Fitness Seller

Vet aanzetten tijdens bulk

Bezoekers in dit topic

Tim

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Hi All, ben nu een ca. 10 weken bezig met het volgende voedingsschema:

8:00
Havermout (50 gr) + halfvolle melk (250 ml)
1 of 2 broodjes pindakaas
Whey shake
Creatine in vruchtensap

10:30
3 volkoren broodjes met kipfilet(beleg) en 1 met pindakaas
1 banaan
2 eieren (eiwit)

13:00
100 gr rijst met kipfilet (ca. 150-200 gr) en 2 ananasschijven

15:00
3 volkoren broodjes met kipfilet(beleg) en 1 met pindakaas
2 eieren

17:00
groenten: 200 gr
Rijst: 100 gr of 4 aardappels (normaal formaat)
kipfilet (ca 150-200 gr)
250 gr. Kwark

18:30: TRAINEN

Na training:
Direct: Whey shake + dextrose + Creatine
Half uurtje later:
Havermout (ca 75 gr) + halfvolle melk (250 ml)
Blik tonijn (150 gr) op waterbasis + broodje

22:00
250 gr kwark met wat siroop/zoetstof

Opzich wel goeie gains hiermee, ben nu in 9/10 weken van ca. 80 kg naar ca. 88 kg gegaan, maar ik merk wel dat ik vooral rondom mijn buik aardig wat meer vet krijg. En laat ik het nu net daar juist niet kunnen gebruiken!! Opzich zitten er niet echt vette dingen tussen, behalve s'weekends dan wil ik nog wel es een patatje of een pizza eten. Waar kan dit aan liggen? Moet ik minder Kh's in mn dieet stoppen ??? Of gewoon doorgaan en in het voorjaar maar veel cardio gaan doen om het weer weg te krijgen???

Thanx :thumbs:

Grtz. Tim

Laatst bewerkt:
Iedereen zal vet winnen in de bulk, ik zou zeggen maak je er nu niet druk om want het is toch winter, dat vet heb je met wat discipline er zo toch weer af (met een goede cut)

dieet ziet r goed uit (afgezien van laatste maaltijd war ik de siroop zou vervangen vor lijnzaadolie) zowiezo meer vetten toevoegen. Energiebehoefte uitgerekend btw?

maar idd, buik puilt uit omdat maag groter wordt door t vele eten en vet..tja, dat moet je voor lief nemen.
gaat er wel weer af:)

en vet in winter is natuurlijk he, isolatie alom:)

Je zet vet aan omdat je meer calorieen eet. Niet door de producten die je eet. Wanneer je te snel vet aanzet, dan kun je de calorieen verlagen.

• Topic Starter Topic Starter
@ Dandy: Heb inderdaad in het begin lijnzaadolie erbij genomen, maar spul is maar 3 weken houdbaar staat erop dus heb het nu weggegooid. Zal deze week weer es nieuwe kopen.

Moet inderdaad mn caloriebehoefte eens uitrekenen, ik heb wel zittend werk (kantoorpik :p ) dus wat dat betreft verbrand ik overdag niet veel.

Ik hoorde dat lijnzaad, na opening maar 2 weken houdbaar is, omdat het reageert op zuurstof. Maar ik heb mijne al 6 weken open en hij smaakt nog gewoon zoals ik hem opendeed.

Na 2 weken beter wegooien? lijkt me zonde!

On topic: Je schema ziet er goed uit, maare 200 gram rijst om 13.00?? Pfoe.. 100 gram is goed en wat dierlijke eiwitten erbij

met een flessie lijzaad doe ik ruim een maand; nog nergens last van gehad ofzo. lekker opzuipen.

Niet aan de mond zetten en in koelkast bewaren, dan is er niks aan de hand.
KH zetten net zo goed vet aan als vet.

Bulken zonder vettoename is bijna onmogelijk. Wel is het erg trendy om sneller te cutten volgens ABCDE methode.

Espi

aapie80 zei:
Ik hoorde dat lijnzaad, na opening maar 2 weken houdbaar is, omdat het reageert op zuurstof. Maar ik heb mijne al 6 weken open en hij smaakt nog gewoon zoals ik hem opendeed.

Na 2 weken beter wegooien? lijkt me zonde!

On topic: Je schema ziet er goed uit, maare 200 gram rijst om 13.00?? Pfoe.. 100 gram is goed en wat dierlijke eiwitten erbij

Ok, thanx all. @ aapie80: Om 13.00 heb ik inderdaad 100 gr rijst met een grote kipfilet! (ca.150 gr)

Kan mijn verbeelding zijn, maar volgens mij ging de lijnzaadolie na 3 weken langzamerhand anders smaken ??? vandaar dat ik het weggooide...kan ook tussen mn oren zitten aangezien je dit spul sowiezo niet aan een uitgebreide smaaktest wil onderwerpen... :p Zal misschien inderdaad es wat cardio moeten toevoegen aan mn schema....

dus we denken hier lekker met z'n allen dat die huge-ass maaltijd vlak voor de training niet beter NA de training kan worden genomen? Ok dan..........

Ja idd. kingnbajam zat ik ook al naar te kijken, die maaltijd is het grootst dus je kan beter de maaltijd van 17:00 verwisselen met die naar de training. Sochtends kan je ook wel wat meer eten btw (weet niet op hoeveel kcal je nu zit, maar sochtends heb ik altijd wel een flinke maaltijd)

Ja ok, maar die mogelijkheid heb ik gewoon niet. Woon nog thuis dus eten is om 17.00. Mn ma maakt gelukkig wel kipfilet erbij klaar, maar verder gewoon eten wat de pot schaft. Wel altijd zoveel aard/rijst en groenten...

Ik loop tegenwoordig ook als ik net gegeten heb met het bovenste knoopje van mijn broek los. In de ochtend hoeft dit niet. Komt vooral door het groter worden van de maag. Daardoor lijk je ook dikker. Als het echt te veel vet is, gewoon iets minder eten

Tim zei:
Ja ok, maar die mogelijkheid heb ik gewoon niet. Woon nog thuis dus eten is om 17.00. Mn ma maakt gelukkig wel kipfilet erbij klaar, maar verder gewoon eten wat de pot schaft. Wel altijd zoveel aard/rijst en groenten...

Je kunt toch tegen je ouders zeggen dat je NA je training sterft van de honger? Gewoon eten aparthouden voor na je training... en dan opwarmen. Als ik hoor hoe makkelijk iedereen zich neerlegt bij de situatie thuis, denk ik soms dat ik de enige rebel ben hier... hehe...

boefje, schobbejak, vlegel, doerak, schorriemorrie, rekel, belhamel:D

ik dwing mn ma gewoon:D

maar idd King, helemaal geliijk over die maaltijd voor trainen:thumb:

enne lijnzaad, die van mij smaakte laaste ook echt smerig na 2 weken maar is eenmalig gebeurd

@aapie, doe jij zo lang meteen flesje?

Laatst bewerkt:
kingnbajam zei:
Je kunt toch tegen je ouders zeggen dat je NA je training sterft van de honger? Gewoon eten aparthouden voor na je training... en dan opwarmen. Als ik hoor hoe makkelijk iedereen zich neerlegt bij de situatie thuis, denk ik soms dat ik de enige rebel ben hier... hehe...

Hmmzz...denk niet dat ik haar nog zover krijg. :p Ik bedoel, heb mn ma al zover dat ze 6 bakken kwark, 3 kilo kipfilet, 3 dozijn eieren etc etc per week voor me meeneemt en dat om 13.00 in mn middagpauze van mn werk mn rijst en kipfilet keurig klaarstaat dus zal het avondeten nog es overwegen.. ;) Wat dat betreft wel handig hoor als je meewerkende ouders hebt :thumbs:

Terug
Naar boven