AndroidHealthClinic

Vet verbranden

Bezoekers in dit topic

Moet ik trouwens opletten dag ik meer kcal verbrand dan dat ik eet? Want doordat ik nu de heledag thuis zit lijkt het me niet dat ik meer kcal vebruik dan dat ik eet?
als je je onderhoud berekent en je eet dat aantal kcal verbruik je inderdaad niet meer dan je eet, dan is uw verbruik en de hoeveel kcal in evenwicht en ga je dus ook niet aankomen of afvallen
 
Vet en gewicht verliezen zijn niet dezelfde dingen, ik had ook een flinke buik, managed to reduce it heavily, however heb nog steeds een vetlaag daar, ik sta tegenwoordig rond een uurtje of 7 in de ochtend al in de gym en dat elke dag, voornamelijk krachttraining en cardio.

Je bent misschien op gewicht, je ziet er misschien niet dik uit, we praten hier natuurlijk niet over zulke vetrollen dat je het niet meer kan verbergen door middel van kleding, maar je hebt nog steeds vet op je lichaam wat natuurlijk is, als je daar van af wil zul je iets meer moeten bewegen, veel intensiever en is je dieet toch echt van levensbelang. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt dumbells en een barbell.
Op het moment zou ik dat niet doen, veel vraag naar en dus te duur.

Je kunt met vrij weinig beginnen en bijkopen als je sterker wordt.
Jawel, laat hem at least dumbbells kopen en alvast beginnen met zijn techniek en vorm on point the krijgen, trainen met losse gewichten is belangrijk en zou een onmisbaar onderdeel moeten zijn. Afhankelijk zijn van de gym is geen aanrader, zeker niet nu.
 
Laatst bewerkt:
Indien je alleen 's avonds 1 meal eet en soms ontbijt zou je al shredded to the bone moeten zijn
 
Mijn armen mogen ook dunner
En mijn rug
En buik en heupen..
Maar ben wel tevreden over mijn kuiten en onderarmen.
Ik ga maandag starten met cutten en if en sporten :(
 
Back
Naar boven