Fitness Seller

Vetes tussen leden (iedereen lezen!)

Bezoekers in topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
  • Topic Starter Topic Starter
Eric je bent gewoon een valse nicht!

j/k krijg k nu een strafpuntje :D

Weekban! :D Maar serieus, dit soort uitingen kunnen wel gewoon. Het gaat om het structurele gedrag die er voor zorgen dat threads ontsporen.

Mikki

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
3 apr 2006
Weekban! :D Maar serieus, dit soort uitingen kunnen wel gewoon. Het gaat om het structurele gedrag die er voor zorgen dat threads ontsporen.

zoals "post een foto van je vriendin" ? ;)

amateurtje

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 jun 2006
hoe kan je zien hoeveel waarschuwingspunten je hebt??
ik hoop dat ik er nog geen heb :)

Akira

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 aug 2005
Ik heb een rode kaart, 2 warnings

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 aug 2006
Maar waar ik me dan wel aan stoor is bijvoorbeeld het vroegere gebash tegen Marty of markywannabee aan en toekomstige mwb's en marties. Waarom kregen die bashers dan ook geen waarschuwing? Uiteindelijk is Marty zelf gebanned, maar ook simpelweg omdat hij hier weggetreiterd werd. En dat vind ik niet kloppen.

Ik blijf erbij dat bepaalde beleidspunten gewoon met een humeur worden aangenomen. Zo kreeg ik ooit van Dr.Worf (wie? ja die ene die er bijna nooit is na zijn aanstelling als mod) een gele kaart omdat ik tegen iemand had gezegd dat hij niet zo gek moest doen met zijn kuur en maar eens de stickies moest gaan lezen. Resultaat: een gele kaart voor flooding en mijn bericht werd verwijderd. Zoiets noem ik gewoon humeur gebonden, want er staat nergens in de regels dat ik iemand niet mag wijzen op de stickies en ook staat er nergens dat ik niet mag zeggen dat zijn kuurvoorstel te gek voor woorden is omdat hij simpelweg niet weet waar hij mee bezig is.

Ik ben op zich wel blij met hetgeen wat EricR nu voorstelt in dit topic, maar uiteindelijk zal het weer humeurgebonden zijn op wie er gestraft gaat worden en wie niet.

ben ik het helemaal mee eens, ik heb een weekje geleden een gele kaart gekregen ivm dat ik in een topic had gezegd dat boksen sucks,,???
wat dus helemaal nergens op slaat er wordt van alles helemaal met de grond gelijk gemaakt, maar boksen sucks dat gaat te ver:rolleyes:
humeur gebonden idd

Akira

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
1 aug 2005
Volgens mij was dat in de vechtsport sectie pro, ik ga toch ook niet naar de powerlifting sectie ergens in een topic 'powerlifting sucks' neerpoten...
dat doe je gewoon niet

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
  • Topic Starter Topic Starter
Provocatie kan leiden tot waarschuwingspunten, maar deze is thread is niet bestemd om uit te huilen over uitgedeelde punten.

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
30 sep 2004
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Volgens mij was dat in de vechtsport sectie pro, ik ga toch ook niet naar de powerlifting sectie ergens in een topic 'powerlifting sucks' neerpoten...
dat doe je gewoon niet

Precies, da's vloeken in de kerk.

Loo

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2004
Zo kreeg ik ooit van Dr.Worf (wie? ja die ene die er bijna nooit is na zijn aanstelling als mod) een gele kaart omdat ik tegen iemand had gezegd dat hij niet zo gek moest doen met zijn kuur en maar eens de stickies moest gaan lezen. Resultaat: een gele kaart voor flooding en mijn bericht werd verwijderd. .

haha, ik ook een keer van Dr.Wolf man, ik weet eigenlijk nou nog steeds niet wat ik zo fout deed.

die kerel is wel heel snel op z'n teentjes getrapt.

no hard feelings verder; ik ben er nog

(nou niet meteen een ban geven he)

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 aug 2006
dat doe je gewoon niet
nee was in de bodybuildingsectie, de vraag was of boxen goed was te combineren met bodybuilding waarop ik "boksen sucks" heb gepost, is in mijn geval ook waar boksen is 80% conditie training en dus funest voor gewonnen massa.

Loo

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
11 okt 2004
maar zoals je ziet is er een grote vraag naar "het afzeiken van mede-forumleden"

ik stel voor dat vraag en aanbod op elkaar worden afgestemd door een wijziging van de regels;

1. Forumleden zijn verplicht eenmaal per week een willekeurige member te flamen. Wie drie maal verzaakt te flamen krijgt een permante ban.

2. Het is verboden twee weken achtereenvolgens dezelfde member te flamen, tijdsbestek tussen het flamen van dezelfde member moet minimaal een maand zijn.

ff serieus; maak gewoon een flame-topic, of hele sectie, want het is wel genieten op z'n tijd.
ik wil wel moderator zijn; iedereen die niet flamed in die sectie wordt geband.

Samu

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
8 feb 2004
K m'n linkse honnepon, understood. :)

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2005
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Terwijl jullie allemaal gele en rode kaarten krijgen uitgedeeld, heb ik vandaag KARMA gekregen van twee mods!

Zo kan het dus ook :D

OT: Ik zou nooit mod willen zijn... wat een gebitch.

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Jouw opmerking over Dr. Worf zegt trouwens al meer over jou dan over Dr. Worf. Je hebt dit nu al zo vaak aangehaald dat dit ook weer gezien kan worden als provocatie en je daarvoor dus een punt hoort te krijgen. Maar dat is dus in een situatie waarin het beleid strak wordt uitgevoerd. Daar zit niemand op te wachten.

EDIT: Zie laatste post van me in deze thread

Laatst bewerkt:

PRO

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 aug 2006
Nou ja zeg, ik heb dat punt met die gele kaart nooit aangehaald dan alleen vandaag. Gaarne zie ik d epostings waarin ik dat gedaan zou hebben. Vindt je die, over die gele kaart, mag je me een perm ban geven, per direct!!

En dan ook nog zeggen dat ik daar ook een punt voor hoor te krijgen, jemig zeg. Heb je degene die in het topic hebben gereageerd waarin gevraagd wordt wie er kaarten heeft ontvangen dan ook allemaal een punt uitgedeeld?

Ik vind je een toffe peer EricR, maar niet alles wat je typt is waar.

kiss ass!! shit wordt dit een strafpunter?:D

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
30 sep 2004
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Terwijl jullie allemaal gele en rode kaarten krijgen uitgedeeld, heb ik vandaag KARMA gekregen van twee mods!

Zo kan het dus ook :D

OT: Ik zou nooit mod willen zijn... wat een gebitch.

Kontlikker :P

Shit, ik heb ook karma gehad van een mod vandaag :eek:

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 jul 2005
Lengte
1m76
Massa
100kg
Nou ja zeg, ik heb dat punt met die gele kaart nooit aangehaald dan alleen vandaag. Gaarne zie ik d epostings waarin ik dat gedaan zou hebben. Vindt je die, over die gele kaart, mag je me een perm ban geven, per direct!!

En dan ook nog zeggen dat ik daar ook een punt voor hoor te krijgen, jemig zeg. Heb je degene die in het topic hebben gereageerd waarin gevraagd wordt wie er kaarten heeft ontvangen dan ook allemaal een punt uitgedeeld?

Ik vind je een toffe peer EricR, maar niet alles wat je typt is waar.

Hmm, laat maar, ik heb het weer verkeerd gelezen. Je had het over de opmerking naar Dr.Worf toe ipv over de gele kaart. Mijn excuses.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven