XXL Nutrition

Vetes tussen leden (iedereen lezen!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricR

Superior Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2002
Berichten
50.073
Waardering
2.589
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Niet ieder lid kan natuurlijk met elkaar door 1 deur. Maar dan is het niet de bedoeling dat je vetes uitvecht via het forum.

Als iemand je niet aanstaat dan is het ongewenst dat er threads worden verziekt omdat twee of meer leden het niet met elkaar kunnen vinden. Vecht zoiets uit via PM/mail of maak melding via een post-report bij de crew dat je wordt lastig gevallen door een ander lid.

Het uitvechten van vetes in threads leidt tot waarschuwingspunten en bij herhaling tot een weekban. 7 waarschuwingspunten leiden tot een automatische ban.


(even een oude thread qua tekst omhoog gehaald, scheelt me weer typen).

Overigens betekent lastig gevallen worden niet dat je dan meegaat in de provocatie van een bepaald lid. Provocatie beantwoorden met een nieuwe provocatie leidt ook tot waarschuwingspunten.
 
een gezonde discussie is toch nooit weggelegd? Dat is toch de bedoeling van zo'n board? Met elkaar informatie uitdelen en daarover te discussieren.

ve·te (de ~, ~n/~s)
1 traditionele, blijvende vijandschap => haat en nijd, moord en doodslag

Dus zo lang we niet hatelijk tegenelkaar zijn kun je gewoon discussieren :)
 
Een gezonde discussie is prima, provocatie na provocatie dus niet.
 
Mja, ik heb het al meer gezegd, gewoon banaal hoe mensen zich op de kast laten jagen op een internetforum.
 
Ben het er helemaal mee eens. Ik word soms strontziek van het gezeik tussen BB'ers en PL'ers. Als iemand zijn mening geeft over een bepaalde oefening, word deze door een PL'er meteen de grond in getrapt en vice versa.
 
Grouphug !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Het topic staat in Chat&Convo en is dus serieus bedoeld. Enkele bijdragen verwijderd.
 
Kun je niet gewoon al deze flame-posts verplaatsen naar een groot rel topic, voor de liefhebbers, want ik begrijp dat dit hoogstvermakelijk kan zijn :D
 
Kun je niet gewoon al deze flame-posts verplaatsen naar een groot rel topic, voor de liefhebbers, want ik begrijp dat dit hoogstvermakelijk kan zijn :D

Relnicht :P

Probleem is dat deze ruzies zich ook gaan vertalen in serieuze threads, oftewel als mensen elkaar niet uit kunnen staan, zullen ze het ook niet kunnen laten in andere threads elkaar te bashen.
 
Maar als je gebanned word , betaal je toch gewoon weer 20 euro ?
 
Ja wat kost het eigenlijk om van je ban af te komen?
 
Eens. Waardevolle topics krijgen slot na slot en vetes blijven onopgelost.
 
Kun je niet gewoon al deze flame-posts verplaatsen naar een groot rel topic, voor de liefhebbers, want ik begrijp dat dit hoogstvermakelijk kan zijn :D

Er is ooit een flamewars sectie geweest, maar die sneuvelde al na 1 dag vanwege een te grote toeloop. Is niet echt reclame voor het board als je tegen zo'n thread of sectie aan loopt. Foute inschatting van mij om die sectie ooit voor te stellen.
 
Kun je niet gewoon al deze flame-posts verplaatsen naar een groot rel topic, voor de liefhebbers, want ik begrijp dat dit hoogstvermakelijk kan zijn :D

geen verkeerd idee, vetes per pm zal toch niet gebeuren ivm dat bepaalde jongentjes in pm poeslief zijn en alleen "stoere" woorden neerzetten juist voor de reactie van anderen of gewoon om anderen aan te sporen deze persoon ook te bashen. :rolleyes:
 
Het is gewoon simpel, elkaar bashen en dat dan op structurele wijze is niet toegestaan. Als dat gedrag voortduurt riskeren degenen die zich zo uiten minimaal een toename van hun waarschuwingspunten en in het uiterste geval een ban.

Wat niet hoeft te lijden tot tam gedrag, pittige discussies blijven toegestaan. Maar op de man spelen en elkaar opzoeken in diverse threads dus niet.
 
geen verkeerd idee, vetes per pm zal toch niet gebeuren ivm dat bepaalde jongentjes in pm poeslief zijn en alleen "stoere" woorden neerzetten juist voor de reactie van anderen of gewoon om anderen aan te sporen deze persoon ook te bashen. :rolleyes:


haha het is jammer dat cynisme nooit doorkomt in posts en/ of pm's. :rolleyes:


Maar idd soms loopt het weleens de spuigaten uit. Dus daar ben ik het volledig mee eens. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven