AndroidHealthClinic

Vet% Verhoging (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1989_9

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 jun 2008
Berichten
6.231
Waardering
58
Lengte
1m78
Massa
70kg
Vetpercentage
13%
Ik kom net van de kliniek vandaan:

Meting 21 December: 59.9 Kilo met 5 % Vet
Meting 14 Januari: 61.9 Kilo met 7 % Vet

Uitgerekent: 1,4 Gram Vet en 0,7 Gram Spier

1)Is dit een nette vooruitgang of carbs terugschroeven?

2)Zou het ook kunnen Dat dit de begin vetgain is.. maar dat nu mijn vetpercentage langzamer zal gaan!
 
Laatst bewerkt:
Ik kom net van de kliniek vandaan:

Meting 21 December: 59.9 Kilo met 5 % Vet
Meting 14 Januari: 61.9 Kilo met 7 % Vet

1)Is dit een nette vooruitgang of carbs terugschroeven?

2)Zou het ook kunnen Dat dit de begin vetgain is.. maar dat nu mijn vetpercentage langzamer zal gaan!

henk maak je geen zorgen!
je gaat nu gewoon lekker!
bovendien was die 5% echt extreem laag.
bedenk dat een heleboel bodybuilders in de cut niet verder komen dan een 10 a 8 %. In de clean bulk, waar jij nu in zit, is het geen schande om ruim boven de 10% te komen. Iets waar je nu nog lang niet aan zit. Bovendien is van 5 naar 7, een kleinere stijging dan van 7 naar 9. maak je dus geen zorgen om je percentage, zal alleen maar langzamer gaan stijgen.
succes! blijf je log in de gaten houden
 
henk maak je geen zorgen!
je gaat nu gewoon lekker!
bovendien was die 5% echt extreem laag.
bedenk dat een heleboel bodybuilders in de cut niet verder komen dan een 10 a 8 %. In de clean bulk, waar jij nu in zit, is het geen schande om ruim boven de 10% te komen. Iets waar je nu nog lang niet aan zit. Bovendien is van 5 naar 7, een kleinere stijging dan van 7 naar 9. maak je dus geen zorgen om je percentage, zal alleen maar langzamer gaan stijgen.
succes! blijf je log in de gaten houden

ThanX voor de motivatie, Ik denk ook dat van 5 naar 7 moeilijker is dan bijvorobeeld van 10 - 12!
 
Ik heb net mijn vetpercentagetang er weer eens op losgelaten.. Uitkomsten:

13 December: 59.9 met 9.2 % Vet
16 Januarie: 61.9 met 9.2 % Vet

Beide gemeten met een 4-puntsmeting! (Dus biceps/Triceps/Zij/Op de rug onder Schouderbladen!

HOE KAN DIT? Dit betekent 2 Kilo spier?
 
54.4 was VVM bij 13 december (afgeronde waarde dan he)
56.2 was VVM bij 16 januari...(afgeronde waarde dan he)

dus in die 2 kilo heb je ongeveer 1.8kg VVM en 0,2 vet...en van die VVM zal je ook nog vocht ofzo hebben...dus is toch een mooie gain??

maar probeer die tang eens een tijdje te laten liggen...
pak hem pas weer over een maand of 3 ofzo want vet heb je nauwelijks dus daar moet je geen zorgen over maken..
gewoon eten en kijk of je gewicht omhoog gaat dan dat vasthouden en verder weinig druk maken of het wel kan kloppen en hoeveel vet het nou is!!

als je stresst om alles dan ga je alleen maar minder vooruit omdat je minder wilt gaan eten ofzo
 
54.4 was VVM bij 13 december (afgeronde waarde dan he)
56.2 was VVM bij 16 januari...(afgeronde waarde dan he)

dus in die 2 kilo heb je ongeveer 1.8kg VVM en 0,2 vet...en van die VVM zal je ook nog vocht ofzo hebben...dus is toch een mooie gain??

maar probeer die tang eens een tijdje te laten liggen...
pak hem pas weer over een maand of 3 ofzo want vet heb je nauwelijks dus daar moet je geen zorgen over maken..
gewoon eten en kijk of je gewicht omhoog gaat dan dat vasthouden en verder weinig druk maken of het wel kan kloppen en hoeveel vet het nou is!!

als je stresst om alles dan ga je alleen maar minder vooruit omdat je minder wilt gaan eten ofzo

Wo0o0t dat lijkt me wel heel stug! Dus bijna enkel Spier aangekomen! Wel netjes inderdaad.. maar toch ook apart!
 
Wo0o0t dat lijkt me wel heel stug! Dus bijna enkel Spier aangekomen! Wel netjes inderdaad.. maar toch ook apart!
die 1.8 kg is vocht+spier bedoel ik dan he...maar sowieso een nette gain en gwn zo door blijven gaan...gaat lekker zo
 
die 1.8 kg is vocht+spier bedoel ik dan he...maar sowieso een nette gain en gwn zo door blijven gaan...gaat lekker zo

ThnQ Karma voor jouw.. Kan je nog beter gainen? of is dit wel een beetje de max>
 
ThnQ Karma voor jouw.. Kan je nog beter gainen? of is dit wel een beetje de max>
die 2 kg in een maandje is toch een halve kilo per week ongeveer...is wel netjes...je kan natuurlijk wel iets meer gainen maar krijg je ook de kans meer vet te gainen en daar ben je al erg bang voor dus dan is dit ideaal
 
Prachtig, probeer nu 10% te halen en probeer tussen de 10 en 12/13% te blijven, is mijns inzien het beste vetpercentage.
 
Back
Naar boven