AndroidHealthClinic

Vet verbranden en spier winst

Bezoekers in dit topic

Lee Priest

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
72
Waardering
0
Theoretisch is het bijna onmogelijk. Niet optimaal iig. Maar is er wel eens iemand gelukt om vet te verbranden en redelijk spier winnen behalve voor beginners? Als ik ga cutten verlies ik meestal redelijk veel massa. Ook beweren zommige vet verbranders dat deze spiermassa behouden...Xenadrine, Hydroxycut...
 
Meen je deze vraag??? Je geeft zelf het antwoord al... Ik zou het niet eens proberen als ik jou was.
 
gewoon tijdens het cutten:
-voldoende eiwitten bliven eten
-blijven trainen met gewichten
-langzaam je Kcals afbouwen
 
Originally posted by Lee Priest
Theoretisch is het bijna onmogelijk. Niet optimaal iig. Maar is er wel eens iemand gelukt om vet te verbranden en redelijk spier winnen behalve voor beginners? Als ik ga cutten verlies ik meestal redelijk veel massa. Ook beweren zommige vet verbranders dat deze spiermassa behouden...Xenadrine, Hydroxycut...

mij wel :)

zat op 93 kg met 18 %

maasdnje later nog op 93 kg maar met 16 %
 
Ja als je een TE hoog bf hebt en gaat ineens goed eten en weer trainen......

Heb t zelf meegemaakt, lichaamsgewicht amper omlaag, wel vet droger worden.

Maar dat is 1 maand ofzo. Verder zal het imo moeilijk zijn om vet te verbranden terwijl je massa aanzet. Het is niet compleet onmogelijk. Maar bulken/cutten is toch effectiever. Waarbij je bij het bulken ook kan kiezen voor slechts een licht calories overschot zodat je niet TE vet wordt en dus ook niet te lang hoeft te cutten.

Wat me wel bijna altijd lukt, en ik ben hier niet de enige in, is het winnen van spiermassa in echte zwakke achterblijvende spiergroepen tijdens het cutten door me hier echt goed op te richten dan.
 
Back
Naar boven