MuscleMeat

Vet Verliezen

Users who are viewing this thread

Shawn90

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2016
Lengte
1m67
Vetpercentage
10%
Koop een kettlebell waar je 10 tot 20 swings mee kan... en doe er 300 per dag zo maar een paar weekjes lang.. zeg maar 2/3 weekjes.

Dat klinkt misschien raar.. maar dat is dus wat ik doe straks in april of mei als het weer beter doet.

Als je dun bent heb je zelfs kans dat je er spier mee aankomt ook. vooral in de schouders hamstrings bil en onder armen vooral.. misschien ook je lats. kan aardig verzuren :D

OP
R

Rik_99

Cool Novice
Lid geworden
16 sep 2016
Lengte
1m80
Massa
70kg
Koop een kettlebell waar je 10 tot 20 swings mee kan... en doe er 300 per dag zo maar een paar weekjes lang.. zeg maar 2/3 weekjes.

Dat klinkt misschien raar.. maar dat is dus wat ik doe straks in april of mei als het weer beter doet.

Als je dun bent heb je zelfs kans dat je er spier mee aankomt ook. vooral in de schouders hamstrings bil en onder armen vooral.. misschien ook je lats. kan aardig verzuren :D

En dan wel gewoon hetzelfde blijven eten?
Misschien moet ik gewoon blijven bulken tot ik aardig wat spiermassa heb en dan pas gaan cutten?
Ik denk dat ik als ik nu droogtrain dat ik er niet bepaald gespierd uit ga zien.

Luukiejj

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
23 jan 2013
Lengte
1m89
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Misschien moet ik gewoon blijven bulken tot ik aardig wat spiermassa heb en dan pas gaan cutten?
Ik denk dat ik als ik nu droogtrain dat ik er niet bepaald gespierd uit ga zien.
Dat denk ik ook niet met 65 kilo op 1.80m.
Je moet zelf bepalen wat je uiteindelijk gaat doen. Je laten leiden door zomer of winter vind ik een beetje onzin.

Shawn90

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2016
Lengte
1m67
Vetpercentage
10%

nee denk het ook niet. ik weet allleen dat kettlebell swings indien de bell zwaar genoeg is spier massa kan bouwen.

als ik vet wil verliezen en dat ga ik doe als het warmer wordt buiten (mei) dan pak ik een kb.. en ga ik swings doen. 200 a 300 per dag. een week xD 2 weken misschien.de bell is 25rm gewicht ongeveer.

in die periode eet ik hetzelfde . misschien subtiele aanpassingen om kcal beetje te verlagen. maar doorgaans verlies ik niet echt spier... maar ik ben dan ook geen bulkende bodybuilder ^^

maar als je nog niet lang traint engeen spier hebt dan moet je je niet druk maken om vet.

als ik 500gr vet verlies nu... een kilo max heb ik gwn 6pack abs :) maar die abs kwamen et dmv dragonflags en hanging leg raises en niet door te cutten.

johnyjordaan

Colossal Veteran
Lid geworden
23 dec 2012
Lengte
1m64
Massa
74kg

1m80 en 65 kg en nog willen cutten dan ga je eruit zien als acteur in shindlers list.

kardo

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2010
Lengte
1m72
Massa
77kg
Vetpercentage
17%
Met jouw stats zou ik met een goed schema de gym in duiken en lekker 3000 kcals gaan eten.

daanski

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 dec 2010
Lengte
1m94
Massa
89kg
Vetpercentage
18%
Die kerel is binnenkort dood. Die eet geen groenten en fruit.

Naar boven