XXL Nutrition

Vet op de buik verminderen

Bezoekers in dit topic

Ro125

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
4
Waardering
0
Hallo,

Ik ben 17 jaar oud, 1.89 lang en weeg ongeveer 76 kilo. Verder heb ik redelijk dikke botten (steviger dan gemiddeld om het zo maar even te zeggen). Nu heb ik niet echt overgewicht, maar ik wil graag zo veel mogelijk vet op mijn buik verbranden (op de armen ook een beetje). Mijn uiteindelijke doel is om een sixpack te krijgen, als dat zou kunnen. Ik voel al duidelijk blokjes zitten, onder het laagje vet.

Ik wil dus graag zo snel mogelijk vet verbranden (de hoeveelheid tijd dat ik train is geen punt), zonder spiermassa te verliezen. Ik vind het niet erg om heel zwaar te trainen en ik heb geen moeite om vette tussendoortjes te laten liggen. Ik heb nu geen idee hoevaak ik buikspieroefeningen zou moeten doen, wat ik zou moeten eten, en hoevaak/-lang/intensief ik cardio/fitness oefeningen moet doen. Kunnen jullie me misschien vertellen hoe ik het best kan trainen/eten?

Alvast bedankt.:D
 
Je kunt niet plaatselijk vet verbranden en sinds de buik 1 van de lastigste plaatsen is om het vet weg te krijgen ga je wel een tijdje moeten cutten:) maar dit hangt natuurlijk af van hoe snel je afvalt, traint etc.

BTW 76kg voor 1m89 te zijn is aan de lage kant:)

Grtz
 
Thnx

Maar is het slim om eerst te fitnessen en daarna cardio te doen?

En kan ik dan het best met lage tot gemiddelde inspanning trainen voor een lange tijd (rond de 45 min), of kan ik beter een kortere tijd (25 min ofzo) intensief trainen (stevig zweten en het uiterste eruit halen??? )?

Ik ben trouwens aardig wat afgevallen het afgelopen jaar (van 82,5 kilo naar 76:eek: ), ik ben overigens niet meer veel gegroeid. Maar ik weet niet waar die 6,5 kilo is gebleven, want ik ben duidelijk sterker dan een jaar terug en heb praktisch even veel vet???
 
Ja, cardio na de training is goed omdat je door je training met gewichten koolhydraten verbrand en je vetverbranding door cardio sneller opgang komt, alez dat is toch ong. het princiepe:)
 
Back
Naar boven