MuscleMeat

Vet% ivm kuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frombaby2Beast

Cool Novice
Lid geworden
16 mei 2011
Berichten
120
Waardering
7
Lengte
1m89
Beste leden,

Na opzoekwerk ben ik nog steeds niet te weten gekomen waarom de meeste mensen het aanraden om lager in vet% te gaan alvorens te kuren. Ook weet ik niet wat hier dan een acceptabel percentage zou moeten zijn.

Of is het zo simpel als: gezien je tijdens de kuur heel wat vocht+vet kan bijkomen?
Deze vraag zal waarschijnlijk verschillende malen gevraagd zijn maar toch hoop ik een antwoord te kunnen krijgen.

Mijn stats:

22j
189-190cm
105kilo
Vet% onbekend maar heb een tonneke op de buikstreek.

Update:

Dit heeft dus te maken met de aromatisering van bepaalde AAS. En te hoog in vetpercentage is dus not done of ik moest er als een opgeblazen ballon willen uitzien! =/
 
Laatst bewerkt:
Het aromatase-enzym (het enzym dat testosteron omzet naar oestrogeen) bevindt zich voor een groot gedeelte in vetweefsel. Hoe meer vetweefsel je hebt des te meer testosteron er omgezet wordt naar oestrogenen met alle gevolgen van dien.
 
Het aromatase-enzym (het enzym dat testosteron omzet naar oestrogeen) bevindt zich voor een groot gedeelte in vetweefsel. Hoe meer vetweefsel je hebt des te meer testosteron er omgezet wordt naar oestrogenen met alle gevolgen van dien.
link van waar je dat hebt?
 
Het aromatase-enzym (het enzym dat testosteron omzet naar oestrogeen) bevindt zich voor een groot gedeelte in vetweefsel. Hoe meer vetweefsel je hebt des te meer testosteron er omgezet wordt naar oestrogenen met alle gevolgen van dien.

klopt
 
Dus een te groot vetpercentage zorgt voor een vergrote omzetting van testo naar oestrogeen.
Dit kan tegen gegaan worden door Novaldex? Is Nolvadex tevens mogelijk te gebruiken tijdens de kuur? Ik zie dat de meeste hem als nakuur gebruiken.
 
Nolva is te gebruiken tijdens de kuur, wat ik me echter afvraag is;
Nolva tijdens kuur = minder gains?
 
Hoezo zou nolva voor minder gains zorgen?

Behoorlijke verminderig (plusminus 25%) van IGF-1 waarden tijdens nolva gebruik.
Zit je in over verhoogde aromatase, dan neem je het beste een AI (zoals aromasin) op een lage dosis.
 
Dus een te groot vetpercentage zorgt voor een vergrote omzetting van testo naar oestrogeen.
Dit kan tegen gegaan worden door Novaldex? Is Nolvadex tevens mogelijk te gebruiken tijdens de kuur? Ik zie dat de meeste hem als nakuur gebruiken.

Dat kan tegen worden gegaan door eerst te cutten naar een acceptabel vetpercentage zoals je zelf al aangaf in je begin post.;)
 
Heb al gehoord dat je er een middel als primo of winstrol oid bijzet, dat dat minder vocht geeft. 'Mag' je dan wel op een hoger vp% kuren, omdat dit het vocht tegengaat? Of deze dingen zonder test erbij te zetten, aangezien ik nog niet veel mensen heb gezien die van een winny only een vochtkop kregen?
 
Als je de testosteron laag houdt en middelen gebruikt als winstrol en/of primo dan zal vocht zeker minder zijn, ook op een hoger vetpercentage.
 
---

ben je met deze vraag niet juist je anabolen aan het goed praten om te gebruiken?

train hard door tot je bereikt wat je wilt en kom je dan niet verder dan kan je daarna toe verder grijpen, teveel vet op het lichaam en daar een verkeerde kuur bij gebruiken zal alleen maar meer vochtophoping geven.

tis maar een tip zonder aanval...

cardio, training met veel herhalingen, voeding aanpassen zal zorgen dat je vetpercentage het snelst komt waar het moet zijn anders ga je met hulpmiddelen je vet naar beneden brengen maar door het standaard leefgewoonte zul je uiteindelijk datzelfde vet weer terug kunnen krijgen.
 
ben je met deze vraag niet juist je anabolen aan het goed praten om te gebruiken?

train hard door tot je bereikt wat je wilt en kom je dan niet verder dan kan je daarna toe verder grijpen, teveel vet op het lichaam en daar een verkeerde kuur bij gebruiken zal alleen maar meer vochtophoping geven.

tis maar een tip zonder aanval...

cardio, training met veel herhalingen, voeding aanpassen zal zorgen dat je vetpercentage het snelst komt waar het moet zijn anders ga je met hulpmiddelen je vet naar beneden brengen maar door het standaard leefgewoonte zul je uiteindelijk datzelfde vet weer terug kunnen krijgen.

Juist...

Sowieso gewoon zwaar blijven gaan
 
Heb al gehoord dat je er een middel als primo of winstrol oid bijzet, dat dat minder vocht geeft. 'Mag' je dan wel op een hoger vp% kuren, omdat dit het vocht tegengaat? Of deze dingen zonder test erbij te zetten, aangezien ik nog niet veel mensen heb gezien die van een winny only een vochtkop kregen?
Omdat DHT niet omzet in oestrogeen, correct me if im wrong. Oestrogeen= vocht
 
Dit kan voor jou gelden, maar voor een ander mss niet

Hij impliceert dat door meer herhalingen je meer vet verbrand
Dit zal luttele kcals schelen, dus waarom doen?
Behalve deload weken dan
 
Back
Naar boven