- Lid geworden
- 9 okt 2002
Ijs?? Damn... ik neem het niet, maar kan zo zo'n hele bak roomijs wegeten.. als ik ergens een zwak voor heb.. chocolade, chips, enz. doen me niks, maar ijs brrrrrrrrrr...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Scighera
hmm. dat ken ik onderdrukken. snack, ijs ( 2 jaar geleden mee gestopt)
wat ik mis eigenlijk.. maybe Cornetto's ? (alweer 3 jaar geleden)
Ik denk dat ik appelkruimelvlaai het moelijkst kan weerstaan
het blijven suikers en vv'sOriginally posted by michielZ
ik at echt veel... misschien wel 5 zakken chips per week... en choconelly's en twixen... ik heb het nu veranderd naar fruit maar een twix kan ik meestal niet laten liggenmaar hierbij wil ik zeggen dat ik echt dun ben.. maakt het dan uit?? ik eet wel gewoon gezonde dingen... kabeljauwfilet bijvoorbeeld
Originally posted by FBtje
Laten de meeste mensen vet eten en snoep liever staan omdat ze anders teveel aankomen of omdat het gewoon ongezond is?
Ik hoef totaal niet op m'n gewicht te letten, of is het ook niet goed voor de spieropbouw of werkt het vertragend ofzo?
Originally posted by soulreaver
Ijs?? Damn... ik neem het niet, maar kan zo zo'n hele bak roomijs wegeten.. als ik ergens een zwak voor heb.. chocolade, chips, enz. doen me niks, maar ijs brrrrrrrrrr...
Originally posted by KaLe
Soms op zondag eet ik patat (zonder mayo of andere sauzen). Of als ik in de bulk ben ong. 2x per week naar de mac. calorieenbommen naar binnen knallen![]()
Originally posted by Snielz
het enig waar ik een probleem mee heb is idd VET, Friet en frikadellen at ik vroeger dus echt 4 keer per week minimaal. Nu alleen op me junkdag. kan alleen moeilijk kiezen tussen de febo en de mac
op mijn junkdag vreet ik me dan ook echt te barsten aan vet spul. enne, natuurlijk zuipen op zaterdagavond.. vind me maar zielig, maar anders ga ik net zo lief niet stappen