AndroidHealthClinic

Vet Verliezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rik_99

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2016
Berichten
110
Waardering
7
Lengte
1m80
Massa
70kg
Ik heb op dit moment een aardig buikje gekregen met de maanden omdat ik denk ik erg hoog in vetten zat/zit.
Ik heb mijn vetten al aardig omlaag gewerkt maar ik vraag me of of het genoeg is.
Iemand enige suggesties? Ik wou bijvoorbeeld een paar broodjes pindakaas vervangen door broodjes kipfilet.
Wat is handig?

voeding.png
 
Of zou ik bijvoorbeeld gewoon 2 sneetjes pindakaas helemaal weglaten?
 
Ik heb op dit moment een aardig buikje gekregen met de maanden omdat ik denk ik erg hoog in vetten zat/zit.
Ik heb mijn vetten al aardig omlaag gewerkt maar ik vraag me of of het genoeg is.
Iemand enige suggesties? Ik wou bijvoorbeeld een paar broodjes pindakaas vervangen door broodjes kipfilet.
Wat is handig?

Uw vetten zijn nog steeds hoog.

Maar vet worden heeft niks te maken met te hoog in vetten te zitten maar met te hoog in kcals te zitten.

1gr vet per kg lichaamsgewicht,2 gr eiwit per kg lichaamsgewicht de rest aanvullen met koolhydraten.

Eerst je onderhoud berekenen en daar 250 a 500 kcals onder zitten om vet te verliezen.
 
Je wordt niet vet van vet eten maar van boven je onderhoud eten.
Weet je wat je onderhoud is? Bereken dat en ga hier 250 - 500 kcal onder zitten.

Ik zou ook wat groente en fruit toevoegen en wat meer varieren.
 
Laatst bewerkt:
Je wordt niet vet van vet eten maar van boven je onderhoud eten.
Weet je wat je onderhoud is? Bereken dat en ga hier 250 - 500 kcal boven zitten.

Ik zou ook wat groente en fruit toevoegen en wat meer varieren.

Om af te vallen zou ik niet boven mn onderhoud gaan zitten :D
 
Oke, ik heb lopen googlen om mijn onderhoud te berekenen. Ik kom nou niet echt goede sites tegen.
Hebben jullie een website waarvan jullie zeggen hier zou ik m'n onderhoud uitrekenen?
 
via google harris benedict calculator
 
Heb ik ook voorgehad. Mss de site zelfs of je browser.

Ik heb via google nog andere sites met deze harris benedict formule gevonden en daar ging het wel.
 
Heb ik ook voorgehad. Mss de site zelfs of je browser.

Ik heb via google nog andere sites met deze harris benedict formule gevonden en daar ging het wel.

Het is gelukt zoals je hierboven ziet. Ik eet nu dagelijks 3000 kcal, betekent dat dat ik veels te hoog zat altijd?
 
Het is gelukt zoals je hierboven ziet. Ik eet nu dagelijks 3000 kcal, betekent dat dat ik veels te hoog zat altijd?

Wat is je onderhoud? Trek daar 250 a 500 kcals van af. als dat lager is dan die 3000 ja dan eet je te veel om af te vallen.

En val je niet af op die 3000 dan weet je zeker dat je te veel eet.
 
Wat is je onderhoud? Trek daar 250 a 500 kcals van af. als dat lager is dan die 3000 ja dan eet je te veel om af te vallen.

En val je niet af op die 3000 dan weet je zeker dat je te veel eet.

Het geeft aan dat mijn onderhoud 2384 kcal is.
Dan zou ik dus op iets van 2000 moeten gaan zitten?
Ga ik in dit proces geen spiermassa verliezen?
 
Het geeft aan dat mijn onderhoud 2384 kcal is.
Dan zou ik dus op iets van 2000 moeten gaan zitten?
Ga ik in dit proces geen spiermassa verliezen?

Als je wil afvallen ga je sowieso onder onderhoud moeten eten. of je veel spiermassa gaat verliezen zal ook afhangen van hoe die je gaat cutten.
Wil je een paar kilos verliezen zal het wel meevallen als je goed traint.
 
op dit sheetje staat een rekenblad voor je onderhoud. Heb je misschien wat aan.
 

Bijlagen

  • schema leeg.xlsx
    116 KB · Weergaven: 85
Waarom wil je eigenlijk afvallen als je maar 65 kg weegt bij 1,80m?
 
Back
Naar boven