AndroidHealthClinic

Vet percentage

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Hoe meet je de vet percentage, en waar kan je dat doen?
 
Waarvoor heb je het nodig? Als je het alleen voor jezelf wilt gebruiken om te vergelijken van tijd tot tijd is een elektronische vetmeter prima (weegschaal of racestuurmodel), die moet je wel altijd op hetzelfde tijdstip meten... verschil tussen de ochtend en de avond is bij mij 2%. Ik meet dus altijd sochtends na het douchen.
 
die electronische hebben ze denk ik wel op je sportschool. vettang? bij de huisarts?
 
ik heb het namelijk nodig voor als ik in de zomer ga cutten, niet dat erveel denk veel af moet hoor, maar ik vind het ook wel leuk om te weten wat mijn percentage is.

Kan je die dingen ook ergens op het internet bestellen?
 
Die weegschalen kan je bijvoorbeeld hier bestellen. Maar ik vind ze niet echt goedkoop :(
 
hmmz, ik ben in grote twijfel. zal ik zo'n ding aanschaffen of is het volgens jullie een beetje weggegooid geld en kan ik beter een huidplooimeter kopen??
 
Originally posted by Mich
hmmz, ik ben in grote twijfel. zal ik zo'n ding aanschaffen of is het volgens jullie een beetje weggegooid geld en kan ik beter een huidplooimeter kopen??

schijnen ook aardig prijzig te zijn, maar wel nauwkeuriger.
 
ja, want zo'n weegschaal is niet altijd het beste, ik heb die het liefste ook. En waar kan je die bestellen? (en hoe duur kosten die ongeveer)
En kan je dat ook bij je huisarts laten doen?
 
ik zal ook eens kijken na een huidplooimeter.

het vetpercentage kan de sportschool meestal wel opmeten
 
Back
Naar boven