Fitness Seller

Vet % + progress? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SimonBB

Novice
Lid geworden
7 aug 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Hallo Bodybuilders,

Ik ben ectomorph van mezelf. Heb volgens mij ook geen goede genen voor om te bodybuilden haha. Maar woog een ongeveer jaar terug 66kg at heel slecht geen ritme etc. Ben toen begonnen met eten (beetje bulken ook) en trainen. Maar ben pas de laatste paar maanden echt serieus ermee bezig voor mn gevoel. Zal hieronder even een foto plaatsen. Stats zijn nu 82kg @ 1.86 cm. Was wel benieuwd op hoeveel % bf ik zit en wat jullie van de progress vinden? Beetje normaal? Nog advies?

Thx ;)


IMG00213-20110805-2231.jpg
 
je hebt nog geen vette pens , dus lekker doobulken en massa bouwen ;)
 
Is dit 82 kg?

Ik weeg 85 kg bij 1m85 en 12 %, ik kan echt niet geloven dat dit 82 kg is.

advies: eten.
 
Hallo Bodybuilders,

Ik ben ectomorph van mezelf. Heb volgens mij ook geen goede genen voor om te bodybuilden haha. Maar woog een ongeveer jaar terug 66kg at heel slecht geen ritme etc. Ben toen begonnen met eten (beetje bulken ook) en trainen. Maar ben pas de laatste paar maanden echt serieus ermee bezig voor mn gevoel. Zal hieronder even een foto plaatsen. Stats zijn nu 82kg @ 1.86 cm. Was wel benieuwd op hoeveel % bf ik zit en wat jullie van de progress vinden? Beetje normaal? Nog advies?

Thx ;)

pffff
 
Het ziet er eerder uit als 70kg.

Gewoon door blijven eten.
 
Je oogt idd lichter maargoed...gewoon dooreten en goed blijven trainen.
Je bent immers al 16kg aangekomen in nog geen jaar tijd als ik jou verhaal mag geloven.
 
Is dit 82 kg?

Ik weeg 85 kg bij 1m85 en 12 %, ik kan echt niet geloven dat dit 82 kg is.

advies: eten.

ik dacht eerder 15%. (tenzij hij zeer ontspannen staat .. misschien)
 
met 82kg @12% zou je toch echt wel wat groter ogen. Heb je goed gewogen/gemeten ;) ?

Hoe ziet je trainingschema eruit? En voeding?
 
Bedankt voor de reacties so far! Lees veel dooreten/bulken. Maar dacht zelf wel dat ik wel op 15% vet zit? Kan nog wel meer bij dus? En sta niet zeer ontspannen hoor wazzup haha.

@baksteen ik train 4 dagen split momenteel:
Borst/tricep, Rug/bicep, Schouders/traps, Benen/Calves. En zo nu en dan wat cardio/abs maar niet echt prioriteit nog lijkt me:p

En voeding probeer 5 eetmomenten per dag. Pasta, vlees veel water. En 2 eiwit shakes. Zit ook te denken om met creatine te beginnen.
 
Nog meer mensen tips/comments??
 
Prima, eet ik lekker door! En nee liever in de trend van "jeetje, je mag nog wel even door trainen", motiverender. Want het is duidelijk dat ik er nog lang niet ben haha ;)
 
Ja rond de 15% waarschijnlijk. Ik zou persoonlijk clean bulken en je vet niet teveel op laten lopen. Het moet er weer af in de toekomst. Dus niet te letterlijk gaan vreten, maar zorg voor een uitgebalanceerd voeding schema, met bv op trainingsdagen 300kcal boven onderhouden en op rust dagen op onderhoud qua Kcal.

[Link niet meer beschikbaar]
leangains.com
stronglifts.com
 
denk ook rond 15%

maar je hebt nog genoeg werk te verrichten als dit aangespannen is ;)

succes
 
Back
Naar boven