Selecteer hier of je gepersonaliseerde (Opt-in) of niet-gepersonaliseerde (Opt-out) advertenties wilt zien.

Opt-in   Opt-out

Meer info

Vet percentage verliezen, vragen en tips gevraagd

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door Moerdoe, 14 jul 2017.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Moerdoe

Moerdoe Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m65
    Massa:
    69kg
    Vetpercentage:
    15%
    Hallo!

Even over mij, Jongen van 18 jaar, 1m65, 69 kg.

Ik heb heel wat buikvet en vet rondom mijn buik en onderrug. ik denk ongeveer +20-25% vet.

Nu werk ik in de nachtpost (zwaar werk, stenen dragen 8 uur lang met 20 min pauze) van 22:00u tem 06:00 en na het werk loop ik 4 km elke dag (4 a 5 dagen per week)

Ik heb mijn eetgewoontes aangepast (brinta, havermout, whey shake etc, fruit als snack, rijst met kip, eieren, rauwe ei per dag etc.. zijn de enigen die ik eet op een dag ik probeer om de 2 a 3 uur iets te eten om mijn vetpercentage te laten zakken.

sinds vandaag ook begonnen met sportschool.

Hebben jullie nog tips voor mij om deze vetpercentage te laten zakken en of wanneer ik het best kan eten ivm mijn nachtpost werk?

Ik zou graag het vetpercentage willen laten zakken en spiermassa opbouwen, qua gewicht mischien nog even zakken ben in 2 weken lopen al 3.5 kg afgevallen denk dat dit vocht is.

alle tips zijn welkom, alvast bedankt voor jullie reacties!

Laatst bewerkt: 14 jul 2017
  2. MicroEconomie

MicroEconomie Cool Novice

Leuk Bevonden:
    16
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m69
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    15%
    Ik geloof zelf niet in gelijk cutten en alles inzetten op vetverlies, dus willen droogtrainen en minder kcal innemen dan je behoefte, als je weinig ervaring hebt met trainen.

Vergeet je vetpercentage even. Dat komt va zelf, als je gaat trainen. Het echte cutten is interessant wanneer je reeds langere tijd in de gym heb gestaan.

Weet je hoe je jouw onderhoud kan uitrekenen? Zo ja, doe dat en eet daarop. Zorg dat je voldoende binnen krijgt en wellicht ietsje meer. Mits je macro goed blijft. Bouw eerst wat spierkracht en groei op. Dit gaat je later helpen met meer verbranden.

Kan je het tot dusver volgen?

3. Drunkenmaster

Drunkenmaster Freaky Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.006
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    105kg
    Vetpercentage:
    15%
    meer rauwe eieren eten 3x5 per dag

MicroEconomie vindt dit leuk.
  4. MicroEconomie

MicroEconomie Cool Novice

Leuk Bevonden:
    16
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m69
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    15%
    Als een beest

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie