MuscleMeat

Verwijzen naar websites & sponsors : iedereen die dit forum bezoekt even lezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
XXL Nutrition zei:
ik reageer toch maar even....

Sencuur lijkt me niet de juiste weg. Als iemand vragen stelt over welk supplement dan ook en andere forumleden hebben goede ervaringen met een bepaalde leverancier dat kan je die toch noemen ???

Als de ene sponsor "weet zo ff niet welke :D " vaker in een thread wordt genoemd dan een andere dan zijn er blijkbaar veel leden tevreden over deze sponsor.

Zou toch vreemd en zinloos zijn als we hier een rem op moeten zetten.

Iedereen maakt uiteindelijk zijn eigen keuze. En alle informatie is welkom voor leden om hun keuze te maken.

:bow: :bow: :bow:
de sponsers van dit board verdienen alle respect en de oproep van bigt is zonder twijfel gerechtvaardigd

maar voor je het weet zit je bij complete censuur en is dit board niets anders dan de online variant van flex magazine!
 
Houden we het wel gezellig?

Ben het met T eens en vind zelf dat het supplementenforum hoofdzakelijk een ervaringenforum is, dus geen reclameforum. Laat de keuze voor een bedrijf over aan de klant en gooi niet ongevraagd iedere keer dezelfde links neer. Te veel reclame in het suppsforum doet af aan het doel van dat forum.

Is een persoonlijke mening, als mod van dit subforum heb ik ook het liefst een hoog niveau in dit gedeelte. Iets onder de aandacht brengen ok. Constant in herhalingen vallen, niet ok.
 
En aangaande censuur, dat is het natuurlijk niet. Maar er is ook geen sponsoroorlog nodig, daar is niemand bij gebaat. Als iemand met een voorkeur voor de ene sponsor een andere sponsor gaat afkraken is wat mij betreft een grens overschreden. Laten we wel objectief blijven.
 
EricR zei:
En aangaande censuur, dat is het natuurlijk niet. Maar er is ook geen sponsoroorlog nodig, daar is niemand bij gebaat. Als iemand met een voorkeur voor de ene sponsor een andere sponsor gaat afkraken is wat mij betreft een grens overschreden. Laten we wel objectief blijven.


Dat is inderdaad niet de bedoeling, maar heb ik ook niet gezien. RESPECT moet er zijn. Maar laten we ook niet te kinderachtig zijn en metteen gaan huilen als iemand even iets niet zint. Alsof je ijsje wordt afgepakt.

AMEN!
 
hardgainers zei:
Maar laten we ook niet te kinderachtig zijn en metteen gaan huilen als iemand even iets niet zint.
Dit is niet even, probleem duurt nu al een tijdje, en is erg irritant als je bij iedere thread in het supp gedeelte spam van XXL krijgt

(niet naar jou bedoeld overigens)
 
Ik weet natuurlijk niet precies hoe het zit, maar het feit blijft wel dat je op een forum zit waar iedereen ergens anders besteld en iedereen wel tevreden is over een bepaalde winkel/merk. In mijn ogen kan je niet verbieden dat iemand wil zeggen waar hij/zij graag koopt. In mijn ogen betalen de sponsors voor hun banner op deze site maar niet het alleenrecht dat hun naam alleen op deze site genoemd mag worden.
 
Dr. Worf zei:
Ik weet natuurlijk niet precies hoe het zit, maar het feit blijft wel dat je op een forum zit waar iedereen ergens anders besteld en iedereen wel tevreden is over een bepaalde winkel/merk. In mijn ogen kan je niet verbieden dat iemand wil zeggen waar hij/zij graag koopt. In mijn ogen betalen de sponsors voor hun banner op deze site maar niet het alleenrecht dat hun naam alleen op deze site genoemd mag worden.


amen!!
 
Terug Naar De Orde Van De Dag!

Beste Forumleden,

Het is (volgens mij dan) zo wel mooi geweest. Laten we onze kostbare energie weer in zinvolle dingen stoppen.

Zal allemaal we loslopen........

Ik wens iedereen veel wijsheid met het kiezen van zijn/haar supplementen leverancier. ;)
 
Laat ik als medewerker van een sponsor ook even reageren.

Dat er bij vragen over "waar bestellen jullie je producten" of "waar vind ik goedkope whey" ,een bepaald merk word voorgedragen kan ik prima inkomen.

