MuscleMeat

Vet op heupen...

Bezoekers in dit topic

Bij een "rijbroek" helpt eigenlijk alléén vetverwijdering aka wegzuigen
pas op met overmatig bovenbeen of heuptrainingen want je bouwt dan
daar meer spiermassa op die niet snel verdwijnt terwijl bij een trainingstop
de natuurlijke vetophopingen daar weer gaan terugkomen die dan plus nieuwe
spiermassa een nog dikker beeld geven dan voorheen hmm het best een fat transfer
zeg laat het vet daaro afzuigen en dan bijvoorbeeld in de billen spuiten want ook bij
alléén vetafzuiging kunnen op andere plaatsen de vetcellen wat voller lopen want
op die plek is er dan géén opslagruimte meer maar het vetpercentage blijft en
gaat zich ergens anders opslaan bijvoorbeeld een onderkin ofzo mijn advies
is dus een vetverplaatsing dmv lipostyling lipofilling richting aesthetic ass;)

Lange zin!
Als je geen normaal advies kan geven, zeg dan niks.
 
We zijn een dikke 5 weken verder. Ik eet nog altijd gezond, geen snoep en chips en toestanden. Ik doe nog altijd de squat challenge en ab challenge. Vandaag moet ik dus 230 squats doen,95 sit-ups, 140 crunches, 55 leg raises en 85 seconden plank. Ik hou het nog altijd goed vol omdat ik resultaat zie! Dus een operatie zal waarschijnlijk niet nodig zijn :-p Ik woog 6 weken geleden 71kg en nu weeg ik er 65kg! Mijn oude broeken passen me weer, en je ziet heel goed dat er al vet van mijn heupen weg is!

Groetjes.
 
Goed bezig, vooral zo doorgaan!
 
Thx! Dit is nog maar 5 weken. Wat gaat het zijn na nog eens 5 weken! Ga volgende week ook beginnen met Start to Run! Ik vraag me alleen maar af hoe het moet na de challenges? Moet ik dan gewoon het maximum blijven doen, maar dan met gewicht?

Groetjes.
 
Er zijn natuurlijk zat schema's te vinden die je hierna nog kan doen, maak je daar maar geen zorgen over :D
 
Back
Naar boven