AndroidHealthClinic

Verzoek ivm reportage voor Nieuwe Revu (mbt anabolen/ steroïden)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 jun 2013
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
73kg
Hallo allemaal!

Ik heb me zojuist aangemeld bij dit forum. Ik ben op zoek naar iemand die me verder kan helpen. Voor het weekblad Nieuwe Revu ga ik een grote reportage schrijven (cover story) over anabolen/ steroïden. Geen heftig gedoe, geen sensatieverhaal, geen moralistische terechtwijzing. Ik wil als het ware in het hoofd kruipen van iemand die keihard traint en daar kuurtjes bij gebruikt. Waar komt de drang vandaan om zo groot te worden, etc. Het 'wereldje' ontdekken, als het ware. Het liefst zou ik een dag (of een paar middagen) met die diegene optrekken, in de sportschool en thuis, of eventueel met mede-bodybuilders. Een eerlijke, nieuwsgierige reportage. Ook wil ik daarna een dokter interviewen om te horen wat de 'medische' kant van het verhaal is. De zaak van meerdere kanten bekijken. Kortom: ik zoek iemand die open is over zijn gebruik, die het kan demonstreren, me erover wil vertellen en met wie ik bijvoorbeeld samen een keer kan trainen.

Mijn mailadres is hendrik.v.straten@gmail.com

Met vriendelijke groet,

Henk van Straten
 
Ik denk dat jij veel e-mails gaat krijgen over creatine kuurtjes :p
 
Bryce wil wel een keer samen trainen denk ik :D
 
aas: verkeerde sectie.
 
Ik wil wel doen alsof.
 
hoeveel schuift het?
 
Verzoek mbt reportage in Nieuwe Revu

Hallo allemaal!

(Zojuist dit bericht opnieuw geplaatst in deze sectie. Daarvoor bij 'Supplementen'. Excuses.)

Ik heb me zojuist aangemeld bij dit forum. Ik ben op zoek naar iemand die me verder kan helpen. Voor het weekblad Nieuwe Revu ga ik een grote reportage schrijven (cover story) over anabolen/ steroïden. Geen heftig gedoe, geen sensatieverhaal, geen moralistische terechtwijzing. Ik wil als het ware in het hoofd kruipen van iemand die keihard traint en daar kuurtjes bij gebruikt. Waar komt de drang vandaan om zo groot te worden, etc? Heeft de buitenwereld niet een heel verkeerd, overtrokken beeld van anabolen? Ik wil het 'wereldje' ontdekken als het ware. Het liefst zou ik een dag (of een paar middagen) met die diegene optrekken, in de sportschool en thuis, of eventueel met mede-bodybuilders. Een eerlijke, nieuwsgierige en persoonlijke reportage. Wel wil ik daarna ook een dokter interviewen om te horen wat de 'medische' kant van het verhaal is. De zaak van meerdere kanten bekijken. Kortom: ik zoek iemand die open is over zijn gebruik, die het kan demonstreren, me erover wil vertellen en met wie ik bijvoorbeeld samen een keer kan trainen (ik heb zelf veel aan fitness en muay thai gedaan).

Mijn mailadres is hendrik.v.straten@gmail.com

Dank en groet!

Henk van Straten
 
Ik denk dat de buitenwereld niet eens een objectief verhaal over aas wilt lezen :roflol:
 
Hoeveel krijg ik er voor?
 
Lol @ nieuwe revu zonder sensatiedrang :roflol:

Ik schrijf al twee jaar voor o.a. Nieuwe Revu dus ik begrijp wat je bedoelt. Maar als je mijn werk ooit hebt gelezen dan weet je dat ik niet voor 'makkelijk scoren' ga. Deze reportage moet net zoiets worden als mijn reportage over een muay thai gala, laatst in Volkskrant Magazine. Ik kan voorbeelden van mijn reportages mailen, mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn.
 
als je toch geen sensatie zoekt kan je beter gewoon het bb verhaal zonder aas laten zien
 
Hallo allemaal!

(Zojuist dit bericht opnieuw geplaatst in deze sectie. Daarvoor bij 'Supplementen'. Excuses.)

Ik heb me zojuist aangemeld bij dit forum. Ik ben op zoek naar iemand die me verder kan helpen. Voor het weekblad Nieuwe Revu ga ik een grote reportage schrijven (cover story) over anabolen/ steroïden. Geen heftig gedoe, geen sensatieverhaal, geen moralistische terechtwijzing. Ik wil als het ware in het hoofd kruipen van iemand die keihard traint en daar kuurtjes bij gebruikt. Waar komt de drang vandaan om zo groot te worden, etc? Heeft de buitenwereld niet een heel verkeerd, overtrokken beeld van anabolen? Ik wil het 'wereldje' ontdekken als het ware. Het liefst zou ik een dag (of een paar middagen) met die diegene optrekken, in de sportschool en thuis, of eventueel met mede-bodybuilders. Een eerlijke, nieuwsgierige en persoonlijke reportage. Wel wil ik daarna ook een dokter interviewen om te horen wat de 'medische' kant van het verhaal is. De zaak van meerdere kanten bekijken. Kortom: ik zoek iemand die open is over zijn gebruik, die het kan demonstreren, me erover wil vertellen en met wie ik bijvoorbeeld samen een keer kan trainen (ik heb zelf veel aan fitness en muay thai gedaan).

Mijn mailadres is hendrik.v.straten@gmail.com

Dank en groet!

Henk van Straten

Leuk initiatief. Ik ken je blad niet maar ik kan je zeggen dat de meesten hier niet meer geloven in een correcte reportage. Zoek hier maar eens op "Demoustier" en je zal zien wat daar misliep. En wat de raad van de dbb'ers was.
 
Back
Naar boven