AndroidHealthClinic

vet taille ( lovehandles)

Bezoekers in dit topic

Norton

Novice
Lid geworden
17 jan 2018
Berichten
4
Waardering
0
Hoi

Ben nieuw op het fourm.
Ik train al geruime tijd . Momenteel let ik enorm op mijn eten . Buikspieren beginnen goed tot zijn recht te komen. maar het lukt me echt niet om die fucking lovehandles weg te krijgen. Het is nu zelfs zover gekomen dat ik een liposuctie overweeg van dit gebied.
Het is niet de bedoeling dat ik extreem laag in vetpercentage ga gaan want dit is omwille van mijn job niet mogelijk. Sommige beweren dat het bijna niet mogelijk is om die lovehandles weg te werken zonder dat je extreem laag in vetpercentage gaat.
Kan iemand me raad geven?

Thanx
 
Toch dieper cutten. Plaatselijk vet verliezen kan niet.

Of toch lipo...
 
Dan zal het lipo worden denk ik want bij mij is het echt afschuwelijk.
 
Hoezo ivm werk niet mogelijk dieper te cutten?
Misschien is een fotootje handig, dan kunnen wij ook zien hoe 'erg' het daadwerkelijk is.
Jij kan je er misschien helemaal kapot aan ergeren en het super erg op vinden vallen, maar misschien valt dit allemaal best wel mee.
 
Iipo pffffff.

En hoeveel keer ga je zo lipo doen?

Beetje bijkomen = terug lovehandles.
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ik train nu ongeveer 6 maanden waarvan 4 in de cut.
Stom van mij om toch te gaan bulken,want mijn vetperc was nog te veel...

Ik ben nu zelf weer verder gaan cutten en dan nog wat lager gaan zitten.
Ik train wat minder zwaar met meer reps,
Misschien dat dat ook helpt.

Gr sjoerd
 
Dan moet je toch echt diep gaan. Hier stond ik toch vrij droog denk ik, en had ze nog;

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb hetzelfde probleem. Ik train nu ongeveer 6 maanden waarvan 4 in de cut.
Stom van mij om toch te gaan bulken,want mijn vetperc was nog te veel...

Ik ben nu zelf weer verder gaan cutten en dan nog wat lager gaan zitten.
Ik train wat minder zwaar met meer reps,
Misschien dat dat ook helpt.

Gr sjoerd

Ik vraag me altijd af waarom mensen dit doen? Wat wordt hiermee nou daadwerkelijk bereikt?
begeleider in mijn sportschool zegt me juist in de cut ook te focussen op 1rm's zo om je kracht toch te behouden en dus je spiermassa?

Ergens vind ik het wel logisch klinken, want op die manier blijf je je spieren in de cut prikkelen op hun maximale te moeten presteren en zo je lichaam minder reden te geven om ook deels massa te verbranden?

Het moment dat jij dan in de cut je spieren wat gaat 'sparen' door ze niet meer maximaal te laten werken, geeft je lichaam toch ook redenen om te denken van 'hey kan ook met minder spiermassa door' . Of zie ik dit compleet verkeerd?
 
De meer reps geven me toch het gevoel dat ik net zo zwaar train als met zwaarder gewicht... kan ook tussen mn oren zitten
 
Dus toch gewoon zwaar trainen zeg je
 
De meer reps geven me toch het gevoel dat ik net zo zwaar train als met zwaarder gewicht... kan ook tussen mn oren zitten
Gevoel is in deze tak van sport een slechte raadgever. Doe wat werkt, niet wat voor jou beter lijkt.
 
Zoals ik net zeg train ik nog maar 6.maanden dus voor mij is het nog een beetje zoeken wat voor mij werkt..
Maar vind het een mooi citaat van je!
 
Zoals ik net zeg train ik nog maar 6.maanden dus voor mij is het nog een beetje zoeken wat voor mij werkt..
Maar vind het een mooi citaat van je!
Dank je, ik zou er posters van moeten maken! :D

Zes maanden is niet lang inderdaad, zeker als daarvan 4 maanden voor een cut gebruikt zijn. Weet je zeker dat je nog door wil cutten? Er blijft anders maar weinig over....
 
Ik zou de poster kopen :)

Toen in begon met trainen was ik tegen het dik aan..daarom ben ik gaan cutten.
Bulk heb ik maar even gedaan omdat ik zag dat ik niet alleen in spiermassa groeide maar de lovehandels weer gingen meegroeien.. Mij is verteld om door te cutten zodat dat dan verdwijnt en vanuit een lager vetperc een juiste bulk te gaan nemen.

Je mag me weer een mooi citaat geven :D
 
In zekere zin is gevoel wel een raadgever. Het mentale aspect is namelijk minstens zo belangrijk. Het gaat met trainen vaker mentaal mis dan mis op een verkeerd schema o.i.d.
Dus: een verantwoord schema, redelijk verantwoorde voeding (ja want met een matig voedingsschema kom je ook ver). En dan zorgen dat je jezelf lekker voelt bij die 2 componenten.
 
OK ik ga nog wat meer op mijn eten letten en wat meer cardio doen. Toch ga ik eens langs bij een plastich chirurg enkel wat hij ervan vindt.
 
Heb je een foto? Gr sjoerd
 
OK ik ga nog wat meer op mijn eten letten en wat meer cardio doen. Toch ga ik eens langs bij een plastich chirurg enkel wat hij ervan vindt.

Als het er eentje is die wat wil verdienen dan weet ik zn antwoord al :)
 
LOVEhandles hebben toch hun nut? :)
 
Back
Naar boven