Fitness Seller

Vet verbranden

Bezoekers in dit topic

tonbors

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Nu heb ik twee maanden geleden mijn vet laten meten, zat toen op de 19%. Gisteren opnieuw laten meten en kwam op de 11%. Vindt het een nette prestatie. Wil nu alleen het laatste vet achter mijn tepels en op buik weg trainen. Zie dat het wel met de week minder wordt. Maar waar word je eerder droog, op je buik of borst? Ook zat ik eraan te denken om komende drie weken om de dag cardio te doen, dus cardio, trainen, cardio, trainen etc. Iemand nog andere tips om het laatste vet eraf te rammen. Dieet is goed en ook mijn armen blijven dezelfde omvang houden. Wordt ook elke week lichter qua gewicht.

Vet achter de tepels wegkrijgen dat gaat en beetje moeilijk worden vrees ik. Meestal wil vet achter de tepels zeggen dat je gyno hebt. Dat is in feite vrouwenvet, dat gaat eigenlijk niet meer weg, ik zou zeggen plaats eens een foto dan kunnen wij dat vast wel beter beoordelen.

Wat voor tip ik je wel kan geven is om cardio kort te houden maar dan wel heel intensief. Dus niet langer dan een half uur, hardlopen zelfs nog korte en dan interval training met sprints van 150 meter en dan 1 minuut rust. Intensief roeien is een goede cardio voor het bovenlichaam.

Gewoon doorcutten tot 8% ofzo als dat je doel is, schijnbaar ben je erg goed bezig. Kan je niet ff vertellen hoe je het precies hebt aangepakt.

• Topic Starter Topic Starter
Grijpwijk zei:
Gewoon doorcutten tot 8% ofzo als dat je doel is, schijnbaar ben je erg goed bezig. Kan je niet ff vertellen hoe je het precies hebt aangepakt.

Doel is eigenlijk 10%, lager hoeft niet van me. Zit op de 2600 kcal per dag. Deed tot nu toe twee a drie keer per week cardio. Een uur lopen op joggings snelheid. Ben van 90 kilo naar 81 gegaan. Vet achter die tepels krijg ik wel weg. Twee maanden geleden zat er 1 cm, laatst nog maar 4 mm.

Gewoon doorgaan.... Je kan namenlijk geen vetverbranden op 1 specifieke plek, je lichaam zorgt ervoor dat het geleidelijk aan over je hele lichaam gaat....

Op zich uiteraard jammer... maar gewoon doorgaan... je gaat volgens mij hartstikke de goeie kant op... en die laatse mm's verdwijnen ook vanzelf

Gewoon doorgaan zoals je doet, never fix things that aren't broken :)
Hoe het vet verdwijnt is heel persoonspecifiek. Bij de een gaat het geleidelijk overall, bij de ander plaatsgewijs.

Terug
Naar boven