XXL Nutrition

vet eten en zoetigheid (1 bezoeker)

Zondig jij qua eten?

  • Ja, regelmatig

    Stemmen: 22 20,4%
  • Ja, af en toe

    Stemmen: 31 28,7%
  • j, af en toe, ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan

    Stemmen: 18 16,7%
  • Echt zelden

    Stemmen: 20 18,5%
  • Zelden, maar met moeite

    Stemmen: 7 6,5%
  • Nooit, maar met moeite

    Stemmen: 3 2,8%
  • Nooit, en ik mis het ook niet

    Stemmen: 7 6,5%

  • Totaal stemmers
    108

Bezoekers in dit topic

Ik kwam de voedingswaardenvan 1 BigMac tegen:
big mac 1 stuk
572 Kcal
26.0g Eiwit
45.0g Koolhydraten
32.0g vet
 
best veel eiwitten :)
maar ook veel vet
 
Af en toe met mate. Haal geen snoep in huis, omdat ik er niet van kan afblijven, maar als iemand me een praline of een stuk chocola of zo ergens bij vrienden aanbied zal ik het met smaak opeten.
1x om de 3 weken heb ik er ook eens behoefte aan om me stiepelzat te drinken op bier! Dat is wel een hoop vet. 1X per week ook frituur of mcDonalds of zo... Maar nooit varkensvlees!!

Voor de rest elke dag een paar VETTE joints (het gaat hier over zoetigheid en vetten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by Scighera
Ik kwam de voedingswaardenvan 1 BigMac tegen:
big mac 1 stuk
572 Kcal
26.0g Eiwit
45.0g Koolhydraten
32.0g vet

hier van alle mcdonalds crap:

Kies de productgroep waarvan je de voedingswaarde wilt bekijken





Allergie info Gewicht Kcal. Eiwit Vet Koolhydr. Zout

Hamburger 105 gram 260 13 9 31 1.4
Cheeseburger 120 gram 310 16 13 31 1.8
McKroket 160 gram 420 13 17 53 2.5
Groenteburger 200 gram 460 10 23 53 2.5
Fish' Filet 145 gram 340 15 16 36 1.5
Big Mac 210 gram 510 27 26 42 2.4
Quarter Pounder 205 gram 520 32 28 36 2.7
McRib 195 gram 450 26 21 39 2.3
McChicken 185 gram 400 18 18 41 2.1

McNuggetsKip 6 stuks 110 gram 220 17 13 10 1.2
McNuggetsKip 9 stuks 160 gram 330 25 19 15 1.8
McNuggetsKip 20 stuks 370 gram 730 57 43 33 4

Barbecuesaus 25 ml. 50 1 1 11 0.6
Kerriesaus 25 ml. 50 1 1 10 0.3
Mosterdsaus 25 ml. 60 1 3 7 0.6
Zoetzure saus 25 ml. 50 1 1 12 0.4
Sommige producten zijn in meerdere maten beschikbaar:
S = Small/Klein, M = Medium, L = Large/Groot

* Van dit product is geen informatie beschikbaar m.b.t. voedingswaarden en/of allergieën.
 
ik heb vandaag gezondigd :(

ik kon t niet laten om samen met mijn collega's toch voor een keertje op woensdagmiddag friet mee te eten...

frietje sate + uitjes
kipkorn

was wel LEKKER .. maja toch spijt van achteraf :(
naja.. ik ga vanavond iig geen warm eten eten en ff 20 min trimmen voordat ik ga trainen. en zaterdag (official frietdag voor mij) eet ik dan geen friet.

toch voelt t niet goed :/
maja me collega's/vrienden vonden t zo lullig dat ik nooit mee at.
maja dat ga ik denk ik ook nooit meer doen.. echt klote zo :/

damn ik ben vet obsessed merk ik.

:sad:


/me pakt zn banaantje + liter water
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk wel... ben echt zo erg bezig met mijn dieet.. ik wil gewoon GOED eten.. daar voel ik me t beste bij.
 
Moet je op ketodieet gaan, mag je wel de frikandel met , maar niet de friet en ook geen kipcorn ;)

Espi, die nu meer aan het bulken is en iha meer de kant van isocalorisch (33-33-33) op gaat..
 
Originally posted by Esperantisto
Moet je op ketodieet gaan, mag je wel de frikandel met , maar niet de friet en ook geen kipcorn ;)

Espi, die nu meer aan het bulken is en iha meer de kant van isocalorisch (33-33-33) op gaat..

lijkt me ookniet echt verstand, in die verhouding vet bulken. kh en proteine zijn toch belangrijke, ook al moet je reserves opbouwen
 
Een mens die de hele dag op zijn krent zit (zoals de gemiddelde Atkinsman/vrouw) heeft genoeg aan de KH die hij/zij zelf maakt uit de voeding: plm 100 gram.
In de oertijd was er niet zoveel KH beschikbaar als nu en werd veel meer eiwiten vet geconsumeerd.

Het is bespottelijk vet overal de schuld van te geven, KH is veel erger... !

Maar voor bodybuilders bestaat al sinds jaar en dag CKD (heel laag-KH 5-6 d/w en hoog-KH in weekend). Voor atletische sporters is TKD geschikter: veel KH rondom training (of toertocht, brevet etc.)

