Fitness Seller

Vetes tussen leden (iedereen lezen!)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pff hoort er bij lekker rellen.
Neem nu mij en Bench bijvoorbeeld. Hij denkt dat ik er nog serieus in ben ook nog.

Nee hoor benchie vind je best lief. Af en toe lastig, maar dat ben ik gewend:)

Er zijn er nog wel een paar die ik af en toe lekker uit zou willen bokken.
En MWB wil ik het gewoon niet eens over hebben.
Hij vraagt erom. Dat vind ik iets anders als gewoon iemand lopen treiteren.
Hij daagt je zelfs uit.

Mensen moeten zich maar niet zo druk maken.
Een vete met iemand die je eigenlijk niet eens kent?? IMO niet mogelijk.


Tuurlijk gewoon ff rellen is niet erg ook wel lachen soms:laugh: maar echte onbeschoftheden moeten echt niet mogen.:mad:

Een vete met iemand die je niet kent is idd gewoon onzin.;)
 
we houden het wakker ... wat nou als een mod een lid provoceert?
 
Wij zijn onschendbaar :D Onzin natuurlijk, maar het gaat hier niet om provoceren op zich, maar het structureel opzoeken van leden en die leden blijven lastig vallen.

Ik deel zelf ook vaak genoeg plaagstoten uit, maar verlies dan niet uit het oog dat het weinig zin heeft om echt beledigend te worden.

@Blackadder, zie toelichting Big_T voor het geval wat jij aanhaalt. Daarbij blijft iemand die terugkomt onder die voorwaarde gewoon vallen onder de gestelde regelgeving. Dus ook een elitelid kan geband worden in het uiterste geval.
 
Wij zijn onschendbaar :D Onzin natuurlijk, maar het gaat hier niet om provoceren op zich, maar het structureel opzoeken van leden en die leden blijven lastig vallen.

Ik deel zelf ook vaak genoeg plaagstoten uit, maar verlies dan niet uit het oog dat het weinig zin heeft om echt beledigend te worden.

@Blackadder, zie toelichting Big_T voor het geval wat jij aanhaalt. Daarbij blijft iemand die terugkomt onder die voorwaarde gewoon vallen onder de gestelde regelgeving. Dus ook een elitelid kan geband worden in het uiterste geval.

Ik wilde net zeggen. EricR provoceert hier meer als genoeg door continue SP en links te steunen, echter is het gewoon een rechtse rijke rakker.
Hij drinkt iedere week koffie met Zalm en Verdonk. Ik weet het zeker:D
 
Kom Ericr vertel nu gewoon waar het om draait, ik heb al tweemaal een email met de vraag verzonden en krijg geen antwoord, dus zet ik het nu maar openbaar:

Hoe kan het dat iemand die meermaals in het verleden geband is geweest onder verschillende accounts (king ralph, the_iceman, purepower, nu opeens wel wordt toegelaten omdat hij een elite membership heeft (PRO) , en zo wat met elke DBB member in de clinch is geraakt (laatst terug met trickolutions).

terwijl in het verleden andere leden voor veel minder werden geband.

niet zo zeuren over dingen waar je niks van weet, kingralp ken ik niet voor de 1000e keer en elke keer datik met iemand in de cilnch ben geraakt is dat op een ander zijn initiatief. ik zal ook het pmetje even posten die ik van jou kreeg waar in je uitlegt hoe jou plannetje samen met roxxe en koetje werkte om een topic te openen om mij te bashen.
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde net zeggen. EricR provoceert hier meer als genoeg door continue SP en links te steunen, echter is het gewoon een rechtse rijke rakker.
Hij drinkt iedere week koffie met Zalm en Verdonk. Ik weet het zeker:D

Inderdaad, Eric doet altijd gemeen tegen mij. En als ik dan iets probeer terug te doen, gaat hij dreigen met een ban. :(

Een moderator van het laagste allooi, dat is het!
 
Wie de **** is EricR eigenlijk?
 
