XXL Nutrition

Vet op heupen...

Bezoekers in dit topic

Slacker

Novice
Lid geworden
13 mrt 2015
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
65kg
Hey!

Ik ben een vrouw van 29 jaar. Heb 2 kinderen gehad, en vind dat ik nu veel vet op mijn heupen heb. Ik heb altijd wel zware heupen gehad, maar nu moet ik broeken groter kopen om ze aan te krijgen. Ik vind mezelf niet overdreven dik, ik ben 1m69 en weeg nu 69kg, maar lijk wel zo door mijn heupen. Vorige week donderdag heb ik plots besloten om af te vallen. Ik eet dus niks vet meer, geen chips, koek, snoep of chocola. Echt gezond dus en ben al 1kilo afgevallen :-p Ik heb eigenlijk nooit echt gesport of op mijn eten gelet, dus dit was echt afkicken voor mij. Ik wil zo een 8 à 9kg kwijt. Ik ben vandaag op mijn vierde dag van de 30 day squat challenge, maar vroeg me eigenlijk af of dit helpt om plaatselijk vet te verliezen? Het doet alleszins iets, want mijn benen doen f.... pijn :-D Heeft iemand nog goeie tips?

Alvast bedankt om dit te lezen en eventuele reacties!
 
Als je van vet af wilt komen moet je simpelweg minder eten en meer bewegen. Als je naast het niet snoepen ook wat cardio toevoegt; fietsen, crosstrainer, hardlopen en desnoods wandelen, dan vergroot je de snelheid waarmee je het vet kwijtraakt aanzienlijk.
 
Als je van vet af wilt komen moet je simpelweg minder eten en meer bewegen. Als je naast het niet snoepen ook wat cardio toevoegt; fietsen, crosstrainer, hardlopen en desnoods wandelen, dan vergroot je de snelheid waarmee je het vet kwijtraakt aanzienlijk.

Dat dus. Plaatselijk vet kwijtraken door bepaalde oefeningen te doen, bestaat helaas niet. Maar je hebt in ieder geval al twee positieve stappen genomen; gezonder eten en in beweging komen.
 
Jawel! Ik voel me eigenlijk zelfs positiever nu ik zo gezond eet, en ik ben al zo een vrolijke mens :-)
Dan zal ik zo eens even verder blijven doen, en zien wat het geeft :-)

Merci voor de reacties!
 
Bij een "rijbroek" helpt eigenlijk alléén vetverwijdering aka wegzuigen
pas op met overmatig bovenbeen of heuptrainingen want je bouwt dan
daar meer spiermassa op die niet snel verdwijnt terwijl bij een trainingstop
de natuurlijke vetophopingen daar weer gaan terugkomen die dan plus nieuwe
spiermassa een nog dikker beeld geven dan voorheen hmm het best een fat transfer
zeg laat het vet daaro afzuigen en dan bijvoorbeeld in de billen spuiten want ook bij
alléén vetafzuiging kunnen op andere plaatsen de vetcellen wat voller lopen want
op die plek is er dan géén opslagruimte meer maar het vetpercentage blijft en
gaat zich ergens anders opslaan bijvoorbeeld een onderkin ofzo mijn advies
is dus een vetverplaatsing dmv lipostyling lipofilling richting aesthetic ass;)
 
^ben je niet helemaal goed wijs ofzo?
 
Bij een "rijbroek" helpt eigenlijk alléén vetverwijdering aka wegzuigen pas op met overmatig bovenbeen of heuptrainingen want je bouwt dan daar meer spiermassa op die niet snel verdwijnt terwijl bij een trainingstop de natuurlijke vetophopingen daar weer gaan terugkomen die dan plus nieuwe spiermassa een nog dikker beeld geven dan voorheen hmm het best een fat transfer zeg laat het vet daaro afzuigen en dan bijvoorbeeld in de billen spuiten want ook bij alléén vetafzuiging kunnen op andere plaatsen de vetcellen wat voller lopen want op die plek is er dan géén opslagruimte meer maar het vetpercentage blijft en gaat zich ergens anders opslaan bijvoorbeeld een onderkin ofzo mijn advies is dus een vetverplaatsing dmv lipostyling lipofilling richting aesthetic ass;)

1) Wil je paar "." en "," kopen?
2) Moet zeker jou PM sturen voor een goede vertrouwde doktor die dit doet!
3) Wil je aub ophouden met belachelijk onzinnig advies geven?!
 
^ben je niet helemaal goed wijs ofzo?

heb jij géén natuurlijk denkend verstand want vet op de heupen kun je niet wegtrainen

1) Wil je paar "." en "," kopen? 2) Moet zeker jou PM sturen voor een goede vertrouwde doktor die dit doet! 3) Wil je aub ophouden met belachelijk onzinnig advies geven?!

De vetreserves op de heupen rond de middel gaan pas als laatste weg zeg verbranden dan pas
als je de bovenbenen of heupen gaat trainen komt hier meer spiermassa maar het vetdepot blijft
als je het trainingsschema weer wat laat vieren komt er dus weer vet boven op de spiermassa !!!!
Wil niet een doc voorschrijven maar iedere cosmetisch of plastisch arts/chirurg weet dit pff helpme?
 
@ Slacker en alle anderen
AUB negeer deze man!!
 
Be Boss met cardio zeg lopen fietsen etc..
totaal volume neemt af maar kan ook weer
jojo wanneer trainingstop ga aub niet de
benen/heupen trainen dat helpt niet OK
best = lipo tja praten hierover is boeh
 
Be Boss met cardio zeg lopen fietsen etc..
totaal volume neemt af maar kan ook weer
jojo wanneer trainingstop ga aub niet de
benen/heupen trainen dat helpt niet OK
best = lipo tja praten hierover is boeh

Hebben je ouders jou als kind op je kop laten vallen ofzo?
 
Don't feed the troll!
 
Volgens mij heeft die een klap teveel opgevangen, hersencellen zijn op
 
Dus squats zijn eigenlijk niet goed dan??
 
Alles is goed! Daar moet je niks van aannemen.
Vrouwen komen niet snel in spiermassa aan en zelfs dan ik zie geen nadelen aan hogere vet vrije massa tot vet verhouding.
 
Nog eens dank u voor de reacties. Heb me vandaag nog eens gewogen en weeg nu 67kg! Zalig... Ik ga vandaag ook met de 30 AB challenge beginnen, eens zien wat dat geeft!

Fijne zondagavond!
 
Back
Naar boven