XXL Nutrition

Vet verliezen langer dan uur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoelang doet de Whey van xxlnutrition er over om in het lichaam ongenomen te worden?

60% concentraat / 40% isolaat

Bevat ook BCAA's



hier heb je dus verschillende opnames, bcaa het snelst, daarna de concentraat en daarna de isolaat.
 
Stel ik doe het volgende:

25-30 min voor de cardio (na het opstaan) neem ik een Whey shake (40 gram, 32 gram eiwit). Dan zullen de BCAA's op het moment dat ik begin met cardio al wel door het lichaan opgenomen zijn en de andere 2 opnames gedurende de cardio (40-45 min)

Dit moet toch prima zijn?

Mvg
 
in principe wel ja, maar het aantal bcaa's zal niet schrikbarend hoog liggen, ik neem altijd zelf aparte bcaa's.
 
Aparte BCAA's zijn ook te verkrijgen bij xxlnutrition. Als ik er hier 2 van inneem voor een cardio hoeveel Whey zou ik er dan nog bij nemen?

Mvg
 
Ik neem standaard bij op staan 5caps bcaa's dus dat is voldoende om meteen cardio te gaan doen. Vind die max aanbeveling van 3caps nutteloos. En dat is niet alleen bij xxl, maar bij iedere fabrikant. Neem zelf tussen de 15-20caps op een dag anders merk je er geen zak van.

Als je bcaa's gebruikt heb je op zich geen whey nodig, maar je kan naast 3-5bcaa's in de ochtend 25-30gr whey nemen als je wilt. Maar zou die whey bewaren om na de ochtend cardio te nemen samen met je ontbijt.
 
hier heb je dus verschillende opnames, bcaa het snelst, daarna de concentraat en daarna de isolaat.

Isolaat word toch sneller opgenomen dan concentraat???

Want na isolaat komt hydrolisaat, en dat is de snelste whey proteinen.
 
Een uur cardio is naar mijn idee teveel tenzij je alleen cardio doet op een dag. Ga lager in je Kcal zitten dan hoef je ook niet zoveel te cardioen.

Ik zweer bij carb cycling. 4 dagen laag en 1 dag volproppen. Binnen 8 weken ripped met max cardiosessies van 30-40 min.
 
tis trouwens zo dat hoe beter je conditie, des te beter je spiermassa kan vasthouden.
 
Back
Naar boven