Blackadder zei:
privebericht blackadder



kerel je bergrijpt dus de hele opzet nog altijd niet he :D
koetje heeft aan mij gevraagd om dit topic te openen ivm met die rel pm'sn die je hem altijd zond (ben je momenteel hier ook mee bezig, hij heeft destijds aan ericr gevraagsd of het klopte dat je vroeger onder de naam purepower postte, dit klopte, maar koetje moest dit verzwijgen, omwille van je betaal account, als je gabber brains nu even kunnen verderkijken dan snap je het volledige plaatje, roxxe ken ik zelf ook al een tijdje en die heeft het gzanse spel via msn mee op gang gebracht.

lijkt me duidelijk wie hier "spelletjes aan het spelen is" het bellagelijke "bash" topic was onmiddelijk door een mod verwijderd maar de intensie blijft het zelfde.
 
Was het online pleuren van pm's niet tegen de regels in?
 
Was het online pleuren van pm's niet tegen de regels in?

yzord wat doe je nou! dit zijn de leukste dingen om te lezen in de chat;)
 
Geloof dat sommigen niet begrijpen wat de insteek is van deze thread. Dan maar andere maatregelen.
 
wat een gelul weer , tsss
 
Origineel gepost door Blackadder Bekijk Post
Kom Ericr vertel nu gewoon waar het om draait, ik heb al tweemaal een email met de vraag verzonden en krijg geen antwoord, dus zet ik het nu maar openbaar:

Hoe kan het dat iemand die meermaals in het verleden geband is geweest onder verschillende accounts (king ralph, the_iceman, purepower, nu opeens wel wordt toegelaten omdat hij een elite membership heeft (PRO) , en zo wat met elke DBB member in de clinch is geraakt (laatst terug met trickolutions).

terwijl in het verleden andere leden voor veel minder werden geband.

Alweer iemand met een PM probleem naar Eric's box. Kan de board techman eens kijken naar dit probleem?

Geld lijkt me trouwens de reden voor de commotie; als ik het dus goed begrijp mogen Nilsje en Oli uit hun schuilaccount komen en een Elite lidmaatschap betalen. Mogen ze dan ook gewoon terug?
 
Alweer iemand met een PM probleem naar Eric's box. Kan de board techman eens kijken naar dit probleem?

Geld lijkt me trouwens de reden voor de commotie; als ik het dus goed begrijp mogen Nilsje en Oli uit hun schuilaccount komen en een Elite lidmaatschap betalen. Mogen ze dan ook gewoon terug?

Er is niets mis met mijn PM-box, maar niet iedere PM beantwoord ik persoonlijk. Zeker niet als deze aan meerdere mods is gestuurd. Beantwoord al genoeg PM's van leden. Mijn inbox van 2.000 PM's kan ik regelmatig schonen.

Verder is dit geen discussie over het kloontjes beleid.Mijn collega en ik mods weten precies wie er als kloontjes aanwezig is of niet, echter niet bij ieder kloontje zal direct overgegaan worden tot een ban. Laat ze maar gewoon meelezen en incidenteel reageren. Scheelt weer een hoop kloontjesgejaag.
 
2000 :eek: ben ik effe blij dat ik geen mod ben ;)
 
niet zo zeuren over dingen waar je niks van weet, kingralp ken ik niet voor de 1000e keer en elke keer datik met iemand in de cilnch ben geraakt is dat op een ander zijn initiatief. ik zal ook het pmetje even posten die ik van jou kreeg waar in je uitlegt hoe jou plannetje samen met roxxe en koetje werkte om een topic te openen om mij te bashen.

Ik vind je ook een geweldig irritant ventje, maar op dit punt kan ik je wel volgen. Koetje en Roxxe zijn soms nog grappig itt jou, maar die Blackadder gedraagt zich echt ronduit als een wijf. Het constant lopen bitchen en proberen beïnvloeden van de mods via pm ed, echt een laffe en zielige manier om confrontaties aan te gaan.
 
Les 1, lees de openingspost eerst goed voordat je reageert. Gebitch over andere leden is niet de oplossing!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven