AndroidHealthClinic

vet veel gedaan voor borst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
net getraind met een gast die zwaar groot is ( gebruikt wel veel enz)

Maar daar hebben we het niet over, ik was ook veel slapper..

maar waar het omgaat..

Ik heb 20 + sets gedaan voor de borst en 5 oefeningen en mijn borst is een zwaktepunt van mij..

en ik doe mijn shirt uit en mijn borst is toch een portie mooi vol en opgepompt..

Dus 20 + sets is niet zo slecht?
 
watch the pump go away and see the smile disappear...

it's magic i tell ya!!! :D
 
Originally posted by nilsjei1234
net getraind met een gast die zwaar groot is ( gebruikt wel veel enz)

Maar daar hebben we het niet over, ik was ook veel slapper..

maar waar het omgaat..

Ik heb 20 + sets gedaan voor de borst en 5 oefeningen en mijn borst is een zwaktepunt van mij..

en ik doe mijn shirt uit en mijn borst is toch een portie mooi vol en opgepompt..

Dus 20 + sets is niet zo slecht?

tis maar een pomp...Is leuk voor ff, maar je weet toch dat een spier pas groeit nadat hij herstelt is, dus niet in de sportschool...
20 sets is echt teveel voor iemand die niet gebruikt
 
Eens met Ecto, aangezien hij wel gebruikt en jij niet, moeten jullie op een andere manier trainen. Hij zal meer setjes aankunnen, want hij herstelt nu sneller door die AS. Je zult het morgen wel voelen :p
 
Use your mind or you'll never be a big boy.

(clean althans)
 
het is ook wel aan de hoge kant ja..

maar dat ik echt veel krachtverlies kreeg op het laatst of me vermoeid voelde, nee niet echt ..
 
doe je je setjes wel zwaar genoeg ??? 20 setjes sjeez, ik geloof dat ik dood zou neervallen ofzo :D
 
zaten ook warming ups etc tussen
 
Dan nog is dit veels te hoog,tuurlijk zul je een goeie pomp hebben.Allen als je dit vaak doet zal je kracht en groei achterblijfen.
 
Back
Naar boven