MuscleMeat

Vet verliezen onderbuik! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bliicard

Novice
Lid geworden
1 apr 2013
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
20%
Beste Mede forum gebruikers,

Ik train nu ongeveer 2jaar ben 1,85m lang en weeg nu ongeveer 100kilo met een vetpercentage van 20%

Nu heb ik de laatste 2maanden een eetschema wat mij goed bevalt en wat ik ook goed vol kan houden!
Ik merk dat alles droger word behalve de onderbuik en lovehandels.

Ik cadio ook 4x per week 15minuten lang na elke krachttraining

Wat kan ik het beste doen om het zo snel mogenlijk weg te krijgen? en welke buikspier oefeningen kan ik het beste doen en hoeveel en hoevaak per dag/per week?

Alvast bedankt voor de tips :)
 
Plaatselijk vet proberen te verliezen is tijd verspilling en praktisch zinloos. Blijven onder je onderhoud eten en het vet zal geleidelijk (wss wel als laatste) weggaan bij je buik/lovehandles.
 
Plaatselijk vet proberen te verliezen is tijd verspilling en praktisch zinloos. Blijven onder je onderhoud eten en het vet zal geleidelijk (wss wel als laatste) weggaan bij je buik/lovehandles.

Dit waar je als man het eerste vet opslaat gaat dikwijls ook als laatste weg. Bij man zijn het lovehandles
En onderbuik\buikvet en misschien borst. Denk dat je wel een procent of 10 lager kan gaan voorsat
Je daar echt resultaat zal zien mwa ja 10 misschien 5 al genoeg voor je.
 
wat insanityy zegt(typed)...
Cardio is ook nutteloos, althans 15minuten......
 
Wat voor tips hebben jullie dan voor mij? 30minuten cardioen elke dag + op voeding blijven letten? dan moet het wel hard gaan denk ik
 
Niet als het HIIT is..
Dat is waar.
ik vergeet altijd wel iets :o


ik heb het ook een tijd gedaan 30minuten na KT , cardio elke KT training.
ik bereikte op een gegeven moment VEEL meer met 1x per week 1:30 minuten hardlopen....
 
en wat is HIIT?
 
Dankje ik ga dat is even doorlezen

Ik zal even me eetschema posten, Ik kom pas om 10uur mijn bed uit ivm werk dus ik begin ook om 10uur met eten:

10:00 70 gram brinta en 40 gram eiwitten + water Shakebaker

12:00 (pastasalade) 150gram pasta + 200 gram tonijn waterbasis + 25gram mais + 25 gram paprika + beetje tomaat

14:00 Rijst met kip + tonijn waterbasis

16:00 2 bruine boterhammen met kipfilet + 5 eieren (eiwit) + 1 met eigeel

18:00 voor de training - 1 banaan

20:00 Rijst met kip + tonijn waterbasis + eiwittenshake met water (avondmaal)

23:00 voor het slapen : 40 gram bammix + 40 gram eiwit met water shakebaker


Verder kwa trainen train ik 5x per week:

Maandag Borst Triceps - en Cardio 15minuten

Dinsdag Rug Biceps - en cardio 15minuten

Woensdag benen en buik

Donderdag Rustdag

Vrijdag Schouders + cardio 15 minuten

Zaterdag Armen + cardio 15minuten


Graag tips of dingen wat er verandert moet worden om nog sneller droog te worden?

Bedankt alvast top!
 
langer cardio of 5 min langer en héél intensief.
kijk eens op HIIT trainingen, dat deed ik altijd
 
Ik cardio ook niet meer dan 20 min na kracht training. Doe de ene keer interval loopband op een helling van 5,5 procent 2 min rustig lopen op 5,5 km daarna 3 min op 10 km per uur. De andere keer zet ik de loopband op 12,5 procent en loop dan in een stuk op 6 km per uur ook 20 min. Ook doe ik voor krachttraining 10 min voor krachttraining cross trainen als warming up.
IK verbrand volgens teller van apparaten ongeveer 425 calorieën. Dit samen met mijn voedingsschema is voldoende voor mij om af te vallen.. Ik heb zelf voor me eigen het idee dat dit voor MIJ voldoende cardio is dit omdat ik gewoon resultaat zie.
 
probeer tegen de avond toe bijna tot geen koolhydraten te eten zorg dat je er genoeg in de ochtend en middag binnen hebt en zo zal je nog sneller afvallen..
 
probeer tegen de avond toe bijna tot geen koolhydraten te eten zorg dat je er genoeg in de ochtend en middag binnen hebt en zo zal je nog sneller afvallen..

Nee
 
wat neen ? argumenteer je antwoord dan..

Als z'n doel afvallen is moet hij zorgen voor een kcal tekort, zolang hij onder z'n onderhoud eet zal hij afvallen. Dan zou hij nog al z'n carbs kunnen s'avonds eten.(wat natuurlijk niet slim zou zijn ivm energie) De mythe van 's'avonds geen carbs meer' is omdat mensen net dan door al hun kcal rijke snacks over hun onderhoud zouden gaan. Betekend niet dat je het moet laten als je op het einde van de dag nog steeds in kcal tekort hebt.
 
wat neen ? argumenteer je antwoord dan..

hoe kom je aan deze onzin, argumenteer waarom je kh in de ochtend moet eten en niet in de avond?
 
hoe kom je aan deze onzin, argumenteer waarom je kh in de ochtend moet eten en niet in de avond?

onzin? ik studeer L.O. en bewegingswetenschappen waarvan ik in mijn 2de jaar hogeschool zit voordien heb ik 6jaar sportschool gedaan.
Er is mij altijd geleerd om koolhydraten zoveel mogelijk om in de ochtend en middag te nemen omdat ze s'avonds amper te nut komen ,door de koolhydraten stijgt de bloedsuikerspiegel en komt het metabolisme weer op gang, wat je op dit moment juist niet wilt (toch?). ( en je gaat idd niet verdikken als je onder je voedselschema blijft maar ze hebben amper nut..)

het is veel beter om bijna alleen maar eiwitten te nemen in de avond toe of ben ik er nu zo vekeerd in ?

verder was ik gewoon geïnteresseerd in zijn antwoord, je kan altijd bij leren...
 
Laatst bewerkt:
Cardio na KT is ook een no-go? Iets met eiwitafbraak?
 
Ík heb een voedingsschema( Cut-schema ) van Big-T via persoonlijke begleiding hier en ben binnen 4 maandjes van 28% naar 16% gegaan en van 111kg naar 103kg gegaan en nu de laatste 3 weken doe ik er 30 a 45 minuten Cardio bij 2x per week VOOR de KT en moet zeggen me buikje gaat stukje bij beetje weg !!! ben nog niet droog zoals ik wil zijn wil 12% hebben en ga dan Cleanbulken ook via Big-T moet zeggen is de moeite waard !!! probeer dat eens Bliicard !!:thumb:
 
Back
Naar boven