AndroidHealthClinic

Vet verliezen en tegelijk spieren winnen is mogelijk (1 bezoeker)

Vet verliezen en tegelijk spieren winnen is mogelijk


  • Totaal stemmers
    277

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Stelling: vet verliezen en tegelijk spieren winnen is mogelijk. Eens of oneens? Geef je mening.
 
In theorie wel. In praktijk ben ik nog niemand tegengekomen die er blijvend resultaat mee bereikt heeft.
 
ik denk wel dat het mogelijk is, maar het gaat veel langzamer dan gericht cutten of bulken.
 
Ja, maar lang niet zo efficiënt als wanneer je de standaard bulk-cut fasering toepast.
 
Ik ben laatste maanden in gewicht gestegen en in vet gedaald dus zal niet weten wat het anders is.
 
Met of zonder anabolen?
 
eens, afhankelijk van de hoeveelheid vet en spiermassa, wel of niet gevorderd etc.
 
op korte termijn niet, gespreid over een lange periode ja
 
pak een tren of zelfs een anavar kuurtje wedden dat je bf verliest terwijl je spiermassa aankomt.
 
zeker, maar wel alleen lange termijn....

net boven onderhoud eten en het verschil eraf cardioen...
 
Eens, Alleen is dit vrijwel altijd bij beginnelingen het geval. Of bij mensen die niet op hun voeding lette en ineens een serieus eet schema opzetten en volgen.

Een ander geval kan natuurlijk het gebruik van supplementen/anabolen zijn.
 
Ben 5 kilo zwaarder geworden en (niet de bedoeling) gezakt van 10% naar 5,6 % vet..
dus is zeker wel mogelijk..
 
Onder bepaalde omstandigheden... Maar denk niet dat dat de strekking van de poll is.

Of het bij een naturel iemand kan met een normaal vetpercentage die al geruime tijd traint?

Denk dat het theoretisch wel zou kunnen, maar vraag me af of het efficienter is dan eerst bulken, dan cutten.
 
5,6 weet je het zeker?
yes, van de week nog laten meten.. kan die rommel wel inscannen.. gaat alleen ff duren want scanner is op de beneden computer niet aangesloten.
 
Die metingen zijn niet zo betrouwbaar....
 
Is wel mogelijk, maar alleen in beignstadium.

Bijv. iemand die bf van 25+ heeft en nooit gesport heeft (of lange tijden niet)..

Trouwens ik keek laatst iets van Sonja Bakker op rtl4
Dan gaan mensen afvallen en toen kwam er een resultaat van 7% BF zakken in 8weken, en ze was 3 kilo afgvallen en ze woog 90 kilo ofzo:o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven