Fitness Seller

Vet verlies

Bezoekers in dit topic

Nee, geen persoonlijke ervaring. Lees wel veel. Maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat er geen sprake is van spier verlies in dit soort graden van tekorten.

Ik zou graag iedereen die hier op reageert er op willen attenderen dat de topicstarter AAS gebruikt.

Het trainen/dieten met AAS is HEEL ANDERS dan het trainen/dieten zonder AAS.

Denk hier aan voordat jullie reacties en/of advies geven.

Ik zelf heb geen ervaring met het trainen/dieten met AAS aangezien ik mij hier niet in verdiep. Daarom ga ik ook geen reactie hier op neerzetten. Voor de mensen die hier ook geen ervaring mee hebben zet aub. ook geen reactie/advies neer.

Ik zou graag iedereen die hier op reageert er op willen attenderen dat de topicstarter AAS gebruikt.

Ik zelf heb geen ervaring met het trainen/dieten met AAS aangezien ik mij hier niet in verdiep. Daarom ga ik ook geen reactie hier op neerzetten. Voor de mensen die hier ook geen ervaring mee hebben zet aub. ook geen reactie/advies neer.

En ik maar denken dat die natty is.

Je bent echt de DBB-verlosser man.

En ik maar denken dat die natty is.

Je bent echt de DBB-verlosser man.

Als dit bericht niet voor jou geld dan hoef je er ook niet op te reageren aangezien ik dan niet jou met mijn posts bedoel, onzinnige reacties zoals deze zijn dan ook nutteloos en schiet je niks mee op brah'tje.

Ik ben je gewoon dankbaar voor het feit dat je mij op de hoogte brengt van deze zeer waardevolle informatie, dat kan toch?

Thnx kapitein
Zeer waardevolle post voor elke idioot die de beginpost niet leest

Hey broeders,

Ik ben maandag begonnen met cutten.
Mijn stats zijn 109kg bij circa 13%.
Mijn onderhoud is zo'n 3600kcals ---> 25200 per week

Nu eet ik 11383 kcals per week.
25200 - 11383 = 13817 kcals verbrand ik dus per week, right?

Zou ik dus bijna 2KG vet verliezen per week op deze manier? (ik gebruik AAS hiernaast: winny, test & tren)

Ik heb 14.17kg vet op mn lichaam hangen, wil ik dit naar 6.5kg brengen (6%bodyfat) zou ik dus 7.67kg vet moeten verliezen.

Met mijn berekening zou ik daar wel heel erg snel op moeten zitten zo, of niet?

Mn berekening zal wel voor geen klote kloppen? Graag wat hulp hier ;)

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Eerste met een zinnig antwoord krijgt een kusje btw

Jij gebruikt AAS en je stelt vragen over voeding?

Ik denk dat je niet rijp genoeg bent voor AAS.

Je wilt dus 7% verliezen

Ik dacht dat van 30% naar 23% wel wat makkelijker ging dan van naar 13% -> 6% te gaan...

ik heb bijvoorbeeld nu enorm veel moeilijkheden om sub 13% te gaan. hit vaak een plateau bv

Eindsprint trekken. 6 dagen 1550kcals 1 dag 2500 kcals.
Ben benieuwd.

• Like
Waarderingen: VinnieVince
Terug
Naar boven