XXL Nutrition

`Vet verliezen en tegelijkertijd VVM gainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Hoe gaat dat in zijn werk met AAS?

Ik wil ongeveer 6 - 8 weken cutten met Test 125 mg en 200/400 trenbolone - e en lees dat het mogelijk is om vet te verliezen en massa daarbij te gainen maar hoe doe je dat exact?

Ik zal 3x mijn lichaamsgewicht in eiwitten eten ~270-300 en 100 carbs en rest uit vetten.
Kcal zal ongeveer op onderhoud zitten of -300 en ik zal elke dag 30 min tot 45 min cardio erbij doen.
 
Ik zou 12 weken test op 250 pakken en 10 weken tren op 400, ervan uitgaande dat je lange esters wilt pakken. Verder zou ik carb cyclen, constant low carbs werkte voor mij niet echt prettig.
 
Ik heb laatst een kuurtje tren ace (100 mg) + Mast prop (100 mg) + test enant. (675 mg) afgerond,
ik heb de koolhydraten op +-450 gram per dag, eiwitten op +- 340 gram per dag en vetten op +-70 gram per dag gezet. Ben van 79 kg-> 87 kg gegaan en heb vet verloren. Ik laat me elke maand 1 keer meten. Natuurlijk doe ik elke morgen voor het ontbijt even half uurtje rustig fietsen.

Beste kuur ooit wat betreft kwaliteit, hardheid van de spieren. Ik had meer vet kunnen verliezen maar ik gebruikte deze kuur voornamelijk om kwalitatieve massa te winnen.

Bijwerkingen had ik alleen iets minder goed slapen en veel zweten. Maar ik zweet toch al veel dus het viel niet echt op verder.
 
Ik heb laatst een kuurtje tren ace (100 mg) + Mast prop (100 mg) + test enant. (675 mg) afgerond,
ik heb de koolhydraten op +-450 gram per dag, eiwitten op +- 340 gram per dag en vetten op +-70 gram per dag gezet. Ben van 79 kg-> 87 kg gegaan en heb vet verloren. Ik laat me elke maand 1 keer meten. Natuurlijk doe ik elke morgen voor het ontbijt even half uurtje rustig fietsen.

Beste kuur ooit wat betreft kwaliteit, hardheid van de spieren. Ik had meer vet kunnen verliezen maar ik gebruikte deze kuur voornamelijk om kwalitatieve massa te winnen.

Bijwerkingen had ik alleen iets minder goed slapen en veel zweten. Maar ik zweet toch al veel dus het viel niet echt op verder.
Met zulke doseringen geloof ik je wel :p Dan zet je tot 300 mast prop 300 tren ace en 650~~ test e per week?

Ik wil even kijken hoe de 125 mg test en 200/400 tren met me doet qua sides, dan kan ik het eventueel verhogen.

Ik wil alleen weten hoe je dit exact kan aanpakken zonder je gear hoger te doseren.
 
Als je ace pakt kun je veel veiliger te werk gaan omdat het sneller uit je lichaam is. Begin gewoon met een lage dosis (eerste 2 weken) en dan schroef je het omhoog. Zo heb ik het ook opgebouwd. Komen er bijwerkingen? dan schroef je omlaag of je stopt met de tren ace. Is alles weer veilig na 2-3 dagen :)
 
voor de zomer pakte ik 250 test 400 tren

ik et gewoon zo weinig mogelijk maar wel altijd eiwitrijk. 3/4 meals met volop eiwitten en dan KH zo laag mogelijk. Ik was best ripped zoals je hebt kunnen zien en ik kwam aan in VVM
 
Heb je al eerder gecut?
 
voor de zomer pakte ik 250 test 400 tren

ik et gewoon zo weinig mogelijk maar wel altijd eiwitrijk. 3/4 meals met volop eiwitten en dan KH zo laag mogelijk. Ik was best ripped zoals je hebt kunnen zien en ik kwam aan in VVM
Weet je wel hvl kcal je at? en post die pic even via pm

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

Heb je al eerder gecut?
Jah maar zonder gear..
 
Ik zit nu op 250mg test e en 200mg tren e (ga vanaf week 5 verhogen naar 300mg tren). Mijn voeding is ongeveer op onderhoud, misschien zelfs iets lager. Verhoudingen zijn niet speciaal op cutten afgesteld.

Ben nu in week 4 en merk wel dat ik al zichtbaar droger ben geworden en toch wat massa heb bijgekregen, hoofdzakelijk in mijn quads en traps wel.
 
Op Tren zou ik btw carbs hoger houden. Onder onderhoud is prima maar lekker carbs wat hoger en wat minder vetten. Waarom weet ik niet maar ik zag er slechter uit op Tren met meer vet, toen ik vetten omlaag deed en carbs omhoog stond ik vol en hard.
 
Het is ook zoeken wat voor jou werkt. Dit verschilt nogal eens per persoon.
 
Weet je wel hvl kcal je at? en post die pic even via pm

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------


Jah maar zonder gear..

1600/1900kcal? max
 
Ik zou een niet al te overdreven bulk doen ipv willen bulken en cutten tegelijk.
Mijn ervaring is dat als je wil bulken en cutten dat het niet echt zoden aan de dijk zet.
Ik zou dus lekker gaan bulken en als je niet te overdreven doet kan je droog blijven of eventueel iets droger worden terwijl je flink wat droge massa pakt.
 
Dit doe ik nu:

375mg Test E/week
100mg Tren A/dag voor slapen

Dieet:
7:00
3IU Nordi IM
200 gram paardenbiefstuk, 3 eieren bio raw, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
10:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, 200 gram spinazie raw, hand walnoten
13:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, avocado met pit (Vitamix blender)
16:00
200 gram paardenbiefstuk, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
17:00
trainen met 10 gram leucine en 20 gram isolaat (zonder smaak e.d.)
18:00
PWO met 100 gram dextro en 40 gram isolaat
19:00
500ml roomijs bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
21:00
500ml roomijs bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
23:00
200 gram vis voor het slapen

Resultaat:
droger en groter!!!

Eet de carbs wanneer je ze nodig hebt en eet er dan veeel...
 
Laatst bewerkt:
Dit doe ik nu:

375mg Test E/week
100mg Tren A/dag voor slapen

Dieet:
7:00
3IU Nordi IM
200 gram paardenbiefstuk, 3 eieren bio raw, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
10:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, 200 gram spinazie raw, hand walnoten
13:00
100 gram kip (gekookt gewogen), 150ml ei-eiwit, avocado met pit (Vitamix blender)
16:00
200 gram paardenbiefstuk, 200 gram broccoli raw, eetlepel cocosolie
17:00
trainen met 10 gram leucine en 20 gram isolaat (zonder smaak e.d.)
18:00
PWO met 100 gram dextro en 40 gram isolaat
19:00
500ml roomeis bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
21:00
500ml roomeis bio (AH), 300 gram witte rijst (ongekookt gewogen), 500ml ei-eiwit
23:00
200 gram vis voor het slapen

Resultaat:
droger en groter!!!

Eet de carbs wanneer je ze nodig hebt en eet er dan veeel...

Roomeis? Bedoel je gewoon ijs? :P En dat ei-eiwit, waar haal je dat vandaan? Zuip je dat gewoon zo?
 
Yup ijs, gelijk veranderd...

Ei-eitwit bij de Sligro of anders bij Musclemeat.nl

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Roomijs is BB'er beste geheime wapen op Tren als je weet hoe te gebruiken en wanneer...
 
Yup ijs, gelijk veranderd...

Ei-eitwit bij de Sligro of anders bij Musclemeat.nl

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

Roomijs is BB'er beste geheime wapen op Tren als je weet hoe te gebruiken en wanneer...

Ik snap het principe erachter idd. Die 300 gram ongekookte rijst tot 2 keer toe over zou ik meer moeite mee hebben haha. Zoveel krijgen de meeste hier niet weg gok ik. Lijkt me wel heel interessant, ik zou 't willen proberen.
 
Vond t al zo weinig wat zo'n beest naar binnen werkte, maar die 1900 & 2100 maaltijd is flink... zeer flink haha..
 
Back
Naar boven