AndroidHealthClinic

vet verbranden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goku75

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2008
Berichten
12
Waardering
0
Hallo,

ik wil vet verliezen, ben nu al 6 manden bezig en ben 15 kilo afgevallen. weeg nu 120 kg. Train nu al zo'n 2.5 jaar serieus(4 keer per week). Wil naar de 95 kg. Mijn Bf is nu 28% ben nu nog vet:(. Maar onder al die laag vet heb ik ook massa van trainen. Wil graag jullie serieus advies. Ik denk eraan om een kuur clenbuterol en t3 te doen om veel vet te verbranden. Is dit goed om te doen. Loop hiernaast ook 3 keer per week 30 min hard. Is het ook verstandig om hiernaast een kuur met anotesten en nortesten te doen met daarbij green bulge. Ik zit nu hoog in mijn eiwitiname(5 whey shakes vereikt met bcaa's en glutamine per dag) en lager in mijn koolhydraten(3 shakes) daarnaast eet ik veel citrus fruit,appels en kiwi, bruine rijst en veel kip en witte vis. Graag jullie serieuse post.
 
Laatst bewerkt:
pas je voeding en training aan, op die vet% moet je zeker nog niks gaan gebruiken hoor
 
Ik begrijp je frustraties dat het niet zo snel gaat als je zou willen,als richtlijn zou je 1 kilo vetverlies per week moeten nemen.
in theorie zou je dus 20 kilo vet in 20 weken kunnen verliezen.
als je clenbuterol en t3 neemt zal dit sneller gaan MAAR besef dat je huid dit niet gaat kunnen volgen en dus gaat hangen,geduld is hier dus een goede zaak !

In plaats van de middelen die je noemt raad ik je het e-book Burn the fat,feed the muscle aan [Link niet meer beschikbaar] is zowat de bijbel voor diegenen die vet kwijt willen en spieren behouden!
Hier ga je 1000x meer aan hebben dan die middelen (en het is goedkoper)
 
Ik begrijp je frustraties dat het niet zo snel gaat als je zou willen,als richtlijn zou je 1 kilo vetverlies per week moeten nemen.
in theorie zou je dus 20 kilo vet in 20 weken kunnen verliezen.
als je clenbuterol en t3 neemt zal dit sneller gaan MAAR besef dat je huid dit niet gaat kunnen volgen en dus gaat hangen,geduld is hier dus een goede zaak !

In plaats van de middelen die je noemt raad ik je het e-book Burn the fat,feed the muscle aan [Link niet meer beschikbaar] is zowat de bijbel voor diegenen die vet kwijt willen en spieren behouden!
Hier ga je 1000x meer aan hebben dan die middelen (en het is goedkoper)
idd ik zal wel snel vet verliezen met die stack maar had niet eraan gedacht dat mijn huid zal gaan hangen. Daarom dacht ik als ik de nortesten en anotesten gebruik zal ik ook meer massa krijgen al is het niet veel maar daardoor kan mijn vel toch weer wat strakker worden. Want mijn spieren groeien dan.
 
Je spieren zullen zeker niet genoeg groeien om dat verschil op te vangen,een kilo vetmassa heeft een veel groter volume dan een kilo spiermassa

Vergelijk dat met een kilo lood en een kilo veren. Beiden wegen evenveel, namelijk 1 kilogram,doch de kilo veren heeft veel meer volume dan de kilo lood.Wel die kilo veren moet u vergelijken met de vetmassa. De kilo lood met de spiermassa.
 
Dan nog een weetje,je spieren gaan NIET groeien tijden het gebruik van die middelen,want voor spiertoename heb je een overschot aan caloriën nodig en jij bent aan het cutten (vermageren) dus moet je minder caloriën eten dan je verbruikt

Gast laat die middelen,je hebt geen idee welke prachige resultaten je kan bereiken met een op jou afgesteld dieet en training,er zijn zoveel mensen die dit gelukt is dus kan jij het ook !
 
Je spieren zullen zeker niet genoeg groeien om dat verschil op te vangen,een kilo vetmassa heeft een veel groter volume dan een kilo spiermassa

Vergelijk dat met een kilo lood en een kilo veren. Beiden wegen evenveel, namelijk 1 kilogram,doch de kilo veren heeft veel meer volume dan de kilo lood.Wel die kilo veren moet u vergelijken met de vetmassa. De kilo lood met de spiermassa.

Je kan wel degelijk massa aanzetten en vet verliezen,
 
Laatst bewerkt:
Neem je tijd hiervoor kerel,het vet is er ook niet op 2 maand aangekomen toch ?
Het probleem van overtollig vel is het ergste rond de buik,je kan nu eenmaal je buikspieren niet zo trainen dat ze het vel daarrond aanspannen,op het bovenlichaam valt dit heel goed mee meestal omdat je daar veel massa kan kweken.

Een maatje van mij is op 6 maand 40 kilo afgevallen,met 'hulpmiddelen'
Kwam van 120 en weegt nu 80,netjes denk je ?
Hij overweegt nu om weer 'dik' te worden zo erg is het huidoverschot op zijn buik,denk daar eens bij na. Deze dingen hebben tijd nodig
 
hey kerel er is ook zo'n spul wat je in de vetlagen kan spuiten met hele kleine prikjes! die is ook chille! ben ff de naam vergeten, dat spul zorgt ervoor dat het vet direct wodt afgebroken en als energie vrij komt! dus je moet kort na de prikjes ook ff cardioen! weet iem de naam hiervan, het is geen meso-lipo d8 ik, maar een ander product
 
dat is spul dat wedstrijd bb'ers gebruiken om het laatste beetje vet op moeilijke plekken weg te krijgen gebruiken als ze al op een enorm laag vet% staan !
Niet zomaar een middeltje om wat vet te verliezen dus maar echt iets om het laatste uit de kan te halen (wat met bijwerkingen gepaard gaat)
 
geduld is een schone zaak gewoon lekker doortrainen komt vanzelf
 
Back
Naar boven