AndroidHealthClinic

Vetes tussen leden (iedereen lezen)!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joyce zei:
geniet er toch van, je wordt niet iedere dag BIG genoemd ;) :D

beter kan dan bigT centaur en steve samen


gewoon een letter vergeten :D
 
EricR zei:
We kunnen er schijtlollig over doen, maar het is gewoon een uitvloeisel van het beleid. Een thread verstoor je niet met hatelijke opmerkingen gericht aan andere leden. Zeker niet als het verder niks met de thread te maken heeft.

Er zijn leden die zich er aan irriteren, die komen hier om informatie te halen niet om de Story te lezen.

Moderators zijn orde handhavers, zou niet nodig moeten zijn maar op een board met zoveel leden zullen ook altijd leden zijn die graag de boel willen ontregelen. Vergeet alleen niet dat degenen die de boel in het gelid kunnen krijgen, meer mogelijkheden hebben.

Helemaal waar, MrJ bevestigd net dat het idd gaat om wat ik al dacht en eigenlijk kan ik de persoon die zich ergert wel begrijpen. Aangezien de persoon waaráán hij zich ergert al tig keer door allerlei leden gereport is die zich er ook aan storen maar daar in threads over zwijgen, en nog steeds doorgaat met haar storende postings.
hypocrite.gif
 
MightyDuck zei:
en nog steeds doorgaat met haar storende postings.
hypocrite.gif


Dus het is een zij? Vallen er al een hoop af :)
 
Kan volgens mij net zo goed tegen een muur praten soms :mad: Waarom op de man (vrouw)spelen? Nergens voor nodig. Als er mensen al een probleem met elkaar hebben dan hoort dat niet uitgevochten te worden in threads, simpele zaak. Doet men dat wel dan volgen er maatregelen, ook een simpele zaak.
 
ik heb geen problemen ( ik maak ze alleen maar;) )


ik kan met iedereen door 1 deur, alleen niet tegelijkertijd :D
 
MightyDuck zei:
Helemaal waar, MrJ bevestigd net dat het idd gaat om wat ik al dacht en eigenlijk kan ik de persoon die zich ergert wel begrijpen. Aangezien de persoon waaráán hij zich ergert al tig keer door allerlei leden gereport is die zich er ook aan storen maar daar in threads over zwijgen, en nog steeds doorgaat met haar storende postings.
hypocrite.gif

Dus om dan maar elke keer haar postings te quoten en "crack" eronder te zetten dat is niet storend wil je zeggen?
 
Pascal zei:
Dus om dan maar elke keer haar postings te quoten en "crack" eronder te zetten dat is niet storend wil je zeggen?

Ook, vandaar dat er tegenop getreden is. :)

MD geeft alleen maar de bron v/d ergernis is aan in dit geval.
 
MrJ zei:
Ook, vandaar dat er tegenop getreden is. :)

MD geeft alleen maar de bron v/d ergernis is aan in dit geval.

Oke dan is het goed, want dat is bijna nog iritanter...
 
waar slaat dat crack eigenlijk op?
 
Geen idee Kale maar ik ben er wel trek in te krijgen zo.
 
KaLe zei:
waar slaat dat crack eigenlijk op?


het begon met een of ander idioot antwoord van haar op iets, en toen vroeg ik of ze aan de crack is :cool:
 
tswhey zei:
het begon met een of ander idioot antwoord van haar op iets, en toen vroeg ik of ze aan de crack is :cool:

Grappig.
 
Heren, vetes dus ook niet in dit topic uitvechten.

Mail/PM/MSN/postduif dus.

Niet dit forum. :)
 
tswhey zei:
het begon met een of ander idioot antwoord van haar op iets, en toen vroeg ik of ze aan de crack is :cool:

Dus het is allemaal jou schuld?
 
Lijkt me duidelijk wat niet gewenst is, locked.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven