AndroidHealthClinic

vet

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
5 sep 2019
Berichten
14
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
30%
Hallo allemaal,

hoe kan ik het beste mijn vetpercentage verlagen? ik loop erbij als bolle gijs (letterlijk)

hoe kan ik mezelf weer terug vinden?

Groet
 
Gezonde voeding, gecalculeerd op je onderhoud en daar een deficit van nemen.
Dit aanvullen met cardio waar nodig icm krachttraining.
 
Ik heb in het verleden van alles geprobeerd, maar het maakt helaas niks uit. Ik ben wel ooit heel slank geweest door een drugsverslaving maar ik heb alles weer terug....
 
Laatst bewerkt:
Lees je even in. Kcal in vs Kcal uit. Dit gaat bij sommige heel traag, en is er meer inzet nodig voor de stofwisseling op gang te brengen.
Iedereen kan dit, ongeacht of je jong of oud bent, man of vrouw, dik of dun. Dus het maakt wel uit, maar wees eerlijk naar jezelf.
 
Nu wordt van mij beweerd dat ik geen doorzettingsvermogen heb, ook door mijn omgeving. Ik heb drugs in 1 dag vaarwel gezegd, harddrugs gebruik ik al jaren niet meer, en softdrugs sinds een jaar niet, dus doorzettingsvermogen heb ik wel. Ik wens alleen een goed schema te hebben want nu is het dweilen met de kraan open.

Doorzettingsvermogen is het punt niet, ik mis de kennis.

Ik hoef trouwens geen spieren te hebben, als ik maar gewoon een normaal figuur heb man, al dat vet begint me te steken onderhand.
 
Kijk hier heb ik wat aan, mijn dank is groot.
Bij vragen beter gewoon proberen de vraag directer te stellen.

Kijk eens goed naar wat je eet en breng het even in kaart. Ook dat is lastig als je door de bomen het bos even niet ziet en wanhopig bent om af te vallen.
Maar het begint bij stap 1. Je wil het en als je je goed inleest en je ertoe zet om een en ander op papier te zetten kan je het ook echt wel.

Je vind jezelf alleen maar terug door eerst een beetje te gaan zoeken ;)
 
Back
Naar boven