MuscleMeat

vetbrander

Bezoekers in dit topic

mikerdam

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2007
Berichten
21
Waardering
0
vetverbrander

hallo ik heb 2 vraagies vraagie 1 het vet wat je verbrand met die burners is dat vet wat echt weg blijft of als je er mee stopt is dat dan zo weer terug

vraagie 2 wat is een goed burner ik heb gehoord dat xenadrine goed is
ik ben benieuwd naar julllie mening

greets mike :D
 
Laatst bewerkt:
hallo ik zie dat niemand reageerd dus is dit de verkeerde vraag of weet niemand een goed andwoord

ik weet in elk geval nog niks

greets mike
 
vetverbrander

hoi bro de beste vetverbrander s om de dag 7km hardlopen:D
kijk maar naar mijn resultaten op mijn gallery;)
 
alle vetverbranders werken met stoffen die de stofwisseling verhogen en stoffen die vochtafdrijven en eetlustremmend zijn

meeste wat je terug ziet komen is Groene thee extracten en caffeine

of het werkt ? het kan meehelpen als je alles op orde heb. het is dus wel de bedoeling dat je op je voeding let en er ook wat bij gaat sporten.

als je afvalt en je voeding is in orde dan zal het verloren gewicht niet terug komen.
 
Sporten doe ik al mijn voeding is redelijk en met redelijk bedoel ik let op wat ik eet maar geen schema.

Nou is mijn vet% niet zo hoog rond de 12 a 15 % maar ik wil lager want het lukt niet echt om mijn buikspiertjes te voorschijn te toveren, dus ik dacht misschien is een burner wel de optie

greets mike
 
hallo ik heb 2 vraagies vraagie 1 het vet wat je verbrand met die burners is dat vet wat echt weg blijft of als je er mee stopt is dat dan zo weer terug

vraagie 2 wat is een goed burner ik heb gehoord dat xenadrine goed is
ik ben benieuwd naar julllie mening

greets mike :D


beste 'fatburner' is de ECA of EC stack. helaas is ephidrine verboden, maar ik ben er zeker van dat je wel mensen zult vinden die er kunnen aangeraken.

Al het vet dat je verbrandt is weg, maar zal terugkomen als je weer slecht begint te eten.

Vergeet niet dat vetverbrander slechts hulpmiddel is en dat voeding en trainingn/cardio zullen bepalen hoeveel vet je verliest.

grtz

bart
 
beste 'fatburner' is de ECA of EC stack. helaas is ephidrine verboden, maar ik ben er zeker van dat je wel mensen zult vinden die er kunnen aangeraken.

Al het vet dat je verbrandt is weg, maar zal terugkomen als je weer slecht begint te eten.

Vergeet niet dat vetverbrander slechts hulpmiddel is en dat voeding en trainingn/cardio zullen bepalen hoeveel vet je verliest.

grtz

bart

Voordat ik daarna opzoek gaat probeer ik het eerst zonder.Kijken wat ik daar voor resultaten mee haal.

gReet mike
 
Back
Naar boven