XXL Nutrition

vet percentage

Bezoekers in dit topic

kmi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 dec 2009
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
82kg
Vetpercentage
26%
effe een vraag

mijn vet percentage is 26.7% hoeveel vet percentage kan verliezen
in 6 maanden. Mijn doel is 15% is dat haalbaar in 6 maanden

heb niet zo veel verstand dus vandaar dat ik het hier vraag

Bedankt,

KMI
 
effe een vraag

mijn vet percentage is 26.7% hoeveel vet percentage kan verliezen
in 6 maanden. Mijn doel is 15% is dat haalbaar in 6 maanden

heb niet zo veel verstand dus vandaar dat ik het hier vraag

Bedankt,

KMI

daaar zijn we weeeeeeeeeeeeeer
je stats kloppen ofnie ?
1m81 82kg 26%
die dus ?
vvm van 60.68
met 15% zou je dan 71.39 wegen
10.61 kilo afvallen in 6 maanden
zeg 4 weken per maand 24 weken
500 gram per week
12 kilo per 6 maanden
ja kan wel ja
 
Laatst bewerkt:
ja die kloppen is het haal baar of niet
 
o sorry zag het niet
 
Als we nu zeggen dat het NIET haalbaar is... ga je dan gewoon NIET op dieet ? (als in opgeven voordat je begint ?)
 
nee ik ga tot het eind maakt niet uit hoeveel ik afval
 
daaar zijn we weeeeeeeeeeeeeer
je stats kloppen ofnie ?
1m81 82kg 26%
die dus ?
vvm van 60.68
met 15% zou je dan 71.39 wegen
10.61 kilo afvallen in 6 maanden
zeg 4 weken per maand 24 weken
500 gram per week
12 kilo per 6 maanden
ja kan wel ja

Vet verliezen is wat anders dan vetpercentage laten zakken. Als we ervan uitgaan dat je vetpercentage moet zakken, en vochtpercentage nagenoeg gelijk blijft, betekend dat je spiermassa ook moet aankomen.
Ik heb geen zin om te excellen, maar ik neem aan dat je dan realiseert dat je dus ook veel kg aan spiermassa moet aankomen en of dat, tegelijk met het afvallen kan in 6 maanden is nog maar de vraag...
 
Vet verliezen is wat anders dan vetpercentage laten zakken. Als we ervan uitgaan dat je vetpercentage moet zakken, en vochtpercentage nagenoeg gelijk blijft, betekend dat je spiermassa ook moet aankomen.
Ik heb geen zin om te excellen, maar ik neem aan dat je dan realiseert dat je dus ook veel kg aan spiermassa moet aankomen en of dat, tegelijk met het afvallen kan in 6 maanden is nog maar de vraag...

Dat betekent niet dat je noodzakelijk spiermassa aan moet komen. Vet verliezen is een andere discipline. Je zorgt ervoor dat je vetpercentage zakt door een calorietekort te creëren op verstandige wijze. Hierbij ga je uiterste best doen om geen spiermassa te verliezen.

Hij kan straks met gemak op 15% staan met dezelfde hoeveelheid spieren.

Wat wel zo is, is dat als je meer spiermassa kweekt je BMR (verbruik) omhoog zal gaan waardoor je meer vet zou kunnen verbranden. Ze zeggen dan dat je een 'fatburningmachine' maakt van je lichaam.

Maar probeer die spiermassa te winnen door clean te bulken, want liefst kom je zo weinig mogelijk vet aan, aangezien je doel vetverlies is.

Maar cut eerst maar eens een maand en dan praten we verder.

Good luck
 
Dat betekent niet dat je noodzakelijk spiermassa aan moet komen. Vet verliezen is een andere discipline. Je zorgt ervoor dat je vetpercentage zakt door een calorietekort te creëren op verstandige wijze. Hierbij ga je uiterste best doen om geen spiermassa te verliezen.

Hij kan straks met gemak op 15% staan met dezelfde hoeveelheid spieren.

Wat wel zo is, is dat als je meer spiermassa kweekt je BMR (verbruik) omhoog zal gaan waardoor je meer vet zou kunnen verbranden. Ze zeggen dan dat je een 'fatburningmachine' maakt van je lichaam.

Maar probeer die spiermassa te winnen door clean te bulken, want liefst kom je zo weinig mogelijk vet aan, aangezien je doel vetverlies is.

Maar cut eerst maar eens een maand en dan praten we verder.

Good luck

Je hebt helemaal gelijk. Trek ik mijn eigen verhaal tever door :eek:
 
dank je ik ben nu 95% gemotiveerd
 
dank je ik ben nu 95% gemotiveerd

Om jou doel te bereiken heb je 110% motivatie nodig denk ik... En een goed eetschema wat je vast kan houden.

Succes.
 
Back
Naar boven