XXL Nutrition

Vetes tussen leden (iedereen lezen!) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Banaal? Ik vind het juist keilachen. :D
Ik ook, stiekem, maar dat kan ik hier niet gaan vertellen want dan heb ik gelijk een vete met Eric :)
Op de man spelen zonder scheldwoorden is net zoiets als nken met condoom, dat doe je ook niet.

Maargoed, hebben jullie nu een vete?
Wij? Dat hadden we toch al? Wanneer spreken we af om 'm uit te vechten :evil2:
 
Cut the crap EricR.
Die regels laten genoeg ruimte over voor ellenlange discussies. Als het erop aankomt zijn wij arme DBB leden gewoon overgeleverd aan de machtswellustige grillen van Big T en zijn rechterhand, EricR. Als het zwaard van Damocles hangt jullie onvoorspelbare toorn boven onze getormenteerde hoofden.

Lees punt 3 nog eens Lauw ;) Niet het moment om je riedeltje af te steken hoe grappig je het ook bedoelt.
 
@ blackknight: Ik met jou vechten? Ammenooitniet! En zoek me maar niet op want ik kan toch harder rennen!

Ik bewaar mijn stoere gedrag liever voor op het internet.:)

@ EricR: vond je het niet grappig dan? auw.:( Hmmm, dan ga ik maar weer snel weer wat nuttigs doen.
 
Het is gewoon heel simpel :





Twee punten uit de regels en zo strikt in het naleven er van zijn we nou ook weer niet. Maar iemand die stelselmatig topics wil ontregelen of stelselmatig provoceert richting andere leden heeft weinig van de regels begrepen.

Niet zo streng? kreeg gewoon een gele kaart vanwege off topic gaan.. maarja.. nu ben ik ook een allochtoon dus het is wel logisch dat ik zwaar gestraft wordt :D
 
@ blackknight: Ik met jou vechten? Ammenooitniet! En zoek me maar niet op want ik kan toch harder rennen!

Ik bewaar mijn stoere gedrag liever voor op het internet.:)

God Lauw je eerlijkheid siert je. Wederom moet ik toegeven dat ik in real life net zo'n lafbek ben als jou en altijd als eerste op de vlucht sla. Ik ben zo vaak op DBB te vinden omdat ik hier wel een grote bek durf te geven :)
 
God Lauw je eerlijkheid siert je. Wederom moet ik toegeven dat ik in real life net zo'n lafbek ben als jou en altijd als eerste op de vlucht sla. Ik ben zo vaak op DBB te vinden omdat ik hier wel een grote bek durf te geven :)

Pfff, ik ben triester. Ik probeer EricR te stangen maar bij het eerste de beste half-ass dreigement trek ik de keutel weer in. Zelfs op het www durf ik niet. :(
 
Pfff, ik ben triester. Ik probeer EricR te stangen maar bij het eerste de beste half-ass dreigement trek ik de keutel weer in. Zelfs op het www durf ik niet. :(

jullie zijn allebei watjes vergeleken met mij!
Ik heb menig topic geopened over EricR, en stiekem in mijn vuistje gelachen om zijn reactie
 
Je bent ook echt een vent als je in cyberspace ruzie gaat maken...
 
ik heb nooit met iem probl had hier op t forum
maar vind de anderen soms grappig discussieren of vetes uitvechten opt forum, van mij mogen ze..
 
op bijna ieder forum voor (jonge) mensen wordt er voortdurend gebekvecht. Zeker omdat je niet het gezicht erbij kunt zien als iemand iets typt. Via een forum, of msn of sms kan iets heel anders overkomen dan de verzender het bedoeld heeft.

Ik denk dat het probleem op dit forum ligt bij de jonge leeftijd van veel leden (inclusief mezelf). Laat iedereen gewoon in zijn waarde en bewaar het kinderachtige gedoe voor thuis...
 
op bijna ieder forum voor (jonge) mensen wordt er voortdurend gebekvecht. Zeker omdat je niet het gezicht erbij kunt zien als iemand iets typt. Via een forum, of msn of sms kan iets heel anders overkomen dan de verzender het bedoeld heeft.

Ik denk dat het probleem op dit forum ligt bij de jonge leeftijd van veel leden (inclusief mezelf). Laat iedereen gewoon in zijn waarde en bewaar het kinderachtige gedoe voor thuis...
gehoord mrJ?
 
Open gewoon een apart topic om te rellen, blijven de andere topics schoon. Rellen uitbannen kan je toch op je buik schrijven, dus probeer het dan in goede banen te leiden.
 
Ja, dat hebben ze al eens geprobeerd, pk. De uiterst succesvolle flame-sectie :roflol:
 
Er heeft ooit (1 dag) een flamesectie bestaan, werd een iets te groot succes en was dan ook gelijk weer gesloten. Schiet op voor nieuwe leden om een board te zien waar leden elkaar de huid stijf schelden. Verder suddert het gerel meestal door in serieuze threads, we zitten als mods er niet op te wachten om op te treden als kleuterleider.

Rellen in het gare hanenhok (voor zover binnen de regels) is wel iets anders dan rellen in serieuze threads. Dat laatste is ongewenst en trekt de kwaliteit van het board omlaag.
 
Nu we het toch over kwaliteit hebben, kunnen er ook geen strafpunten uitgedeeld worden voor het verkrachten van de Nederlandse taal? Ik erger me groen en geel aan al die spel- en grammaticafouten hier.
 
Als er geen vete's meer uitgevochten mogen worden op het board, dan mogen er ook geen provocerende handtekeningen meer zijn. Ik vind wel dat er consequent gemodereerd mag worden. Ik denk dat je ofwel alles moet toelaten ofwel niets. Die handtekeningen zorgen iig voor redelijk wat wrevel bij sommigen en dat moet imo geventileerd kunnen worden op dit forum.
 
Boodschap mag in ieder geval weer duidelijk zijn, deze thread blijf ik in ieder geval niet bumpen. Aanstootgevende sigs kunnen gerapporteerd worden, maar die functie dient dan niet misbruikt te worden om bij ieder wissewasje op het knopje te drukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven