Fitness Seller

Vet verliezen en tegelijk spieren winnen is mogelijk

Vet verliezen en tegelijk spieren winnen is mogelijk


  • Totaal stemmers
    277

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan zeker, ik merk het bij mezelf. Vet zakt, kracht en spiermassa neemt toe. Gaat wel steeds langzamer maar dan moet je de focus op 1 van de twee leggen denk ik, voor mij dan vetverlies momenteel.
 
Kan wel alleen zijn het twee gescheiden processen die goed gebalanceerd moeten worden.

- Genoeg eiwitten gedurende de dag + training is spieropbouw.
- KH op nieveau houden en op onderhoud gaan zitten + cardio is vet verliezen.
 
Kan zeker, heb het zelf moeten aanzien bij 'n maat van me, die bleef maar gespierder worden en hij blijft maar zo ****ing droog :o jaloers...
 
eens: met anabolen.

anders: mogelijk, als je genetica heel goed is.
en in de beginfase zal dat wel lukken imo.
 
Ik ben de laatste maanden +- 9 kilo gegroeid. Zonder een duidelijke vettoename.
 
Zou dit scenario mogelijk zijn?

Ik ga er van uit dat spiergroei alleen mogelijk is ten tijde van calorie overschot.

Stel nu dat je ochtendcardio doet op de nuchter maag waarmee je 500 kcal in de min komt te staan. Vervolgens doe je de rest van de dag heel strikt net boven onderhoud eten, totaal 300 kcal overschot verdeelt over de rest van de dag. Bij dit overschot zou je dus spiermassa kunnen aanzetten. 300 - 500 is echter nog steeds 200 kcal per dag te kort waardoor je vet verliest.
 
Zou dit scenario mogelijk zijn?

Ik ga er van uit dat spiergroei alleen mogelijk is ten tijde van calorie overschot.

Stel nu dat je ochtendcardio doet op de nuchter maag waarmee je 500 kcal in de min komt te staan. Vervolgens doe je de rest van de dag heel strikt net boven onderhoud eten, totaal 300 kcal overschot verdeelt over de rest van de dag. Bij dit overschot zou je dus spiermassa kunnen aanzetten. 300 - 500 is echter nog steeds 200 kcal per dag te kort waardoor je vet verliest.

Ja dat scenario is mogelijk imo. In principe heb je na elke maaltijd een calorie-overschot en zal je dus na elke maaltijd spiermassa aanzetten. De rest van de tijd zal je langzaam spieren afbreken, met cardio op nuchtere maag zal je nog wat extra afbreken, maar het kan zeker zo zijn dat je netto aan het einde van de dag nog + staat qua spiermassa.
 
Als je 120 kilo weegt met 35% bf en je gaat dan hardcore trainen met 5 x 20 reps dan lijkt het me wel mogelijk ja
 
Als je idd wat vetter staat is dit zeker mogelijk. Heb het in het voorjaar ondervonden tijdens dieet.
Heel veel eiwitten, schommelen in Kh en lichte cardio.
 
ik denk het ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven