MuscleMeat

Vet rond buik wegkrijgen en tegelijkertijd bulken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nu merk ik wel dat qua gewichten heffen ik nu niet zo veel verder ben geraakt dus ben weer beginnen met wat meer powertrainen want ik krijg het gevoel als ik teveel cardio doe dat ik mijn spieren terug verklein - geur van ammoniak en zo.

Geur van ammoniak betekent dat je eiwit als brandstof gebruikt in plaats van koolhydraten. Dat hoeft niet te betekenen dat je spier afbreekt - de meesten eten veel te veel eiwitten dus die worden dan gewoon verbrand. De oplossing is: neem meer koolhydraten voor en tijdens de training, en schroef je eiwitinname terug.
Als je nuchtere ochtendcardio doet of cardio na de krachttraining, dan betekent ammoniaklucht vrijwel zeker dat je inderdaad spier afbreekt. Dat moet je dus gewoon niet doen!
 
geur van ammoniak? wtf? nog nooit gehoord?
 
Merci Arianne :)

Had er ook al iets over gelezen, goed om dit geconfirmeerd te krijgen daar van cardio na de krachttraining. K'doe nu al een tijdje eerst cardio en later wat krachttraining.
 
Merci Arianne :)

Had er ook al iets over gelezen, goed om dit geconfirmeerd te krijgen daar van cardio na de krachttraining. K'doe nu al een tijdje eerst cardio en later wat krachttraining.

Lees nog 's goed wat ik schreef over hoe het komt. In de andere volgorde kan je net zo goed eiwitafbraak en ammoniaklucht krijgen.
 
Yups, begrepen hoor ;)

Zal te maken hebben gehad met overtrainen hier. Het was inderdaad wel zo, na anderhalf uur krachtraining en dan nog soms een uur spinning derbij...not so good...

Alhoewel, toen ook echt veel vet verloren, doelstelling was vermageren, ondertussen is die doelstelling weer wat aangepast na al die maanden :)
 
Back
Naar boven