Espi
 
dat is waar. vet geeft een verzadigder gevoel dan de meeste kh's.
 
Ja, dat is eig het hele eieren eten ;) bij Atkins. Mensen DENKEN dat ze veel meer eten, maar ze zijn sneller verzadigd en eten als vanzelf minder calorieën dan bij een 'gewoon' dieet.

Bovendien merkte ik zelf, dat ik ongewoon goed van snoep en ander junkfood kon afblijven.

Maar zodra ik ook maar met 1 vinger aan KH kwam en dat gold vooral 's avonds laat zoals bijv 1 banaan eten, dan blijkt dat funest te zijn... ik kan me dan niet meer inhouden en ga snoepen.. :bawling:
Ik had nooit gedacht dat het snoepen zo ontzettend fysiek ipv mentaal was.. iedereen noemt dikkerds zwakkelingen, vandaar dat ik het vergeleek met rookverslaafden..

Al met al is het eten dat mensen innemen als ze praktisch geen KH eten veel gezonder dan toen ze nog 'gewoon' aten. Tenminste zolang er groene groenten bij worden gegeten...

Espi, low-carb aanhangster...
 
Hoi Esperantisto ,

Ben hier behoorlijk nieuw, maar ben wel benieuwd naar hoe jullie zo van al dat lekkers kunnen afblijven.

En merk ook dat ik meer koolhydraten eet ipv, snoep/vette tjap.. hou ik niet van.

Maar zonder KH kan ik niet. Hoe kun je zonder en blijf je ervan af?

En als je eenmaal een boterham eet, blijf je dan zin hebben in KH?
 
snoep = koolhydraten.. t zijn simpele koolhydraten in de vorm van suikers :)

verder manieren om van die snoep enz. af te blijven is gewoon proberen je zelf niet te laten verleiden. dus niet dat soort eten op plaatsen leggen waar je makkelijk bij kan.

en ALS je zin in snoep oid hebt.. eet dan iets anders in de plaats (bv een appel).
 
Originally posted by Angel
Hoi Esperantisto ,

Ben hier behoorlijk nieuw, maar ben wel benieuwd naar hoe jullie zo van al dat lekkers kunnen afblijven.

En merk ook dat ik meer koolhydraten eet ipv, snoep/vette tjap.. hou ik niet van.

Maar zonder KH kan ik niet. Hoe kun je zonder en blijf je ervan af?

En als je eenmaal een boterham eet, blijf je dan zin hebben in KH?

vokoren boterhammen zijn goede kh. maar ook daar geld: eet niet teveel (te is nooit goed).

je hebt kh's nou eenmaal nodig als brandstof
 
Damn,

Allemaal mensen met een slecht metabolisme of gewoon ... een slechte lichaamsbouw.


Zelf eet(vreet) ik bewust gezond, omdat ik mezelf dan beter in mijn vel voel. En het kost me dan ook geen moeite.

Ik kan als ik wil alle dagen van de week McDonalds eten, alles der op en deraan, en ik blijf op 8% lichaamsvet. ik train wel hard, telkens 45min a een 1u, en toch word ik niet vet, voor de moment weeg ik +-80kg.



En ben persoonlijk wel blij dat er nog mensen zijn die verstandig eten en alles doen in functie van de sport.


Alle manne > :thumb: good work.



Btw: vind het zelf zalig dat er gedachtes kunnen uitgewisseld worden, zonder ****ing bull shit van dwaze menne(helaas zijn ze hier ook aanwezig)




Greets en laat het smaken!!!
 
Heel af en toe ...

Het enige wt ik kan bedenken is een keer of drie per week een ijsje en als ik eens uit ga een paar biertjes. Verder zelden een patatje, maar wel eens een pizza. Moet kunnen dacht ik ..
 
Wat ik zelf merk, is dat ik toch wel weinig wilskracht heb.. gisteren had ik weer een ongeplande junkdag.
Twee dagen achter elkaar slecht geslapen: dus dacht ik wat extra KH in te nemen met een mueslireep of 2-3. Daarna weer eens te ver gegaan.. gevolg: voelde me weer eens beroerd en had weer eens opgeblazen darmen :fart: en was super-slaperig... Echt niet leuk!
Vandaag dus weer frisse start gemaakt met lekker veel eiwit en vet! Wat ook heel goed bevalt is die razendscherpe groentehakmolen.. waarmee de gekste groentes fijngehakt worden... mmm heerlijk!

Espi
 
:D I know espi. Voor mij is da ook wel is moeilijk. Maar ik haat gaan slape met volle maag. Als ik nuchter ben dan > slapen als een roos.


Ik zelf eet 's avond of snachts niet zo veel koolhydraten. Max 50gram 2 uur voor slapen gaan. zo verschilt iedereen van elkaar hé ;)




Ben nu HMB aant testen en nu de tweede dag. It works all fine, to me.. .


Ik ga der een topic over make. voorlopig geen contras :).






Succes dermee. Als je nog zin hebt om je mening te delen dan ...

POSTEN :thumb:
 
Back
Naar boven