Fitness Seller

Vetes tussen leden (iedereen lezen)!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hardgainers zei:
ok,

leeg ff je pm box want daar komen ze :shoot:
Nog ruimte voor 417 berichten, moet genoeg zijn voor vandaag... :p
 
tswhey zei:
mag je daarna wel all pm's en msn chat stories publiceren in het gare hanenhok?
Nee.
 
We kunnen er schijtlollig over doen, maar het is gewoon een uitvloeisel van het beleid. Een thread verstoor je niet met hatelijke opmerkingen gericht aan andere leden. Zeker niet als het verder niks met de thread te maken heeft.

Er zijn leden die zich er aan irriteren, die komen hier om informatie te halen niet om de Story te lezen.

Moderators zijn orde handhavers, zou niet nodig moeten zijn maar op een board met zoveel leden zullen ook altijd leden zijn die graag de boel willen ontregelen. Vergeet alleen niet dat degenen die de boel in het gelid kunnen krijgen, meer mogelijkheden hebben.
 
oke oke sommige dingen zijn grappig om te lezen !!!

maar dat constante gehamer op een bepaald lid dat stoort wel .

een flame of eens een grapje oke dat moet kunnen :)

goed initiatief ericR zeker om een slachtpartij op de dbb bbq te vermijden
 
hoevaak heb ik het nou gezegd jongens.. gewoon geen ruzie maken! wees gewoon eens een beetje lief voor elkaar ;)
 
koetje zei:
goed initiatief ericR zeker om een slachtpartij op de dbb bbq te vermijden

die slachtpartij zal wel uitblijven, want op het internet kun je je heel anders voor doen als dat je werkelijk bent he. dus de mensen met der grote bek zijn in het echt hele grote jongens/dames met een heel klein hartje :D
 
Binnenkort ga ik een bundel uitbrengen waarin al mijn vetes-avonturen staan. Ook alle bedreigingen en scheldwoorden die ik via het PM en Karma systeem heb mogen ontvangen zullen er ongecensureerd inkomen.
 
Ik vind iedereen een eikel, en ik heb maar plek voor 50 messages in mijn pm box. Wat te doen?

Of is 150mg stanozolol niet so slim elke dag?
 
Centaur zei:
Eric, ik vind je maar een eikel!







:D

Waar ben je mee bezig? ??? ???

Omdat je mod bent denk je alles te mogen of zo? Rot op met je gescheld wat moet je nou!! :mad: :mad:

Laten we dit uitvechten in deze tread



:D
 
Die Centaur kan ook nooit 1 sec serieus wezen :rolleyes: :D
 
Dikke vochthonden!
 
Zeg Eric zoek je soms problemen ofzo? :cool:
 
Big Steve zei:
Die Centaur kan ook nooit 1 sec serieus wezen :rolleyes: :D


sorry maar ik vindt dat jullie zo niet jullie collega mod steunen, en volgens mij is dat wel de bedoeling. ;)
 
Hoe kan ik mod worden? Ik denk dat ik dat beter kan dan big centaur en steve samen.. :D
 
Sinds wanneer ben ik Big Centaur ???
 
Wanneer ik de reacties hier zo lees heeft men er niks van begrepen. :p

Maar goed dat je ook mods kunt bannen Eric. Of is dat alleen voor de admin weggelegd?
 
Centaur zei:
Sinds wanneer ben ik Big Centaur ???


geniet er toch van, je wordt niet iedere dag BIG genoemd ;) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven