Fitness Seller

vet wordt slapper (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Von

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2009
Berichten
19
Waardering
0
Sinds ongeveer een maandje ben ik begonnen met meer op mijn eten te letten, minder vet etc.
Ik wil een paar kilo afvallen namelijk en ben al een paar kilo kwijt, ik train nog steeds, veel cardio en ook krachttraining, maar het lijkt wel of het vet wat ik heb en wat er af moet steeds slapper wordt.
Is dit de normale gang van zaken met afvallen, gaat dit na verloop van tijd weer strakker worden? Want volgens mij was ik strakker met die paar kilo extra.

Overigens ik ben 1.72 en weeg nu zo'n 66/67 kg mijn vetpercentage weet ik niet zo.
 
dat is gwn omdat je vel iets minder gespannen staat dat je slapper aanvoelt
gwn doorgaan dus
succes!
 
lol dat heb ik ook, me buik word gewoon uber slap erg irritant.

gewoon blijven afvallen en dan schoon eten en blijven door trainen word je vanzelf weer strak
 
lol dat heb ik ook, me buik word gewoon uber slap erg irritant.

gewoon blijven afvallen en dan schoon eten en blijven door trainen word je vanzelf weer strak

Inderdaad vooral die buik, doordat het zo slap wordt lijkt het wel of het nog vetter wordt. Ik ga natuurlijk gewoon door met wat ik bezig ben, en maar hopen dat het snel weer strak wordt, want zo slap vind ik echt lelijk, en het voelt ook zo dik en vet.
 
Inderdaad vooral die buik, doordat het zo slap wordt lijkt het wel of het nog vetter wordt. Ik ga natuurlijk gewoon door met wat ik bezig ben, en maar hopen dat het snel weer strak wordt, want zo slap vind ik echt lelijk, en het voelt ook zo dik en vet.

Het is nog geen zomer, dus je hoeft nog niet in je bikini rond te rennen.
Relax en hou vol en van de zomer kunnen we je ribbels zien
;)
 
ik hoop maar dat ik dit niet krijg! en ik ben nog niet zo ver geraakt dat ik van de koeken kan afblijven!:s
 
Hoort erbij. Ik zie het altijd als een teken dat ik goed bezig ben. :)
Wordt vanzelf weer strakker als je wat %jes zakt. Succes!
 
Je vel moet zijn elasticiteit weer even terugvinden.
Komt allemaal wel goed dus ;)
 
Het duurt vaak wat langer voordat je huid weer strakker wordt.
Daarom is het ook niet aan te bevelen om te snel af te vallen, maar meestal trekt het wel gewoon bij.
Alleen na het 45ste jaar krimpt je huid niet meer mee of als je extreem overgewicht hebt.

Daarom ook je (buik)spieren trainen om alles strak te krijgen, en natuurlijk om je verbranding nog meer omhoog te gooien.
 
Het duurt vaak wat langer voordat je huid weer strakker wordt.
Daarom is het ook niet aan te bevelen om te snel af te vallen, maar meestal trekt het wel gewoon bij.
Alleen na het 45ste jaar krimpt je huid niet meer mee of als je extreem overgewicht hebt.

Daarom ook je (buik)spieren trainen om alles strak te krijgen, en natuurlijk om je verbranding nog meer omhoog te gooien.

niet echt mee eens, buikspieren trainen krijg je alleen maar sterkere abs van en je abs worden dikker niet zozeer strakker.

om je verbranding omhoog te gooien doe je middel van krachttraining en veel cardio niet zozeer door een paar crunches, tuurlijk helpt het maar is een fractie van het totaal plaatje.

dat slappe vel is indd van mij van vocht ophoping 2 weken geleden was me kuur afgelopen en heb met lange esters gewerkt dus nu zou ongeveer alle shit eruit moeten zijn of in ieder geval het grootste gedeelte.
 
heb net je andere topic gelezen.

conclusie is gewoon door blijven trainen, altijd eerst krachttraingin doen zeg een uur met 4 setjes of misschien wel 5 met minimaal 12 reps en ga niet zozeer de bodybuilding manier doen meer de fitness manier en wanneer je verder bent met een lagere % kan je altijd nog gaan bodybuilden.

bodybuilden = massa en afgetraind
fitness = strakke afgetrained beach- boy/girl looks

mqaar wat ik zie van je foto heb je dat niet nodig ik vind het juist mooi een vrouw met iets meer % als een strakke fitness model
 
niet echt mee eens, buikspieren trainen krijg je alleen maar sterkere abs van en je abs worden dikker niet zozeer strakker.

om je verbranding omhoog te gooien doe je middel van krachttraining en veel cardio niet zozeer door een paar crunches, tuurlijk helpt het maar is een fractie van het totaal plaatje.

dat slappe vel is indd van mij van vocht ophoping 2 weken geleden was me kuur afgelopen en heb met lange esters gewerkt dus nu zou ongeveer alle shit eruit moeten zijn of in ieder geval het grootste gedeelte.

Dat wil ik er toch ook mee zeggen...
Als je buikspieren dikker worden gaat je huid weer strakker staan, en wordt het slappe dus minder.

Cardio heb ik niet genoemd omdat dat bekend is, lijkt me.
Daarom staat er dus: ook je (buik)spieren trainen!
Buik tussen haakjes omdat je ook je andere spieren moet trainen....
 
Het duurt vaak wat langer voordat je huid weer strakker wordt.
Daarom is het ook niet aan te bevelen om te snel af te vallen, maar meestal trekt het wel gewoon bij.
Alleen na het 45ste jaar krimpt je huid niet meer mee of als je extreem overgewicht hebt.

Daarom ook je (buik)spieren trainen om alles strak te krijgen, en natuurlijk om je verbranding nog meer omhoog te gooien.


Buikspieren trainen vind ik eigenlijk erg vervelend om te doen, maar ja ik doe het toch maar zo nu en dan. En dat in combinatie met andere oefeningen, en ietsje meer cardio de laatste tijd.

Ik hoop dat het niet te lang duurt voor het weer wat strakker wordt! Ik ben nogal ongeduldig, ik ben zo benieuwd hoe het er straks gaat uitzien!

Maar goed om te lezen dat het er dus kennelijk gewoon bijhoort dat vet eerst slapper wordt voor dat het weer strak kan worden, ik doe mijn best!
 
Buikspieren trainen vind ik eigenlijk erg vervelend om te doen, maar ja ik doe het toch maar zo nu en dan. En dat in combinatie met andere oefeningen, en ietsje meer cardio de laatste tijd.

Ik hoop dat het niet te lang duurt voor het weer wat strakker wordt! Ik ben nogal ongeduldig, ik ben zo benieuwd hoe het er straks gaat uitzien!

Maar goed om te lezen dat het er dus kennelijk gewoon bijhoort dat vet eerst slapper wordt voor dat het weer strak kan worden, ik doe mijn best!

Als je sterkere buikspieren krijgt wordt het vast ook allemaal wat minder vervelend!;)

Succes en geef het wat tijd:)
 
Dat vel slapper wordt dat begrijp ik wel, maar hoezo wordt VET slapper?
Heb je een constante typo, of wil je het me uitleggen?
 
Dat vel slapper wordt dat begrijp ik wel, maar hoezo wordt VET slapper?
Heb je een constante typo, of wil je het me uitleggen?


Nou kijk, ik heb een beetje een last van vet rondom mijn buik, maar ik ben nu een paar kilo afgevallen, en het lijkt wel, je weet wel als je het voelt, je vetrol pakt, dat het nu slapper is. Met die paar kilo extra leek het steviger aan te voelen.

Maar ik begrijp nu dat het gewoon zo is dat mijn vet minder wordt en dat dus mijn vel op die plek losser gaat zitten. Maar ja ik ben nog nooit bezig geweest met afvallen dus dit is voor mij ook voor het eerst. Ik heb er nog niet zo veel ervaring mee.
 
OOh ja begrijp het helemaal!!
Ben nog steeds bezig mijn buik strakker te krijgen na twee zwangerschappen..
Vreselijk hoe slap het was na die tijd..
Ik ben ook niet zo'n fan van buikspier oefeningen hihi bah!
Maaaaar idd geef het wat tijd en ik verzeker je dat het weer strakker gaat worden.. :)
 
ik hou ook niet van buikspieren (vooral dat trek aan je nek gedoe).
Ik doe nu buikspieren op zo'n gymbal en dat bevalt me eigenlijk prima. soms met een gewicht erbij ofzo!
Squatten en deadliften pak je ook je buikspieren mee, misschien die wat meer doen?
 
ik hou ook niet van buikspieren (vooral dat trek aan je nek gedoe).
Ik doe nu buikspieren op zo'n gymbal en dat bevalt me eigenlijk prima. soms met een gewicht erbij ofzo!
Squatten en deadliften pak je ook je buikspieren mee, misschien die wat meer doen?

Dat is idd wel een goed idee ;)
Klopt precies..als k met zo'n buikspier kwartiertje meegedaan heb, heb ik vaak last van mijn nek na die tijd. Doe vast iets niet goed hihi
 
Back
Naar boven