MuscleMeat

Vet op billen

Bezoekers in dit topic

vraag

Cool Novice
Lid geworden
11 mei 2011
Berichten
101
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Hallo

Heeft er iemand tips voor een man om vet op billen weg te trainen?
Ik heb oefeningen nodig.
 
vet verbranden in het algemeen en je bilspieren trainen zodat ze steviger en minder vet lijken (no homo)

plaatselijke vetverbranding is vrijwel onmogelijk dmv training en voeding
 
Hallo

Heeft er iemand tips voor een man om vet op billen weg te trainen?
Ik heb oefeningen nodig.

fork fushdowns


plate shoveaways
 
als je echt op 11% staat heb je al niet veel vet op billen.
 
als je echt op 11% staat heb je al niet veel vet op billen.

11% op dbb is minimaal 22% RL.
Ook tenenkrommend als je chicks hoort zeggen dat ze op 11 staan en naar de 6 toe willen voor een wedstrijd ofzo :roflol:
 
11% op dbb is minimaal 22% RL.
Ook tenenkrommend als je chicks hoort zeggen dat ze op 11 staan en naar de 6 toe willen voor een wedstrijd ofzo :roflol:




6 voor een chick.

sterk.
 
6 voor een chick.

sterk.

eerder impossible. Zat net zon docu te kijken (in dat documentaire topic, die die chick linkte over engelse bodybuild chick) die zei dat ze op 10 % stond en ging cutten tot 3%. Doei, uitgezet, klaar.

Volgens mij is 12%ish bij chicks verglijkbaar met 5% bij mannen zoiets? Dus lager dan dat ga je niet echt komen
 
eerder impossible. Zat net zon docu te kijken (in dat documentaire topic, die die chick linkte over engelse bodybuild chick) die zei dat ze op 10 % stond en ging cutten tot 3%. Doei, uitgezet, klaar.

Volgens mij is 12%ish bij chicks verglijkbaar met 5% bij mannen zoiets? Dus lager dan dat ga je niet echt komen

6% is essentieel bij vrouwen, 2.5 bij mannen.

dus een vrouw op 6% is beetje te vergelijken met
TG8tj.jpg


lager ga je niet komen.
 
Waar komen die percentages vandaan (srs benieuwd naar, heb je bronnen?)
In b4 holocaust though

kan het zo snel niet even vinden maar die tabel gebruiken ze ook voor dexa scans.
verder niet naar het onderzoek er achter gekeken en hoe ze er aan kwamen maar veel verschillende bronnen zeggen ongeveer het zelfde.
 
kan het zo snel niet even vinden maar die tabel gebruiken ze ook voor dexa scans.
verder niet naar het onderzoek er achter gekeken en hoe ze er aan kwamen maar veel verschillende bronnen zeggen ongeveer het zelfde.

ah jammer, thanks though. Had wel leuk gevonden die dingen eens door te nemen, want ik hoor overal andere minimumwaardes
 
deelnemers aan het minnesota experiment zullen niet veel meer vet overgehouden hebben dan wat essentieel is dus daar staat misschien wel iets in
 
Back
Naar boven