MuscleMeat

Vet verlies en foto’s na 1 jaar

Bezoekers in dit topic

Ik ben nu meer dan een jaar bezig met afvallen en ben rond de 24 kilo afgevallen. Ben hier super blij mee maar heb nog steeds veel vragen. Ik loop elke dag rond de 2 uur (10km) en probeer om de dag kracht training thuis te doen.

Ik let heel goed op mijn voeding maar hier heb ik twijfels.

Mijn onderhoud is rond de 2700 kcal. Ik verbrand rond de 700 kcal per dag en ik eet ongeveer 2300/2400 kcal per dag.Heb ik nu een te groot calorieën tekort omdat ik best veel Verbrand met lopen?

Kunnen jullie mij advies geven over wat ik moet doen want ik ben blij met de verloren kilo’s maar ik zie nog steeds een dik persoon die totaal niet gezond er uit ziet.

Ik zal vanavond is foto’s posten van hoe het was
Knappe prestatie! Je moet jezelf niet tekort doen man, ik denk dat je met een shirt aan er gewoon normaal uitziet, niet super dik ofzo.
 
Is in principe helemaal aan jezelf of je dit zo vol kunt houden en progressie blijft maken. Mits het gezond is en je geen voedingsstoffen tekort komt.

Een te groot calorie tekort kan verder problematisch worden voor krachttraining. Dat je dan steeds te leeg bent voor goede trainingssessies en geen vooruitgang kunt maken. Maar dat is (steeds) meer van toepassing op ver gevorderden. En dat merk je dan dus ook.


Keep doing what you're doing! Vooral ook rustig wat spiermassa bouwen, wat nog wel tegelijk met het afvallen moet kunnen. Hoe gaat het met die krachttraining?
Krachttraining gaat goed. Merk dat ik eigenlijk elke sessie goed volhoud en meer wil. Ik twijfel ook om te stoppen met dit huidige schema en over te stappen naar 1 waarbij ik 4 dagen verschillende spiergroepen doe. Want dit is maar voor 3 dagen.

Ik ga het buiten lopen terugbrengen naar max 4 dagen van 10k en rest van de dagen zie ik het wel. Ga me weer focussen op volle cardio sessie in de sportschool samen met krachttraining en de 200 gram eiwit. Denk dat dit het beste is voor mij aangezien dit me hier heeft gebracht.
 
Knappe prestatie! Je moet jezelf niet tekort doen man, ik denk dat je met een shirt aan er gewoon normaal uitziet, niet super dik ofzo.
Klopt zie er ook normaal uit. Maar wil het ook zonder shirt zo hebben.
 
Klopt zie er ook normaal uit. Maar wil het ook zonder shirt zo hebben.
Rustig aan en geef het de tijd. Volhouden, dan kom je een hee eind. Of je wat los vel overhoudt of niet weet ik niet.
 
Rustig aan en geef het de tijd. Volhouden, dan kom je een hee eind. Of je wat los vel overhoudt of niet weet ik niet.
Dat weet niemand maar wat ik er nu al aan overgehouden heb is zo de moeite waard geweest. Ik sta er eigenlijk niet veel bij stil maar het is echt een prestatie :D
 
Ik vind het enorm knap. Goed gedaan tot zover!

Nu volhouden en zorgen dat je de rest van je leven een gezondere levensstijl kunt vasthouden. Denk belangrijker dan heel snel sterk worden of heel sne meer gewicht verliezen. Kleine stapjes enzo.
Dank je wel. En met alle info hier gaat het lukken.
 
Dank je wel. Ik wil echt nooit meer terug naar de insuline spuit.
Beste motivatie als je volgende keer iets ongezonds wilt eten om dan daar aan te denken
 
x
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven