XXL Nutrition

Vet verliezen, Spiermassa behouden

Bezoekers in dit topic

Rik_99

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
110
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
70kg
Beste mensen,

Ik ben 1,80m lang en weeg 65 kg.
Ik ben nu 3 maanden aan het trainen, ik eet veel ( wel gewoon gezond ).
Ik merk dat ik wel aardig ben gegroeid al en dat ik er wel aardig wat spiermassa bij heb gekregen.
Ik zie wel dat ik een aardig buikje heb gekregen ondertussen.
Ik wil eigenlijks weer een normale strakke buik hebben nu we weer richting de zomer gaan, echter ben ik bang spiermassa te verliezen.
Hoe verlies ik vet door middel van cardio zonder spiermassa te verliezen?

Ik hoor het graag :D
 
Hoi,

Gezien je stats heb je waarschijnlijk geen spiermassa en geen buikje. Tenzij je een been mist.

Verder bulken is het advies.
 
Als je zoveel spiermassa wilt behouden terwijl je aan het cutten bent, dan is verstandig om een kleinere calorie tekort te hanteren (ook ervan uitgaan dat je een goeie trainingsschema ook hebt).
 
Lange cut met maar een tekort van rond de 200 300 kcal.
 
Ik heb ongeveer dezelfde stats als jij, en ik kan je vertellen dat het bijna fysiek onmogelijk is om een 'buikje' te hebben. Gewoon gaan bulken dus.
 
Waarom wil iedereen altijd voor een ander bepalen hoe hij eruit moet willen zien?
 
Waarom wil iedereen altijd voor een ander bepalen hoe hij eruit moet willen zien?
Omdat als hij nu gaat cutten, hij richting ondergewicht gaat, wat niet moet worden aangemoedigd? Niemand bepaald hoe hij eruit moet zien,
maar gezondheid zou toch nog altijd een belangrijke factor mogen zijn imo. Just my 2 cents.
 
Omdat als hij nu gaat cutten, hij richting ondergewicht gaat, wat niet moet worden aangemoedigd? Niemand bepaald hoe hij eruit moet zien,
maar gezondheid zou toch nog altijd een belangrijke factor mogen zijn imo. Just my 2 cents.
Ja gezondheid staat hier altijd bovenaan het lijstje idd :hahaha:. Stom van mij dat ik dat niet had opgemerkt.
 
Heel eerlijk zou ik flink gaan bulken, dat beetje buikvet zou ik eerst voor lief hebben.
A. je hebt meer spiermassa waardoor je op meer calorieën kunt afvallen B. je lijkt iets minder ecto na je cut
 
Ja gezondheid staat hier altijd bovenaan het lijstje idd :hahaha:. Stom van mij dat ik dat niet had opgemerkt.
Niet iedereen hier neemt annabowlen of is van plan die te nemen, vergeet dat niet. En ik hoop voor jou dat je stats niet kloppen want anders ben ik bezorgd over je
gezondheid, maar niet over je uiterlijk want het kan mij werkelijk niks schelen hoe iemand anders eruit ziet :D.
 
3x per week sprint interval training. 5 seconden sprint, 20 seconden loop, en herhalen voor de gewenste aantal. of 300 kettlebell swings per dag doen, een maand lang.... buiten. ik kan bevestigen dat die 2e werkt, na 10 dagen was ik een week ziek en in totaal 4 kilogram verloren en werd mijn ab-werk voor t eerst zichtbaar . Ow en dat je een buikje krijgt kan ook tussen je oren zitten, met jouw lengte en gewicht zou elke beetje spier gains te zien moeten zijn. dus misschien train je verkeerd en is de gewichts toename die je hebt gewoon puur vet. Wat helemaal niet weinig voor komt bij mensen in bulk fases. cutten lijkt me onverstandig in jouw geval.
 
Niet iedereen hier neemt annabowlen of is van plan die te nemen, vergeet dat niet. En ik hoop voor jou dat je stats niet kloppen want anders ben ik bezorgd over je
gezondheid, maar niet over je uiterlijk want het kan mij werkelijk niks schelen hoe iemand anders eruit ziet :D.
Ga jij het nou echt over stats en uiterlijk hebben? Zeker dat je die kaart wil spelen?
 
Back
Naar boven