Fitness Seller

Vet of vel?

Bezoekers in dit topic

Het duurde bij mij een maandje om te wennen. De honger verdwijnt op een gegeven moment gewoon. Het is ook meer een gewoonte die je moet aanleren en een beetje honger is niet erg.
Kijk anders eens bij leangains.

Dit wordt door veel mensen echt onderschat.

Dat lijkt me zeer verstandig. Er valt nog genoeg te behalen zonder dat je gelijk een mes in je buik zet.
Ik heb zeer veel respect voor jou omdat je het toch maar hebt gedaan op jou leeftijd. Ik ga zeker ook niet gelijk onder het mes.
Lastig zijn idd de mensen om je heen die het "goed" bedoelen en daardoor word ik soms een beetje onzeker.

Bedankt voor alle hulp van iedereen tot zo ver
 
1b18154aaeab1b61070cf81d76d320e8.png



Dit is mijn schema van vandaag. Kunnen jullie mij tips geven waar ik eventueel dingen kan aanvullen?
Ik ga proberen de Griekse yoghurt te halveren en daar ipv water te doen zodat ik nog minder in suiker uit kom.
En dolce gusto vervangen door zwarte koffie met 2 zoetjes.

LET NIET OP RODE CIJFERS
 
66c05f33da9ee524b953546ac45c0f4f.png



Dit is mijn schema van vandaag. Kunnen jullie mij tips geven waar ik eventueel dingen kan aanvullen?
Ik ga proberen de Griekse yoghurt te halveren en daar ipv water te doen zodat ik nog minder in suiker uit kom.
En dolce gusto vervangen door zwarte koffie met 2 zoetjes


Jeetje zeg. Jij bent zo ontzettend goed bezig. 💪
 
Jeetje zeg. Jij bent zo ontzettend goed bezig. 💪
haha bedankt, dit doe ik elke dag :D snap niet dat mensen het zo erg vinden om het elke dag te moeten bijhouden.
 
haha bedankt, dit doe ik elke dag :D snap niet dat mensen het zo erg vinden om het elke dag te moeten bijhouden.

Goed dat je dat niet snapt. Houden zo. Daardoor blijf je goed je trainingen volhouden.
Succes.
 
Waarom moet je niet letten op de rode cijfers ? Je eet meer dan je in mfp hebt ingesteld , je zult dus niet afvallen ..
 
Waarom moet je niet letten op de rode cijfers ? Je eet meer dan je in mfp hebt ingesteld , je zult dus niet afvallen ..
Ik ben sinds 10 minuten geleden er achter dat je de instellingen wel kan veranderen. Heb het nu gezet op 2750 kcal per dag.
 
Ik ben sinds 10 minuten geleden er achter dat je de instellingen wel kan veranderen. Heb het nu gezet op 2750 kcal per dag.
Ik had dit toch al geschreven op de vorige pagina?
Welke verdeling heb je op die 2750?
Hou dit nu eens twee weken aan en kijk wat het doet met je lichaam en op de weegschaal.
 
Eiwitten mogen minder en vet mag iets omhoog. Voldoende vet is belangrijk voor je hormoonhuishouding.
 
Ik had dit toch al geschreven op de vorige pagina?
Welke verdeling heb je op die 2750?
Hou dit nu eens twee weken aan en kijk wat het doet met je lichaam en op de weegschaal.
Ik ben de afgelopen 1.5 week rond de 300/400 kcal omhoog gegaan en gewicht blijft omlaag gaan.

dc4cdeae327c2bc95cec5a058b007edb.png
 
Denk voornamelijk vel. Zou je lichaam nog wat langer de tijd geven om hier aan te werken en eventueel collageen gebruiken.
 
Al met al is de conclusie dus geduld en doorzetten. Dat is de basis van onze sport. :flexbiceps:
 
Ik ga de collageen bestellen en ik ga als de gym weer open is het eerst een paar maanden aankijken :D
 
Back
Naar boven