Fitness Seller

Verwijzen naar websites & sponsors : iedereen die dit forum bezoekt even lezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Ik zou graag willen vragen aan iedereen die in dit forum post, om niet in bijna elke thread of post te verwijzen naar 1 (of meer) bepaalde website(s) of sponsor(s).

Kan je heel af en toe eens doen voor een aanbieding, maar je gaat niet bij elke vraag zeggen, 'ja ga eens naar deze site want die zijn het beste'. Laat iedereen daar zelf een keuze in maken en dan houden we de zaken eerlijk, ook voor onze sponsors.

Bedankt voor jullie medewerking.
 
Inderdaad, sommige overdrijven het wat :thumbup:
 
Big_T zei:
Ik zou graag willen vragen aan iedereen die in dit forum post, om niet in bijna elke thread of post te verwijzen naar 1 (of meer) bepaalde website(s) of sponsor(s).

Kan je heel af en toe eens doen voor een aanbieding, maar je gaat niet bij elke vraag zeggen, 'ja ga eens naar deze site want die zijn het beste'. Laat iedereen daar zelf een keuze in maken en dan houden we de zaken eerlijk, ook voor onze sponsors.

Bedankt voor jullie medewerking.

Maar hoe kun je een keuze maken zonder te weten waaruit je kunt kiezen??
 
Heel goed werd echt gestoord van je brutez :flipoff:
 
maniac zei:
Maar hoe kun je een keuze maken zonder te weten waaruit je kunt kiezen??

Zelf op onderzoek gaan waar het goedkoopst is bv, doe wat vergelijkingen :)
 
MonsterStrength zei:
Zelf op onderzoek gaan waar het goedkoopst is bv, doe wat vergelijkingen :)

Ja ok, maar dan krijg je nog de vraag: "iemand bekend met dit produkt van deze website?" En de daarop volgende reacties.
 
Dan moet je het product zelf omschrijven en/of beoordelen, niet de site die ze leverd, of wat de prijs daar is.
 
maniac zei:
Maar hoe kun je een keuze maken zonder te weten waaruit je kunt kiezen??
Men weet het door de banners en ads hier op het board. Waar het om gaat is dat men zelf een keuze moet maken uit het aanbod, dit hoeft niet nog eens in elke thread/post herhaalt te worden. Dit constant verwijzen wordt overigens toch alleen gezien als spam en dat werkt meestal averechts.
 
Het lijkt mij meer een manier om enkel de huidige sponsors in beeld te krijgen/houden bij de members.

Of heb ik nu helemaal verkeerd?
 
Nee het gaat erom dat de ene sponsor hier niet meer aandacht krijgt dan de andere. Wij willen als board dat er een neutrale blik is op het aanbod.
 
MonsterStrength zei:
Zelf op onderzoek gaan waar het goedkoopst is bv, doe wat vergelijkingen :)

Zelf op onderzoek uitgaan is makkelijker gezegd dan gedaan. Dan word er vaak inderdaad alleen maar gekeken waar iets het goedkoopste is. Terwijl er naar de prijs/kwaliteit verhouding gekeken moet worden.

Als sponsor A goedkoper is met whey dan sponsor B zou je voor sponsor A kunnen gaan. Als blijkt dat sponsor A zijn whey verkoopt als blend van verschillende eiwitten kan je misschien toch beter voor sponsor B gaan.

Niet iedereen, en zeker nieuwkomers niet, zijn instaat een juiste vergelijking te maken. Dus moet je ze in elke thread helpen om ze uiteindelijk de juiste keuze te kunnen laten maken.

Misschien kan er een sticky gemaakt worden waarop je zoal moet letten om een juiste vergelijking te maken. En dus niet blindelings alleen naar de prijs te kijken.
 
ik reageer toch maar even....

Sencuur lijkt me niet de juiste weg. Als iemand vragen stelt over welk supplement dan ook en andere forumleden hebben goede ervaringen met een bepaalde leverancier dat kan je die toch noemen ???

Als de ene sponsor "weet zo ff niet welke :D " vaker in een thread wordt genoemd dan een andere dan zijn er blijkbaar veel leden tevreden over deze sponsor.

Zou toch vreemd en zinloos zijn als we hier een rem op moeten zetten.

Iedereen maakt uiteindelijk zijn eigen keuze. En alle informatie is welkom voor leden om hun keuze te maken.
 
XXL Nutrition zei:
ik reageer toch maar even....

Censuur lijkt me niet de juiste weg.
Het gaat niet om censuur R. Dat is het laatste wat we willen.

Waar wij hier op mikken is eerder spam in threads waar geen vraag was naar ervaringen. Dat verschil zien wij ook.

En hier een mooi voorbeeld:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=42899

Laten we het gewoon on topic houden, als er iemand ervaringen wilt over shops dan kan iemand gerust zeggen: deze vind ik goed, dat is iets helemaal anders dan in elk topic ongevraagd een shop te noemen (zelfs al is het een goede shop):)
 
BigT: Je kunt beter Brutez en Hardgainers de toegang tot de supplementen sectie verbieden. Beide zijn erg irritant omdat ze alleen de webshop XXL-nutrition aanprijzen. Het lijkt wel of ze er geld voor krijgen.

Als je het volgende leest:

Ik zou graag willen vragen aan iedereen die in dit forum post, om niet in bijna elke thread of post te verwijzen naar 1 (of meer) bepaalde website(s) of sponsor(s).

weet je ook dat dit alleen op de hierbovengenoemde 2 personen slaat. Je had hen beter een waarschuwing via PM kunnen sturen dat ze het supplementen hok schoon moeten houden, en dat we wel weten dat XXL-nutrition een goede leverancier is. Het is overbodig om hiervoor een aparte thread voor aan te maken, omdat het maar om 2 personen gaat. Verder vind ik het erg jammer dat er nu pas wordt ingegrepen terwijl die kereltjes al tijden zo zielig bezig zijn.
 
BadMF zei:
BigT: Je kunt beter Brutez en Hardgainers de toegang tot de supplementen sectie verbieden. Beide zijn erg irritant omdat ze alleen de webshop XXL-nutrition aanprijzen. Het lijkt wel of ze er geld voor krijgen.

Als je het volgende leest:



weet je ook dat dit alleen op de hierbovengenoemde 2 personen slaat. Je had hen beter een waarschuwing via PM kunnen sturen dat ze het supplementen hok schoon moeten houden, en dat we wel weten dat XXL-nutrition een goede leverancier is. Het is overbodig om hiervoor een aparte thread voor aan te maken, omdat het maar om 2 personen gaat. Verder vind ik het erg jammer dat er nu pas wordt ingegrepen terwijl die kereltjes al tijden zo zielig bezig zijn.

Hier zit wel wat in......
 
BadMF zei:
BigT: Je kunt beter Brutez en Hardgainers de toegang tot de supplementen sectie verbieden. Beide zijn erg irritant omdat ze alleen de webshop XXL-nutrition aanprijzen. Het lijkt wel of ze er geld voor krijgen.

weet je ook dat dit alleen op de hierbovengenoemde 2 personen slaat. Je had hen beter een waarschuwing via PM kunnen sturen dat ze het supplementen hok schoon moeten houden, en dat we wel weten dat XXL-nutrition een goede leverancier is. Het is overbodig om hiervoor een aparte thread voor aan te maken, omdat het maar om 2 personen gaat. Verder vind ik het erg jammer dat er nu pas wordt ingegrepen terwijl die kereltjes al tijden zo zielig bezig zijn.

He pikkie!! gaan we op de man spelen!!

Ga jij maar citaten namaken die er niet geweest zijn HIER! dat is pas zielig...

dus hou je mooie praatjes ff voor je en rot op!
 
BadMF zei:
BigT: Je kunt beter Brutez en Hardgainers de toegang tot de supplementen sectie verbieden.

Wat ben jij een zielig klikspaantje zeg! :eek:

Ik zie al zo'n klein mager ventje voor me wat huilend naar de meester rent omdat ie het zelf niet af kan... :roflol: :roflol: :roflol:

Wil je een ijsje van Oom Testo? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven