XXL Nutrition

Vet of loshuid

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie niet in waarom iemand er zich voor zou moeten schamen . Sommige mensen doen alsof het stoer is om zoveel mogelijk mensen hebben geneukt.
Heel eerlijk ik vindt het ook netjes van je Bert, dat je zo eerlijk er over bent. Respect daarvoor.

Maar wat is er eigenlijk gebeurd tussen jou en Pat?
 
Over lelijke wijven gesproken. Maatje van me heeft mijn nichtje geprobeerd te fixen. Ik snap niet dat zij familie van mij is, ik denk eerlijk gezegd dat er sprake is geweest van overspel...dat wijf is lellukkkkkkk. En dat maatje van mij heeft mij net voorgesteld aan zijn nieuwe vlam, leuke dame van 34 met een eigen tandartsenpraktijk. Dag na de ontmoeting krijg ik te horen dat hij met mijn nichtje fifty shades wilt gaan kijken.

20200228_183454.jpg
 
Over lelijke wijven gesproken. Maatje van me heeft mijn nichtje geprobeerd te fixen. Ik snap niet dat zij familie van mij is, ik denk eerlijk gezegd dat er sprake is geweest van overspel...dat wijf is lellukkkkkkk. En dat maatje van mij heeft mij net voorgesteld aan zijn nieuwe vlam, leuke dame van 34 met een eigen tandartsenpraktijk. Dag na de ontmoeting krijg ik te horen dat hij met mijn nichtje fifty shades wilt gaan kijken.

Bekijk bijlage 481611
foto van nichtje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven