Fitness Seller

vet eten en zoetigheid

Zondig jij qua eten?

  • Ja, regelmatig

    Stemmen: 22 20,4%
  • Ja, af en toe

    Stemmen: 31 28,7%
  • j, af en toe, ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan

    Stemmen: 18 16,7%
  • Echt zelden

    Stemmen: 20 18,5%
  • Zelden, maar met moeite

    Stemmen: 7 6,5%
  • Nooit, maar met moeite

    Stemmen: 3 2,8%
  • Nooit, en ik mis het ook niet

    Stemmen: 7 6,5%

  • Totaal stemmers
    108

Bezoekers in dit topic

... vergete.

Eat this> kleine toastekes van LU > die aan 25kcal het stuk, doe er wat pindakaas(ik als belg eet da super graag) en dees naar binne spelen!


Echt smakelijk.


Ik zal ook eens werk maken van proteine en dan malen en dan ... (kip ed).



Jieuwwwwww. IKke vandaag trainen > schouders en 30cm grote biceps ;) . (ze zijn nog ni fameus maar we werken eraan! :) )




Jiewuwwww
 
Originally posted by carlsson


Jieuwwwwww. IKke vandaag trainen > schouders en 30cm grote biceps ;) . (ze zijn nog ni fameus maar we werken eraan! :) )




Jiewuwwww

30 cm grote biceps...das niet mis..en je triceps?:D

ik mag mij zaterdag weer vergrijpen aan lekkernijen..cant wait;)
 
Hey!


30cm is idd niet slecht maar .. ik ga voor groter(in proportie met de rest, symetrie is belangrijk, hetgeen vele vergeten).


Mijn triceps zijn ook goed ontwikkeld. Ik gun de schatjes alle tijd om te rusten, 3 volle dagen :D .


Ik sta altijd aan 8% lichaamsvet dus de 30cm is effectief 30cm, net als de rest.

Net ne shake gedronken aan 60/30/10 en nu VLAMME ;).


Ik ga der nog meer over posten en replys geven. Zodra de tijd er is.


tijdens de training denk ik altijd 'slet', ket kunde ni meer? (op mezelf en... da werkt ook). Gewoon alles geve, wille of ni! ;)


Greets boys
 
Ben nooit zo'n zoetekauw geweest, en chips heb ik ook nooit echt veel gegeten. 1 zak in een maand ofzo was veel (ja dan at ik het wel binnen een paar dagen op, maar dan ook een maand niets meer). Ook allemaal zoeits als frikandellen ook niet. Gewoon niet echt meegekregen van huis uit zegmaar :) Maar ik kan het ook best hebben, ik kom toch bijna niet aan.
 
ik eet t sinds lange tijd al niet meer(met uitzondering van een verjaardag bijv), ik ben half endo en heb dus een aardig trage stofwisseling en die shit eten komt me niet ten goede.
 
Als ik bulk eet ik alles wat voor mijn ogen komt(behalve varkenvlees)(let er wel op dat ik voldoende eiwitten binnen krijg)...
Als ik cut eet ik de eerste 3 weken helemaal niks zoet of vet!! Na die 3 eerste weken las ik 2 junkdagen in(woensdag en zaterdag)
 
Back
Naar boven