MuscleMeat

Vet verbranden van de buik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nioTestoguy

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
1
Waardering
0
Ik heb heel goed mijn buik spieren gepompt maar ik heb grote probleem.
Boven van mijn spier massa ligt beetje vet(2cm dik) en ik weet niet hoe beter moet ik dat verbranden. Door het lopen (15min) in het begin van de traning dat gaat gewone niet.Wat moet ik beter doen????? ???
 
ik zou de zoek functie gebruiken voor "vetverbranding" of "cardio cutten"
 
Ten eerste heb je je niet voorgesteld in de daarvoor bestemde sectie
Ten tweede zit er op dit forum een zoekoptie, kan handig zijn als je iets wil weten
En als laatste, je praat als een Rus die net de Nederlandse taal aan het leren is......

Doe iets aan je spellings vaardigheden AUB
 
meer gaan lopen, pas na 45 minuten ga je echt vet verbranden............

;)
 
ik zou eens bijhouden wat je eet op een dag. kcal tellen en uitrekenen wat je normaal binnen moet krijgen. aan de hand daar van bepaal je wat je moet eten om vet kwijt te raken. (als je wilt weten hoe, kun je de zoek functie gebruiken op dit board.

ipv wandelen zou ik eens overschakelen op interval training. 20 minuten per keer. (3 a 4 keer per week) en dan 30 seconde 85% sprint en 30 seconde rust. Reken maar dat je vet verliest, en kapot bent...
 
ik zou eens bijhouden wat je eet op een dag. kcal tellen en uitrekenen wat je normaal binnen moet krijgen. aan de hand daar van bepaal je wat je moet eten om vet kwijt te raken. (als je wilt weten hoe, kun je de zoek functie gebruiken op dit board.

ipv wandelen zou ik eens overschakelen op interval training. 20 minuten per keer. (3 a 4 keer per week) en dan 30 seconde 85% sprint en 30 seconde rust. Reken maar dat je vet verliest, en kapot bent...

Verbrand je hier dan geen spier bij, mits je genoeg eiwitten hebt geconsumeerd?
 
Back
Naar boven