MuscleMeat

Vetes tussen leden (iedereen lezen!)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar toch vind ik dat men met virtuele bedreigingen lees gele en rode kaarten niets uithaalt, gewoon met een strop en de DBB knokploeg achterna!, Tevens vind ik ook dat op rascisme veel harder op getreden moet worden, zelfs in al die flauwe grapjes! :( en dat komt niet omdat ik een bruine plasser heb, maar gewoon omdat er nog niet om mijn mening was gevraagd.
 
Mensen die per sé willen rellen en bedreigen doen dit lekker 'stiekem' via PM.
Ook dat moet aangepakt en niet weggewuifd worden alsof mods daar niet van weten.

Niemand zit er namelijk op te wachten om dreigmails/pmmetjes vol beledigingen te krijgen. Want waarom doen die figuren dat juist per PM?
Omdat ze weten dat dat meer niet bestraft wordt, vroeger trouwens wel.
 
opa bedreigt me op msn, krijgt ie een weekban? :)
 
nee was in de bodybuildingsectie, de vraag was of boxen goed was te combineren met bodybuilding waarop ik "boksen sucks" heb gepost, is in mijn geval ook waar boksen is 80% conditie training en dus funest voor gewonnen massa.

had dat dan gezegd.
boksen sucks is de sport van die persoon neerhalen zonder argumenten.
overigens zijn er toch best veel boksers met veel massa en een puik lichaam, als je maar genoeg vreet.
 
Mensen die per sé willen rellen en bedreigen doen dit lekker 'stiekem' via PM.
Ook dat moet aangepakt en niet weggewuifd worden alsof mods daar niet van weten.

Niemand zit er namelijk op te wachten om dreigmails/pmmetjes vol beledigingen te krijgen. Want waarom doen die figuren dat juist per PM?
Omdat ze weten dat dat meer niet bestraft wordt, vroeger trouwens wel.

Zonder melding weten we daar ook niets van. We kunnen dit alleen verifieren als er melding van gemaakt wordt, maar mods hebben geen toegang tot PM-boxen. Zoals het hoort natuurlijk, PM-boxen zijn prive.
 
Dan zijn er hier en daar pmmetjes niet op de goede plek gekomen.
Ik heb weleens meer een pmmetje (over andere dingen) gestuurd dat andere mods wel kregen maar jij niet, boardbugje misschien?
 
Het hangt ook van de situatie af natuurlijk maar in principe worden bedreigingen, spammen, solliciteren bronnen en andere zaken via PM door de mods serieus opgepakt. Maar in deze thread gaat het om vetes onderling, die klaarblijkelijk ook via PM worden uitgevochten.

Blijkt daar 1 partij constant de agressor dan wordt zeker ingegrepen.
 
ik ben gewoon te lief voor provocaties............

:o
 
Dude... het valt me nog mee dat je dat woord kunt spellen.
 
Maar waar ik me dan wel aan stoor is bijvoorbeeld het vroegere gebash tegen Marty of markywannabee aan en toekomstige mwb's en marties. Waarom kregen die bashers dan ook geen waarschuwing? Uiteindelijk is Marty zelf gebanned, maar ook simpelweg omdat hij hier weggetreiterd werd. En dat vind ik niet kloppen.

Ben ik helemaal mee eens.. lekker makkelijk iemand belachelijk proberen te maken en ja de nadruk op proberen want alsof je iemand belachelijk kan maken op internet maargoed.. het probleem is dat één of twee ermee beginnen en de rest als een kudde meevolgt door gebrek aan creativiteit.. laat iedereen gewoon in z'n waarde vind ik altijd. Maargoed... sommige dingen zeggen meer over wie het zegd dan over aan wie het gericht is.
 
Kom Ericr vertel nu gewoon waar het om draait, ik heb al tweemaal een email met de vraag verzonden en krijg geen antwoord, dus zet ik het nu maar openbaar:

Hoe kan het dat iemand die meermaals in het verleden geband is geweest onder verschillende accounts (king ralph, the_iceman, purepower, nu opeens wel wordt toegelaten omdat hij een elite membership heeft (PRO) , en zo wat met elke DBB member in de clinch is geraakt (laatst terug met trickolutions).

terwijl in het verleden andere leden voor veel minder werden geband.
 
De vraag is blackie
Hoe weet je dat zo zeker?
 
ik heb het lekker niet gelezen!
 
De vraag is blackie
Hoe weet je dat zo zeker?

geloof me, het is al meerdere keren bevestigd.
Btw hij heeft me onlangs nog toegebvoegd op msn, met hetzelfde email adres dat aan purepowers account was<gegeven.
 
Pff hoort er bij lekker rellen.
Neem nu mij en Bench bijvoorbeeld. Hij denkt dat ik er nog serieus in ben ook nog.

Nee hoor benchie vind je best lief. Af en toe lastig, maar dat ben ik gewend:)

Er zijn er nog wel een paar die ik af en toe lekker uit zou willen bokken.
En MWB wil ik het gewoon niet eens over hebben.
Hij vraagt erom. Dat vind ik iets anders als gewoon iemand lopen treiteren.
Hij daagt je zelfs uit.

Mensen moeten zich maar niet zo druk maken.
Een vete met iemand die je eigenlijk niet eens kent?? IMO niet mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven