AndroidHealthClinic

Verwijderen Zwartblokje achter icoonnaam

  • Topic starter Xto
  • Startdatum
  • Reacties 22
  • Weergaven 1K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Xto

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2006
Berichten
5.376
Waardering
152
Lengte
1m82
Ik heb een vette wallpaper alleen die icoontjes verknallen het omdat ze een blokje om hun naam hebben zoals hier: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

kunnen jullie mij helpen dit weg te krijgen? :)

ik heb al het een en ander geprobeerd. misschien hebben jullie het zelf ook al eens gehad...

karma voor degene die me kan helpen! ;)
 
Zet ze dan gewoon in het zwarte deel, wat doe je moeilijk?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nog een pic..

Ik het gewoon hebben zoals ik het wil... als je me niet kan helpen heb ik liever dat je hier niet post... no offence
 
selecteer ze + delete :)
 
Shit dubble post :S

Edit: wtf... mijn firefox tript eventjes...net was het een dubble post ???
 
Onder het subvenster 'voorkeuren' of 'preferences' kun je dit instellen. Hou de karma maar...no offence.
 
Onder het subvenster 'voorkeuren' of 'preferences' kun je dit instellen. Hou de karma maar...no offence.

waar kan ik dit tabblad vinden?
 
Rechtermuisknop?
 
ik zie alleen Eigenschappen als je dat soms bedoelt en daar kan het niet worden opgelost...

ik ben 17 btw. en ik ben geen noob op computer gebied alleen er lijkt iets mis te zijn omdat alles wat ik doe om dit probleem op te lossen niet werkt op een of andere manier.

Hoe oud ben jij "Hardcorebuilder"?
 
Ga trainen en zeik niet als een bitch over zoiets kleins. :)
 
ben vandaag al geweest :rolleyes:
 
gewoon allemaal niet zo zeiken jullie!;)
 
Ik heb een vette wallpaper alleen die icoontjes verknallen het omdat ze een blokje om hun naam hebben zoals hier: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

kunnen jullie mij helpen dit weg te krijgen? :)

ik heb al het een en ander geprobeerd. misschien hebben jullie het zelf ook al eens gehad...

karma voor degene die me kan helpen! ;)


RechterMuisknop -> Eigenschappen -> Bureaublad -> Bureaublad Aanpassen -> Website -> Bureaubladitems vergrendelen wegvinken.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
nog een pic..

Ik het gewoon hebben zoals ik het wil... als je me niet kan helpen heb ik liever dat je hier niet post... no offence

Gast je kunt die mapjes gewoon slepen naar het zwarte gedeelte van je desktop. En nog het lef hebben te zeggen dat je geen n00b bent lol
 
Gast je kunt die mapjes gewoon slepen naar het zwarte gedeelte van je desktop. En nog het lef hebben te zeggen dat je geen n00b bent lol

omg, een van de ergste opmerkingen die ik hier gelezen heb. alsof het aantal post jou beter maakt dan mij.

ik doe nou eenmaal meer andere dingen dan veel op dbb posten... ieder zijn ding.

En nee ik ben geen n00b nee. Ga jij lekker spammen in C&C. Ik vraag een oplossing, kom jij aan met "zet ze gewoon in het zwart" daar heb ik toch geen flikker aan jonge. zeg dan gewoon niks! ik vraag gewoon of iemand een oplossing had, die dit misschien ook wel eens had gehad. aan die post van jou heb ik echt niks dus post dan gewoon niks aub!
 
Niemand heeft het hier toch over het aantal posts?


Ik het gewoon hebben zoals ik het wil... als je me niet kan helpen heb ik liever dat je hier niet post... no offence

En wat voor reactie is dat? ???. Als je posts niet juist kunt lezen dan heb ik liever dat je hier niet post ;)
 
net stond er wel iets over. toen stond er: Ok "mr. 234 posts" maar het is nu weg zie ik. zal wel aangepast zijn door lionel.
 
Je kunt het beste even kijken naar het programmaatje TweakUI ... voor winXP.. dit stelt je in staat de namen van de icoontjes transparant in te stellen, cq het zwarte blokje om de naam van het bestand / map valt dan weg :)
 
Back
Naar boven