Fitness Seller

Vet verliezen

Bezoekers in dit topic

@jp09 Je bent te snel in Kcals gezakt, en hebt nog een kilo of 12-15 te gaan. zoals ik in meer topics schrijf, zak je 250kcals vanaf wat je nu eet (begin cut) tot je gewicht stagneert.

Je BMR is ~1800kcals, dus je hebt weinig ruimte nu. 200 gram in de week op dit gewicht is ook erg weinig. dus je eet waarschijnlijk meer dan 2000Kcals, (ook je drinken telt mee)

• Like
Waarderingen: ak
misschien wel goed om te melden, dat ik sinds 2/3 maanden TRT doe. Sust 250 elke 10 dagen. Geen idee hoeveel invloed dit heeft, maar is wel goed om even erbij te vermelden

Ha. Als je veel doet wandelen is het mogelijk om snel af te vallen. Dat doe ik zelf als ik wel afvallen, maar dan heb je wel veel vrije tijd nodig.

misschien wel goed om te melden, dat ik sinds 2/3 maanden TRT doe. Sust 250 elke 10 dagen. Geen idee hoeveel invloed dit heeft, maar is wel goed om even erbij te vermelden
Ha dat heb je niet nodig, ik zou er mee stoppen
Maar natuurlijk moet iedereen doen wat die zelf wil.

Ha dat heb je niet nodig, ik zou er mee stoppen
Maar natuurlijk moet iedereen doen wat die zelf wil.
Misschien even eerst vragen waarom ik het gebruik? 😁. Is op ziekenhuis advies van de endocrinoloog

Update:

Week 1 95,3
Week 2 94,7
Week 3 94,5
Week 4 93,8

Bijlagen

IMG_9874.jpeg
Maand tijd -1.5kg netjes

Klinkt sarcastisch, maar beter dit dan nada

Daarbij zegt de spiegel meer dan gewicht 🙏🏼
Met het aantal kcal wat je aangeeft te eten en huidige shape zou je zeker de eerste maand richting de 5kg of zelfs meer mogen gaan, maar wie weet haal je een inhaalslag

Met het aantal kcal wat je aangeeft te eten en huidige shape zou je zeker de eerste maand richting de 5kg of zelfs meer mogen gaan, maar wie weet haal je een inhaalslag
Waardeer je reactie. Maar als je iets terug leest, zie je dat ik begonnen ben op 102kg, toen ging het idd echt een stuk rapper. Maar thanks nogmaals en we gaan het zien.

Back
Naar boven