Dat echter topics waar gevraagd word "wat vinden jullie van sci tech" of "is no xplode een goed product" Na paar antwoorden gelijk doorverwezen moet worden na shops vind ik een beetje te ver gaan. Op deze manier krijg je dat alle sponsors strak gaan reageren en het meer een verkoop forum dan een discussie forum word.


Ik kan het prima vinden in het verzoek van Big_T.
 
Zwier zei:
Laat ik als medewerker van een sponsor ook even reageren.

Dat er bij vragen over "waar bestellen jullie je producten" of "waar vind ik goedkope whey" ,een bepaald merk word voorgedragen kan ik prima inkomen.

Dat echter topics waar gevraagd word "wat vinden jullie van sci tech" of "is no xplode een goed product" Na paar antwoorden gelijk doorverwezen moet worden na shops vind ik een beetje te ver gaan. Op deze manier krijg je dat alle sponsors strak gaan reageren en het meer een verkoop forum dan een discussie forum word.


Ik kan het prima vinden in het verzoek van Big_T.

:thumbup:
 
BadMF zei:
BigT: Je kunt beter Brutez en Hardgainers de toegang tot de supplementen sectie verbieden. Beide zijn erg irritant omdat ze alleen de webshop XXL-nutrition aanprijzen. Het lijkt wel of ze er geld voor krijgen.

Als je het volgende leest:



weet je ook dat dit alleen op de hierbovengenoemde 2 personen slaat. Je had hen beter een waarschuwing via PM kunnen sturen dat ze het supplementen hok schoon moeten houden, en dat we wel weten dat XXL-nutrition een goede leverancier is. Het is overbodig om hiervoor een aparte thread voor aan te maken, omdat het maar om 2 personen gaat. Verder vind ik het erg jammer dat er nu pas wordt ingegrepen terwijl die kereltjes al tijden zo zielig bezig zijn.
Toegang verbieden? Hallo we zijn geen dictatuur. We hebben regels en die horen soms wat opgefrist te worden om iedereen hier tevreden te houden maar dat doe ik algemeen aan alle leden. Op de man spelen vind ik nooit verstandig.

Laat het beleid nu maar aan de mods over.
Crash zei:
maar voor je het weet zit je bij complete censuur en is dit board niets anders dan de online variant van flex magazine!
eh, flex staat juist vol met reclames. Ik zeg hier juist dat we niet in elke thread reclame hoeven.

We hebben vaste bannerruimtes en als iemand om ervaringen vraagt dan geef je die gewoon.

Maar je gaat niet zomaar voor de lol overal staan spammen.
Dr. Worf zei:
Ik weet natuurlijk niet precies hoe het zit, maar het feit blijft wel dat je op een forum zit waar iedereen ergens anders besteld en iedereen wel tevreden is over een bepaalde winkel/merk. In mijn ogen kan je niet verbieden dat iemand wil zeggen waar hij/zij graag koopt. In mijn ogen betalen de sponsors voor hun banner op deze site maar niet het alleenrecht dat hun naam alleen op deze site genoemd mag worden.
Weet je idd niet. Het gaat er juist om dat 1 bepaalde sponsor hier soms te vaak genoemd wordt, zonder dat iemand er naar vraagt. Dat is gewoon spam, hoe je het ook draait of keert. En mij maak thet niet uit dat deze shop een goede shop is, anders had ik deze iet aanvaard, maar iedereen is bij mij gelijk voor de wet en iedereen heeft zich te houden aan dezelfde regels.

Maar dus om alle misverstanden tegen te gaan: Het gaat om ontevredenheid van andere sponsors hier op het board, niet over het verbod van vermelden van andere shops die hier geen sponsor zijn. Hopelijk duidelijk?

Zwier zei:
Laat ik als medewerker van een sponsor ook even reageren.

Dat er bij vragen over "waar bestellen jullie je producten" of "waar vind ik goedkope whey" ,een bepaald merk word voorgedragen kan ik prima inkomen.

Dat echter topics waar gevraagd word "wat vinden jullie van sci tech" of "is no xplode een goed product" Na paar antwoorden gelijk doorverwezen moet worden na shops vind ik een beetje te ver gaan. Op deze manier krijg je dat alle sponsors strak gaan reageren en het meer een verkoop forum dan een discussie forum word.
Precies, daar gaat het om, heeft helemaal niets met censuur te maken.

Want als iemand vraagt 'wat vind jij de beste webshop?' , dan mag iedereen gewoon zeggen wat die wil. Niets censuur dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven