Groente, bakje zuivel en fruit... 1 eitje... stelt niet veel voor in kcal. Als je dan zegt t is een maaltijd... nee...1 eitje... waar is t vlees/vis...de vetten.
Veel vulling.
Om 05:00 uur vlees of vis?!? 😳😅
Normaal tussendoor hapje.
Als in 20 sneetjes? Of gewoon een stokbroodje?
En waarom geen boter of beleg?
Ja, echt 20 (+?) Sneetjes. Zonder beleg meerdere 'redenen'. Zoals gemakzucht, gewoon even een heel brood pakken en zo op eten. Ook weet ik niet wat in een grote hoeveelheid nogsteeds gezond is. En wat niet gaat 'vervelen'... "Alweer een boterham met ...' 😅
Brood zonder beleg vind ik ook lekker ;-)
Gewoon een normale maaltijd. Niet bepaald om aan te komen.
Kortom.... wat jij veel noemt is niet veel om aan te komen. T is vnl volume voer... groente en Rauwkost overheerst... als je t zo opsomt is dit een cutmenu.... tenzij t brood echt een normaal brood is van 20 sneetjes.
Wat zijn de hoeveelheden?
Scherp, daar had ik even niet aangedacht. Wel handig ja.
Geschat:
5 uur rauwkostsalade 300 gram, aardappelen 300 gram, sperziebonen 250 gram (alles wat over is van gisteren🤣) + Skyr 250 ml + 2 mandarijnen + 1 appel + 1 gekookt ei
10 Uur 1 mandarijn + 4 gekookte eieren + klein beetje rauwkostsalade 200 gram + aardappelen 100 gram dat nog over was van 5 uur 😅
13 Uur 1 HEEL volkorenbrood (zonder beleg of boter!) 20 sneetjes
18 Uur Zalmfilet 300 gram (? Of andere vis) + aardappelen 350 gram+ hollandaise saus + sperziebonen 200 gram + chocolade ijstaart/ijsstam 300 gram vermoed ik, halve stam (normaal nooit 'ongezond' dessert)
Hoeveelheden zeggen niets over aantal kcal...
Je kan bakken groente eten... lijkt veel.... maar stelt weinig voor....
+💯 Die tip ga ik onthouden, thanks. 👍
Van 'Dokter Google': "Brood vormt een uitstekende basis voor sporters op elk niveau omdat het veel voedingsstoffen bevat. Zo zorgt brood voor de nodige koolhydraten, eiwitten, vitamines, mineralen en vezels in onze voeding. Deze voedingsstoffen zorgen voor langdurige beschikbaarheid van energie en zijn goed voor de werking van de spieren."